Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik durf Gorillaz nu toch wel met een stift voor Pinkpop te schrijven.
The Script is een zekerheidje en 30STM is kans ook heel groot.
Kansen voor Volbeat op de zondag 3fm beginnen te stijgen!
The Killers zie ik ook nog steeds als optie eruit komen.
Oscar and the Wolf verwacht is zondag voor Bruno.
En Snow Patrol… is tot nu toe meer hopen dan een zekerheid.
Zeker na de aankondiging van Frequency Oostenrijk zie ik Gorillaz als ideale headliner voor Lowlands.
The Killers twijfel ik, ik denk dat ze pas na Pinkpop in Europa zijn. Volbeat hoop ik wel, het kan en past nog op vrijdag of liefst zondag imo.
Snow Patrol vraag ik me van af of ze zo vroeg in juni al op weg zijn.
Verder, leuke analyse!

NovaRock gaat vandaag nog The Prodigy, Billy Talent, Sunrise Avenue, Billy Idol, LaBrassBanda, Megadeth, Jonathan Davis, Dead Cross, Passenger, Brian Fallon & The Howling Weather, Black Stone Cherry, Nothing But Thieves, Turbobier, Donots, All Them Witches, The Struts en Lionheart toevoegen.

Zit vast wat bij voor Pinkpop in het zelfde weekend.

NovaRock gaat vandaag nog The Prodigy, Billy Talent, Sunrise Avenue, Billy Idol, LaBrassBanda, Megadeth, Jonathan Davis, Dead Cross, Passenger, Brian Fallon & The Howling Weather, Black Stone Cherry, Nothing But Thieves, Turbobier, Donots, All Them Witches, The Struts en Lionheart toevoegen.

Passenger was er toch mee gestopt?

DennisvdBr wrote:

Passenger was er toch mee gestopt?
al 2 festivals staan inmiddels, maar geen nood. Stond er dit jaar al hé... Zal dus niet op Pinkpop komen gok ik.
Maar er staat een guilty pleasure in... oi oi oi... rebel yell!!

Bij de Bospop namen afvallers?
Graveyard misschien, A-Ha en Billy Idol waren leuke guilty pleasures geweest...
Maar, denk dat er opgelucht adem gehaald kan worden.
Namen van Indian Summer en Paaspop doen ook niet zo pijn, naar mijn idee...

Goede dag zo, paar aardige kanshebbers bij NovaRock.
Billy Talent, Megadeth, Jonathan Davis, Black Stone Cherry, Nothing But Thieves, The Struts zijn naar mijn idee best aantrekkelijk... als er 2 of 3 overkomen is het al oké.
Van indian Summer, is er meestal wel een act die ook Pinkpop aandoet, Di-rect of Danny Vera vind ik niet onwaarschijnlijk.

Van indian Summer, is er meestal wel een act die ook Pinkpop aandoet, Di-rect of Danny Vera vind ik niet onwaarschijnlijk.

Di-rect was vroeger leuke rock maar is nu echt verschrikkelijk met hun nieuwe plaat. Geen rock maar hippie-gejengel. Dus nee....doe maar niet

ondertussen lijkt Alice in Chains pas na Pinkpop in Europa te zijn, dat zal een spannende worden om af te wachten.
Nu Tons of Rock, Hellfest, Mad Cool staan...

Afstrepers zijn Kesha en Macklemore, zij touren samen en zijn tijdens Pinkpop in VS
van 6 juni tm 26 juni, dan een gat (voor EU?) en dan van 10 juli tm 5 augustus.

Afstrepers zijn Kesha en Macklemore, zij touren samen en zijn tijdens Pinkpop in VS
van 6 juni tm 26 juni, dan een gat (voor EU?) en dan van 10 juli tm 5 augustus.

Ik kan niet echt zeggen dat ik daar rouwig over ben :-)

Rival Sons naar Mad Cool, eerste europese datum, ik zou zeggen , laat maar doorkomen.
flink wat namen daar vandaag...
Ook Tame Impala, die mag ook wel door.
Helaas, is een datum zo 2e week juli nog geen directe aanduiding dat 2e of 3e weekend juni een optie kan zijn, maar eens afwachten welke namen doorkomen?

DRAwVD9W4AALIEi.jpg:large

Hier mag ook wel wat van doorkomen.

Kijken we hier eens tussen, of er wat een weekje later naar Pinkpop kan?
(foto gewist)

Van de nieuwe...
Snow Patrol maar potloodje pakken.
Chase & Status, Jonathan Davis, A Perfect Circle, Good Charlotte, Milky Chance, Kaleo, Jimmy Eat World, Hollywood Undead, Enter Shikari, Black Stone Cherry, Beth Dito lijkt me wel wat om weer te komen.

edit, ik zie dat indiaan een poging deed maar me net voor was ;)

Snow Patrol zou wel een hele fijne toevoeging zijn! Kennelijk doen ze het voor minder dan headlinen. Hier mag Pinkpop toch niet naast grijpen.

Oeeh Snow Patrol ga ik nu wel een beetje vanuit
1f642.svg
Lekker hoor

Zeker lekkur, da's YES! (gaat in een romantische bui alvast An Olive Grove -live- draaien...)

Het is een beetje WIE krijgt SP dit jaar?

Oeeh Snow Patrol ga ik nu wel een beetje vanuit Lekker hoor

Yep ik zie die echt wel doorkomen. Mogen Bloody beetroots en babymetal ook deze kant op?

Users who are viewing this thread