Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Ik ben blij dat je het even toelicht.
Ik ben blij dat je daar blij om bent! Wat een fijne sfeer hier!
Now let's get back to the rumours.

Bastille komt met een nieuw album, maar hebben een speciale show met orkest bekend gemaakt in Utrecht in april, weet niet of die nog iets bekend hebben gemaakt tijdens het festivalseizoen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
Een genoemd gerucht hier waar een streep doorheen kan: Bullet For My Valentine. Staan op 4 juni in Utrecht.
Heb ik toenstraks ook al vermeld, en niet alleen deze show in Utrecht, ze hebben de 12e ook een show in Amsterdam. Waardoor er zeker al een streep doorheen gaat
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Ik ben blij dat je het even toelicht.

Ik ben blij dat je daar blij om bent! Wat een fijne sfeer hier!
Now let’s get back to the rumours.

Bastille komt met een nieuw album, maar hebben een speciale show met orkest bekend gemaakt in Utrecht in april, weet niet of die nog iets bekend hebben gemaakt tijdens het festivalseizoen.

Niet meteen op je teentjes getrapt zijn knul.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:
Een genoemd gerucht hier waar een streep doorheen kan: Bullet For My Valentine. Staan op 4 juni in Utrecht.

Heb ik toenstraks ook al vermeld, en niet alleen deze show in Utrecht, ze hebben de 12e ook een show in Amsterdam. Waardoor er zeker al een streep doorheen gaat

Mijn excuses dat ik dit gemist heb. Helaas zit ik niet meer op school en ben ik tussen de bedrijven door niet in staat om alles te lezen.
Maar ik doe mijn best en op het moment dat al mijn 'lesstof' is behandeld heb ik wellicht meer ruimte.

Keep smiling! :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.862
5.390
Future Islands naar BKS :(. Ontzettend subjectief noem ik dit een enorm gemiste kans.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Op het affiche van Hellfest staan een paar namen die in Nederland in juni ook wel welkom zijn.
Zie bijvoorbeeld Jonathan Davis en Tremonti staan, volgens mij stond Tremonti op de laatste FortaRock.
Ook hier in de bovenste regels een paar die we kunnen afstrepen voor Pinkpop.
Enkele namen zullen wellicht FortaRock verrijken.
Als ik zo kijk, Hollywood Vampires, Alice in Chains, A Perfect Circle, Megadeth, Joan Jett, Steven Wilson, Jonathan Davis en Tremonti zouden van mij bij de namen van Pinkpop mogen...
Zal wel niet alle, maar een handje vol is volgens mij niet onmogelijk.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Op het affiche van Hellfest staan een paar namen die in Nederland in juni ook wel welkom zijn.
Zie bijvoorbeeld Jonathan Davis en Tremonti staan, volgens mij stond Tremonti op de laatste FortaRock.
Ook hier in de bovenste regels een paar die we kunnen afstrepen voor Pinkpop.
Enkele namen zullen wellicht FortaRock verrijken.
Als ik zo kijk, Hollywood Vampires, Alice in Chains, A Perfect Circle, Megadeth, Joan Jett, Steven Wilson, Jonathan Davis en Tremonti zouden van mij bij de namen van Pinkpop mogen…
Zal wel niet alle, maar een handje vol is volgens mij niet onmogelijk.

Tremonti stond inderdaad op de laatste FR editie. Ik vind het wel een goede naam voor PP.
Steven Wilson, Alice In Chains en Joan Jett zie ik eerder op Bospop verschijnen hoewel het zomaar zou kunnen. Een aantal jaren geleden verscheen ook plots Madness op PP. Een band als Megadeth zie ik niet op PP staan.
A Perfect Circle en Hollywood Vampires vind ik reële opties voor PP.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Steven Wilson lijkt me heel gaaf, maar is misschien een beetje te onbekend bij het grote publiek voor pinkpop? Alice In Chains, A Perfect Circle, Hollywood Vampires en Joan Jett zie ik wel als kanshebbers.

Al geloof ik idd dat Joan Jet misschien eerder naar bospop zal gaan. Jonathan Davis is solo ook niet echt iets voor pinkpop denk ik.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
“En weet niet of t al gezegd was, maar Bryan Adams 17 juni naar Ziggo Dome”

Damn, wat een gemiste kans


Er komt vast nog wel een andere guilty pleasure ?

Bon Jovi heeft nog geen tour
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Pim wrote:
Ik wil trouwens dit jaar proberen naar de perspresentatie te gaan, maar hier kon je niet zomaar kaarten voor krijgen dacht ik.
Weet iemand hoe ik hier het beste kaarten voor kan krijgen? Ik weet dat het nog even is, maar alsnog

…in principe bij een pakje boter…

zijn genoeg gelegenheden te bedenken.
grootste kans, via 3FM of OOR vaak een hele simple prijsvraag en binnen enkele dagen uitnodiging in je mail.
heeft mij afgelopen jaren ook geod geholpen en goed bevallen ook.
2,5 uur rijden voor een paar uurtjes, maar ach, Pinkpop-fan hé


en vorig jaar behoorlijk in het zonnetje gezet op t podium :D :D .....samen met Ed......
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
en vorig jaar behoorlijk in het zonnetje gezet op t podium …..samen met Ed……

En plaatsvervangende schaamte van die Ploumen....gatverdamme
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
The National en LCD Soundsystem naar BKS.
Namen daar wel verwacht maar alsnog een hoop namen over.
Wie zouden er op Pinkpop staan en wie gaan later touren en staan op Lowlands?

Snow Patrol - Gorillaz - 30STM - The Killers - The Script - Oscar and the Wolf - Volbeat

Ik durf Gorillaz nu toch wel met een stift voor Pinkpop te schrijven.
The Script is een zekerheidje en 30STM is kans ook heel groot.
Kansen voor Volbeat op de zondag 3fm beginnen te stijgen!
The Killers zie ik ook nog steeds als optie eruit komen.
Oscar and the Wolf verwacht is zondag voor Bruno.
En Snow Patrol... is tot nu toe meer hopen dan een zekerheid.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
The National en LCD Soundsystem naar BKS.
Namen daar wel verwacht maar alsnog een hoop namen over.
Wie zouden er op Pinkpop staan en wie gaan later touren en staan op Lowlands?

Snow Patrol – Gorillaz – 30STM – The Killers – The Script – Oscar and the Wolf – Volbeat

Ik durf Gorillaz nu toch wel met een stift voor Pinkpop te schrijven.
The Script is een zekerheidje en 30STM is kans ook heel groot.
Kansen voor Volbeat op de zondag 3fm beginnen te stijgen!
The Killers zie ik ook nog steeds als optie eruit komen.
Oscar and the Wolf verwacht is zondag voor Bruno.
En Snow Patrol… is tot nu toe meer hopen dan een zekerheid.

Gorillaz zal Lowlands headlinen denk ik, The Killers is te groot om te subben lijkt me, The Script en 30STM heb je helemaal gelijk in naar mijn mening, Volbeat ben ik sceptisch over aangezien zij gewoon headliner kunnen zijn. Snow Patrol is een mooie naam dus laat die maar komen!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.522
809
[MESSAGE FROM THE CLERGY]
We wish to inform you that Ghost will be haunting the lands of COPENHELL in 2018. Tickets are available at https://www.copenhell.dk
Ghost heeft zichzelf bevestigd voor Copenhell
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Jasper Kuipers wrote:
The National en LCD Soundsystem naar BKS.
Namen daar wel verwacht maar alsnog een hoop namen over.
Wie zouden er op Pinkpop staan en wie gaan later touren en staan op Lowlands?

Snow Patrol – Gorillaz – 30STM – The Killers – The Script – Oscar and the Wolf – Volbeat

Ik durf Gorillaz nu toch wel met een stift voor Pinkpop te schrijven.
The Script is een zekerheidje en 30STM is kans ook heel groot.
Kansen voor Volbeat op de zondag 3fm beginnen te stijgen!
The Killers zie ik ook nog steeds als optie eruit komen.
Oscar and the Wolf verwacht is zondag voor Bruno.
En Snow Patrol… is tot nu toe meer hopen dan een zekerheid.

Gorillaz zal Lowlands headlinen denk ik, The Killers is te groot om te subben lijkt me, The Script en 30STM heb je helemaal gelijk in naar mijn mening, Volbeat ben ik sceptisch over aangezien zij gewoon headliner kunnen zijn. Snow Patrol is een mooie naam dus laat die maar komen!
In Nederland kan Volbeat dit jaar geen headliner zijn, dus het zou mij niet verbazen als ze op Pinkpop staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken