Ik zou ook bijna willen gaan klagen dat we zo vroeg al weer over pinkpop 2018 aan het lullen zijn, maar het is gewoon heel leuk om te speculeren.
Ff de feitjes op een rij:
-De headliners zijn al geboekt (al weet je het nooit met die uispraken die je hoort)
-Het festival is heel laat dit jaar. Mag wel worden aangenomen dat dit voor één (of twee) headliners is gedaan en pinksteren valt ook heel vroeg natuurlijk
-Iemand kwam met een coldplay gerucht uit het niets? Daar zou ik op zich wel mijn festival voor durven zetten, die kerels verkopen 2x de arena uit binnen no time
-Foo Fighters en Pearl Jam blijven geruchten voor pinkpop tot ze een keer (eindelijk) langs komen, ik denk dat pearl jam moet kunnen volgend jaar. Al is het ook mooi voor de jubileum editie. Foo fighters zie ik volgend jaar eigenlijk niet gebeuren, maar wie weet.
-Het is het jaar voor de jubileum editie. Dit hoeft niet per se slecht te zijn voor de line up, maar ik denk dat ze namen in de klasse van U2, Bruce Springsteen enzo, liever op de jubileum editie zetten.
-Metallica is altijd aannemelijk volgens mij
-De trend van één 'pop' headliner zal wel worden voortgezet denk. Ed Sheeran is volgens mij wel prima, die man kan wel echt een show geven.
Mijn gokje:
Pearl Jam- Ed Sheeran- Coldplay
Het is wel een een beetje optimistisch, maar goed he, dromen mag.
Nog maar een negatief gokje:
The killers- Snow patrol- Lady gaga (al zou ik me persoonlijk bij alle 3 wel prima kunnen vermaken
)