DennisvdBr wrote:
Als ik kijk op het affiche van NovaRock en Download Fr, zijn er al een aantal namen af te strepen.
Komen uit de gitaren-catagorie nog wel een stuk of 10 verwacht ik.
Kunnen we al afstrepen, van NovaRock de meeste, Iron Maiden, Manson, BFMP, Stone Sour, Limp Bizkit, Parkway Drive, Body Count.
Nu zie ik Toten Hosen, Seiler & Speer, Kraftklub, Wizo zie ik niet zo zeer komen.
Terwijl Pinkpop nog al eens enkele namen deelt met bovenste namen NovaRock
Verder vind ik de “Foo Fighters dag” op Download FR zeer intressant, staan wel wat namen binnen een pakketje in denk ik.
The Hives, Frank Carter, Wolf Alice, Slaves, The Struts, Graveyard, Nothing More, behoren daar wel tot namen die ik in de gaten hou hoor.
Uit dat rijtje had ik een aantal namen heel graag willen zien, maar tussen die laatste namen staan ook wat mooie!
Oh en ik heb gehoord dat Jera on Air bezig was met Enter Shikari, later in juni.
Maar deze hebben afgezegd omdat Jera 2 dagen is en 1 van de dagen spelen ze al en de andere willen ze een rustdag. Dus hebben ze nog geen Nederlandse show opstaan. Pinkpop en Fortarock zijn de grootste kanshebbers. Maar Fortarock zie ik ze niet echt tussen die line up staan. Dus het word Pinkpop of een zaalshow.