Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
605
586
Vorig jaar kon je je spullen ook nog bij de ingang van camping B droppen en parkeren bij Mondo Verde
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.250
4.524
Ik vind het heel genereus om dit een interview te noemen ;-).

Ik ben me ervan bewust dat er veel op Pinkpop wordt gezanikt, maar ze maken het ook wel heel makkelijk om te zeiken. Dan ben je al het enige major festival waarbij een avondklok geldt, maar dan schrap je vervolgens ook nog 50% van het nachtprogramma (again het woord programma is in deze ook erg genereus).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
als ik het niet dacht ;)
Over de prijzen van consumptiebonnetjes kan hij nog niks zeggen: “Daar moet nog een flinke rekensom op losgelaten worden.”

dat gaat nog een late beslissing worden, mede de reden dat er nog niets op de site staat dus...
voor het drukwerk gedaan gaat worden moet het wel bekend zijn, aankomende week verwacht ik dat misschien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
als ik het niet dacht
1f609.svg


Over de prijzen van consumptiebonnetjes kan hij nog niks zeggen: “Daar moet nog een flinke rekensom op losgelaten worden.”

dat gaat nog een late beslissing worden, mede de reden dat er nog niets op de site staat dus…
voor het drukwerk gedaan gaat worden moet het wel bekend zijn, aankomende week verwacht ik dat misschien.

Je had inderdaad gelijk!

Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij, dat een zo groot festival in dit stadium daar nog geen duidelijkheid over kan verschaffen voor zichzelf. Ze weten hoeveel mensen er komen (heel veel afgaande op de geruchten), ze weten hoeveel mensen gemiddeld besteden, ze kennen de prijzen van andere festivals en ze weten wat ze willen overhouden. Hoe kun je dan drie weken van tevoren hier nog een ei over moeten leggen?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.548
6.223
Ik geloof het ook niet helemaal. Ik denk eerder dat het een kwestie is van ''wil hij nog niet zeggen'' dan ''kan hij nog niet zeggen''.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Jan moet een rol aangemeten krijgen. Hij mag dan dingen zeggen binnen die kaders, net zoals nu, alleen dan transparanter voor iedereen.
Vroeger was Jan het vuur bij Pinkpop, tegenwoordig is hij de man die Pinkpop ooit begonnen is.
Zijn Limburgse lobby-zetel maakt hem ook wel interessant voor de toekomst van het festival en voor Mojo ws.
Ik blijf hem een held vinden trouwens. Ik heb veel plezier meegemaakt in mn "achtertuin" dankzij Jan.
Bedankt jan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
Beetje offtopic dit.. maar geeft wel aan hoe de muziek scene een beetje werkt in NL. Waar wij altijd klagen over te veel Nederlands acts etc. benoemd 3FM en hun publiek wel gewoon even Chef'Special - Amigo als beste festival anthem ooit :cry:. Dat geeft ook wel een beetje aan dat wij hier p zo'n forum totaal in de minderheid zijn tegenover de rest van het land volgens mij.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.212
10.623
Beetje offtopic dit.. maar geeft wel aan hoe de muziek scene een beetje werkt in NL. Waar wij altijd klagen over te veel Nederlands acts etc. benoemd 3FM en hun publiek wel gewoon even Chef’Special – Amigo als beste festival anthem ooit :cry:. Dat geeft ook wel een beetje aan dat wij hier p zo’n forum totaal in de minderheid zijn tegenover de rest van het land volgens mij.

Dit is wel echt heel sneu en het meest sprekende voorbeeld van de vrije val van 3FM. Zonde, heb er altijd met veel plezier naar geluisterd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/jansmeets/
Dd8wcgYUQAEtzrs.jpg


GESLAAGDE CARDIOLOGISCHE INGREEP JAN SMEETS

Woensdag 23 mei jl. is festivaldirecteur Jan Smeets in het Academisch Ziekenhuis (AZM) te Maastricht met spoed geopereerd aan zijn hart. Jan was al bekend met een tweetal hartoperaties. De operatie is geslaagd en Jan is alweer aanspreekbaar.

De voorbereidingen voor de 49ste editie van Pinkpop op 15, 16 en 17 juni 2018 zijn in volle gang. De operatie en revalidatie van Jan heeft natuurlijk effect op zijn team maar zal de verdere voortgang richting Pinkpop niet negatief beïnvloeden.

Jan heeft inmiddels de Intensive care verlaten en zal zoals wij hem kennen spoedig de draad weer oppakken en de bezoekers van Pinkpop in Landgraaf welkom heten.



STERKTE JAN, namens het Festileaks Forum
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Misschien moeten we Mainstage ( of North Stage ) maar heel snel omnoemen naar: Jan Smeets Stage

Schrik hier wel van...
Even met de neus op de feiten, met spoed geopereerd aan zijn hart.... man man...

There goes my hero. Watch him as he goes.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.374
5.063
Indiaantje89 wrote:
Beetje offtopic dit.. maar geeft wel aan hoe de muziek scene een beetje werkt in NL. Waar wij altijd klagen over te veel Nederlands acts etc. benoemd 3FM en hun publiek wel gewoon even Chef’Special – Amigo als beste festival anthem ooit :cry:. Dat geeft ook wel een beetje aan dat wij hier p zo’n forum totaal in de minderheid zijn tegenover de rest van het land volgens mij.

Dit is wel echt heel sneu en het meest sprekende voorbeeld van de vrije val van 3FM. Zonde, heb er altijd met veel plezier naar geluisterd.
Het is gewoon een popie jopie club geworden. Hebben echt zelf hun bubbel gecreëerd waar altijd alles maar vrolijk en extreem liefdevol moet zijn (bijna engo), Nederlandse acts worden bizar extreem voorgetrokken ook bij de zender.

NL acts promoten heb ik verder niks op tegen, maar als Chef'Special je festival anthem is van 999-nummers dan is dat echt totaal niet geloofwaardig meer. Ooit was het eens alternative radio....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Beetje offtopic dit.. maar geeft wel aan hoe de muziek scene een beetje werkt in NL. Waar wij altijd klagen over te veel Nederlands acts etc. benoemd 3FM en hun publiek wel gewoon even Chef’Special – Amigo als beste festival anthem ooit :cry:. Dat geeft ook wel een beetje aan dat wij hier p zo’n forum totaal in de minderheid zijn tegenover de rest van het land volgens mij.

Ik denk dat het hier 70%-30% is. Dan noem ik maar even om het beestje een naam te geven de 70% liefhebber van wat minder platte muziek.

Algemeen in Nederland denk ik dat het precies andersom is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Beetje offtopic dit.. maar geeft wel aan hoe de muziek scene een beetje werkt in NL. Waar wij altijd klagen over te veel Nederlands acts etc. benoemd 3FM en hun publiek wel gewoon even Chef’Special – Amigo als beste festival anthem ooit :cry:. Dat geeft ook wel een beetje aan dat wij hier p zo’n forum totaal in de minderheid zijn tegenover de rest van het land volgens mij.

Lust for Life - Iggy Pop
Alive - PJ
Killing in the name of - RATM

To name a few....kijk ik vind Amigo best wel een leuk plaatje maar kom op zeg....er zijn zoveel betere anthems
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Misschien moeten we Mainstage ( of North Stage ) maar heel snel omnoemen naar: Jan Smeets Stage

Schrik hier wel van…
Even met de neus op de feiten, met spoed geopereerd aan zijn hart…. man man…

There goes my hero. Watch him as he goes.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Misschien moeten we Mainstage ( of North Stage ) maar heel snel omnoemen naar: Jan Smeets Stage

Schrik hier wel van…
Even met de neus op de feiten, met spoed geopereerd aan zijn hart…. man man…

There goes my hero. Watch him as he goes.


Zoals ik al zei...of snel met pensioen of in een kissie het podium af.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
even een vraagje tussendoor.
misschien dat iemand het weet.
de consumptiebonnen waren begin eeuwwisseling 3 voor 5 euro, dus 1,67.
volgens mij was dat t/m 2005? Klopt dat.
nu twijfel ik of er een jaar (of meer) was waar het 5 voor 10 euro was, dus 2,00.
maar dat weet ik niet meer zeker.
waarna het 4 voor 10 euro is geworden, dus 2,50 per bon. (vanaf 2009?)
Nu dacht ik dat het vanaf 2006 al 2,50 is, twijfel even...

voor de feitjes, wie het weet mag het zeggen? alvast thnx!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken