Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.456
698
Muse dus toegevoegd aan RaR/RiP. Wat ik niet snap is dat er op het affiche nu 4 namen bovenaan staan en maar drie dagen festival. 30STM toch geen headliner daar? Zullen vast ook op Pinkpop staan
Ik denk eerder dat Gorillaz daar juist niet de headliner word.
30STM is best populair daar en heeft Vgm al eens geheadlined.
Ik verwacht ze idd ook op Pinkpop, lijken me een goede sub voor Foo Fighters of Bruno Mars
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
Muse dus toegevoegd aan RaR/RiP. Wat ik niet snap is dat er op het affiche nu 4 namen bovenaan staan en maar drie dagen festival. 30STM toch geen headliner daar? Zullen vast ook op Pinkpop staan
zo ver ik begrijp zijn er 4 headliners op RaR/RiP, dit zijn de pole-posities van RaR/RiP met Foo Fighters, 30STM, Gorillaz en MUSE.
Er zal dus 1 dag zijn met co-headline-constructie.
Ik geloof niet zo dat Muse bij Pinkpop er bij komt.
Gorillaz gok ik inmiddels voor Lowlands.
3STM, lijken me wel naar Pinkpop te komen als sub.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Krijg net een bericht van Eventim (Duits ticketbureau) dat er maandag een pre-sale is voor 2 concerten van Eric Clapton: 2 juli in Keulen, en 3 juli in Hamburg.
Lijkt mij mooi voor Pinkpop, maar denk eerder dat hij in juli in de Ziggo Dome staat.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.759
1.921
Krijg net een bericht van Eventim (Duits ticketbureau) dat er maandag een pre-sale is voor 2 concerten van Eric Clapton: 2 juli in Keulen, en 3 juli in Hamburg.
Lijkt mij mooi voor Pinkpop, maar denk eerder dat hij in juli in de Ziggo Dome staat.

Volgens zijn website zijn dit de enigste 2 andere concerten in Europa voor 2018. Heel jammer dat hij zo weinig optredens meer geeft de laatste jaren.
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Ik dacht gister gelezen te hebben op de Facebook van Ziggo Dome dat we vandaag de pagina in de gaten moesten houden, maar ik kan het nu niet meer terug vinden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.279
10.815
Ik dacht gister gelezen te hebben op de Facebook van Ziggo Dome dat we vandaag de pagina in de gaten moesten houden, maar ik kan het nu niet meer terug vinden.

Il Divo is aangekondigd. Weinig spannende aankondiging. Gelukkig voor de Pinkpopgangers hoeft er geen act afgestreept te worden.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.213
4.364
Dan zou Volbeat 4 dagen achter elkaar spelen. Waarschijnlijk dus geen Pinkpop voor Volbeat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
Dan zou Volbeat 4 dagen achter elkaar spelen. Waarschijnlijk dus geen Pinkpop voor Volbeat.
zo'n reactie verwacht ik al... ;)

terug kijkend naar de vorige tours, zal dat geen punt zijn.
Spelen vaker meer dagen achter elkaar.
Italië - Oostenrijk - Nederland - Frankrijk is qua reis ook wel te doen.
btw, ik denk dat ze vandaag er bij komen bij Hu/So. Als dat zo is, spelen ze dat weekend ook 4 dagen achter elkaar.
Dus dat even afwachten.

Maar, sterker nog, ik denk dat in de laatste week dit jaar de aankondiging nog wel kan komen.
Ik schijf Volbeat vast met stift op als 3FM-stage "headliner" 17 juni Pinkpop-zondag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
btw, ik denk dat ze vandaag er bij komen bij Hu/So. Als dat zo is, spelen ze dat weekend ook 4 dagen achter elkaar.

nevermind...
The Prodigy komt er bij op Hu/So in Duitsland. Nog 1 headline spot over, maar Volbeat lijkt daar uitgesloten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.168
6.236
Tash Sultana nog een Afas show er bij 16 september.
Denk dat ze Pinkpop affiche wel op komt, maar misschien haar popularteit overdenken.
Dacht eerder aan Stage 4 of Brightlands tent. Zie MOJO haar nog wel vroeg op 3FM-stage zetten hoor...
 

spagoud

Playlistbediener
19 dec 2017
9
0
Ook maar even een account aangemaakt! Gelijk ter zake: Thirty Seconds to Mars een week na Pinkpop aangekondigd op een Mexicaans festival. Kunnen we ze afschrijven of?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken