Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
The National en LCD Soundsystem naar BKS. Mocht er bij iemand nog enige hoop zijn voor Pinkpop voor beide acts, mag nu een streep doorheen.

Hoop...grapjas. Die staan precies waar ze moeten staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kunnen we al afstrepen, van NovaRock de meeste, Iron Maiden, Manson, BFMP, Stone Sour, Limp Bizkit, Parkway Drive, Body Count.
Nu zie ik Toten Hosen, Seiler & Speer, Kraftklub, Wizo zie ik niet zo zeer komen.
Terwijl Pinkpop nog al eens enkele namen deelt met bovenste namen NovaRock
Verder vind ik de “Foo Fighters dag” op Download FR zeer intressant, staan wel wat namen binnen een pakketje in denk ik.
The Hives, Frank Carter, Wolf Alice, Slaves, The Struts, Graveyard, Nothing More, behoren daar wel tot namen die ik in de gaten hou hoor.

Limp niet perse...combineren zaalshows wel met festivals.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
“En weet niet of t al gezegd was, maar Bryan Adams 17 juni naar Ziggo Dome”

Damn, wat een gemiste kans


Er komt vast nog wel een andere guilty pleasure :)
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Bullet for my Valentine hoeven we per definitie denk ik niet af te schrijven. Ze doen op 4 juni Tivoli en 12 juni Melkweg. 12 Juni is in dezelfde week als Pinkpop. Misschien komen ze toch even langs? Als ze die kans mee kunnen pakken slaan ze dat toch niet over?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
“En weet niet of t al gezegd was, maar Bryan Adams 17 juni naar Ziggo Dome”

Damn, wat een gemiste kans


Er komt vast nog wel een andere guilty pleasure
1f642.svg
Volgens mij deelde we vorig jaar alle BST headliners, niet Collins, The Killers en Petty.
Nu al Mars wel. Niet The Cure, Waters en Buble.
Is Clapton een guilty pleasure ;)
Ik zeg niet dat hij komt, maar hopen mag toch?

BKS = BST
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Bullet for my Valentine hoeven we per definitie denk ik niet af te schrijven. Ze doen op 4 juni Tivoli en 12 juni Melkweg. 12 Juni is in dezelfde week als Pinkpop. Misschien komen ze toch even langs? Als ze die kans mee kunnen pakken slaan ze dat toch niet over?
nee, ik zet er gerust een streep door... helaas...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Als ik kijk op het affiche van NovaRock en Download Fr, zijn er al een aantal namen af te strepen.
Komen uit de gitaren-catagorie nog wel een stuk of 10 verwacht ik.

Kunnen we al afstrepen, van NovaRock de meeste, Iron Maiden, Manson, BFMP, Stone Sour, Limp Bizkit, Parkway Drive, Body Count.
Nu zie ik Toten Hosen, Seiler & Speer, Kraftklub, Wizo zie ik niet zo zeer komen.
Terwijl Pinkpop nog al eens enkele namen deelt met bovenste namen NovaRock
1f609.svg

Verder vind ik de “Foo Fighters dag” op Download FR zeer intressant, staan wel wat namen binnen een pakketje in denk ik.
The Hives, Frank Carter, Wolf Alice, Slaves, The Struts, Graveyard, Nothing More, behoren daar wel tot namen die ik in de gaten hou hoor.
Uit dat rijtje had ik een aantal namen heel graag willen zien, maar tussen die laatste namen staan ook wat mooie!

Oh en ik heb gehoord dat Jera on Air bezig was met Enter Shikari, later in juni.
Maar deze hebben afgezegd omdat Jera 2 dagen is en 1 van de dagen spelen ze al en de andere willen ze een rustdag. Dus hebben ze nog geen Nederlandse show opstaan. Pinkpop en Fortarock zijn de grootste kanshebbers. Maar Fortarock zie ik ze niet echt tussen die line up staan. Dus het word Pinkpop of een zaalshow.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Bullet for my Valentine hoeven we per definitie denk ik niet af te schrijven. Ze doen op 4 juni Tivoli en 12 juni Melkweg. 12 Juni is in dezelfde week als Pinkpop. Misschien komen ze toch even langs? Als ze die kans mee kunnen pakken slaan ze dat toch niet over?
Het verbaasde me al dat een band als BFMV 2 shows in Nederland had. Denk niet dat ze er een 3e aan toevoegen, zijn ze denk ik net te groot voor voor zo'n klein landje.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Koen wrote:
Bullet for my Valentine hoeven we per definitie denk ik niet af te schrijven. Ze doen op 4 juni Tivoli en 12 juni Melkweg. 12 Juni is in dezelfde week als Pinkpop. Misschien komen ze toch even langs? Als ze die kans mee kunnen pakken slaan ze dat toch niet over?

nee, ik zet er gerust een streep door… helaas…

Jammer maar wel realistisch gezien begrijpelijk! Ik blijf toch duimen al acht ik de kans nu veel kleiner. Jammer dat nu al die grote rock/metal bands zelf hun shows aankondigen waardoor je eigenlijk al zeker weet dat ze niet meer komen. (Hoopt dat Ghost nu niet met een eigen show komt).

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
Als ik kijk op het affiche van NovaRock en Download Fr, zijn er al een aantal namen af te strepen.
Komen uit de gitaren-catagorie nog wel een stuk of 10 verwacht ik.

Kunnen we al afstrepen, van NovaRock de meeste, Iron Maiden, Manson, BFMP, Stone Sour, Limp Bizkit, Parkway Drive, Body Count.
Nu zie ik Toten Hosen, Seiler & Speer, Kraftklub, Wizo zie ik niet zo zeer komen.
Terwijl Pinkpop nog al eens enkele namen deelt met bovenste namen NovaRock
1f609.svg

Verder vind ik de “Foo Fighters dag” op Download FR zeer intressant, staan wel wat namen binnen een pakketje in denk ik.
The Hives, Frank Carter, Wolf Alice, Slaves, The Struts, Graveyard, Nothing More, behoren daar wel tot namen die ik in de gaten hou hoor.

Uit dat rijtje had ik een aantal namen heel graag willen zien, maar tussen die laatste namen staan ook wat mooie!

Oh en ik heb gehoord dat Jera on Air bezig was met Enter Shikari, later in juni.
Maar deze hebben afgezegd omdat Jera 2 dagen is en 1 van de dagen spelen ze al en de andere willen ze een rustdag. Dus hebben ze nog geen Nederlandse show opstaan. Pinkpop en Fortarock zijn de grootste kanshebbers. Maar Fortarock zie ik ze niet echt tussen die line up staan. Dus het word Pinkpop of een zaalshow.
heb je de bovenste 4 regels van het NovaRock affiche bekeken zoals die nu is...
Is er nog 1 over, die nog mogelijk kan ook en nog geen NL-show heeft zelfs ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Copenhell Denemarken voegt Alice in Chains en Deftones toe...
Julen falder tungt i år! Både ALICE IN CHAINS og DEFTONES vender tilbage til COPENHELL 2018 – salget af endagsbilletter starter i morgen kl. 10:00!

Please, Please, Plaese... allebei weekje eerder op Pinkpop, heel graag a.u.b....
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Copenhell Denemarken voegt Alice in Chains en Deftones toe…

Julen falder tungt i år! Både ALICE IN CHAINS og DEFTONES vender tilbage til COPENHELL 2018 – salget af endagsbilletter starter i morgen kl. 10:00!

Please, Please, Plaese… allebei weekje eerder op Pinkpop, heel graag a.u.b….
Ik zeg doen! Alice In Chains staat echt al erg lang op mijn lijstje, maar nooit de kans gekregen!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ik wil trouwens dit jaar proberen naar de perspresentatie te gaan, maar hier kon je niet zomaar kaarten voor krijgen dacht ik.
Weet iemand hoe ik hier het beste kaarten voor kan krijgen? Ik weet dat het nog even is, maar alsnog
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik wil trouwens dit jaar proberen naar de perspresentatie te gaan, maar hier kon je niet zomaar kaarten voor krijgen dacht ik.
Weet iemand hoe ik hier het beste kaarten voor kan krijgen? Ik weet dat het nog even is, maar alsnog
...in principe bij een pakje boter...

zijn genoeg gelegenheden te bedenken.
grootste kans, via 3FM of OOR vaak een hele simple prijsvraag en binnen enkele dagen uitnodiging in je mail.
heeft mij afgelopen jaren ook geod geholpen en goed bevallen ook.
2,5 uur rijden voor een paar uurtjes, maar ach, Pinkpop-fan hé
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Pim wrote:
Ik wil trouwens dit jaar proberen naar de perspresentatie te gaan, maar hier kon je niet zomaar kaarten voor krijgen dacht ik.
Weet iemand hoe ik hier het beste kaarten voor kan krijgen? Ik weet dat het nog even is, maar alsnog

…in principe bij een pakje boter…

zijn genoeg gelegenheden te bedenken.
grootste kans, via 3FM of OOR vaak een hele simple prijsvraag en binnen enkele dagen uitnodiging in je mail.
heeft mij afgelopen jaren ook geod geholpen en goed bevallen ook.
2,5 uur rijden voor een paar uurtjes, maar ach, Pinkpop-fan hé
Ik heb die dag gewoon school, maar ik doe daar bijna niks, want ja, heb alle lesstof al behandeld, dus een dagje kan ik dan wel missen.
En vanuit Sittard kan ik een intercity naar Amsterdam pakken, geen overstap, wat best mooi is. Hoop dat ze daar ook een mooi programma neerzetten!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
DennisvdBr wrote:

Pim wrote:
Ik wil trouwens dit jaar proberen naar de perspresentatie te gaan, maar hier kon je niet zomaar kaarten voor krijgen dacht ik.
Weet iemand hoe ik hier het beste kaarten voor kan krijgen? Ik weet dat het nog even is, maar alsnog


…in principe bij een pakje boter…

zijn genoeg gelegenheden te bedenken.
grootste kans, via 3FM of OOR vaak een hele simple prijsvraag en binnen enkele dagen uitnodiging in je mail.
heeft mij afgelopen jaren ook geod geholpen en goed bevallen ook.
2,5 uur rijden voor een paar uurtjes, maar ach, Pinkpop-fan hé

Ik heb die dag gewoon school, maar ik doe daar bijna niks, want ja, heb alle lesstof al behandeld, dus een dagje kan ik dan wel missen.
En vanuit Sittard kan ik een intercity naar Amsterdam pakken, geen overstap, wat best mooi is. Hoop dat ze daar ook een mooi programma neerzetten!

Ik ben blij dat je het even toelicht.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Een genoemd gerucht hier waar een streep doorheen kan: Bullet For My Valentine. Staan op 4 juni in Utrecht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
…in principe bij een pakje boter…

zijn genoeg gelegenheden te bedenken.
grootste kans, via 3FM of OOR vaak een hele simple prijsvraag en binnen enkele dagen uitnodiging in je mail.
heeft mij afgelopen jaren ook geod geholpen en goed bevallen ook.
2,5 uur rijden voor een paar uurtjes, maar ach, Pinkpop-fan hé


Ik laat de hele familie meedoen aan alle prijsvragen, tot nu toe altijd meerdere kaarten gehad (sinds 2014). Het is best wel leuk en spannend. Meestal maken we er een dagje 020 van met een hapje eten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken