Arctic Monkeys : Werken aan een nieuw album, maar ik denk niet dat dat klaar gaat zijn tegen wanneer de festivals beginnen.
Avenged Sevenfold : Zag ik hier al een paar keer passeren
Beyoncé : Staat op Coachella 2018, geen idee waarom ze werd genoemd maar afin.
Ed Sheeran : Nieuw album, 2x ziggodome uitverkocht.
Fleetwood Mac : Farewell tour in 2018, geen idee of ze uberhaupt een optie zijn maar afin.
Foo Fighters : Dit jaar gemist omdat Pinkpop te vroeg lag en een foutje intern? Volgend jaar dan maar?
Gorillaz : Te alternatief, ideale BKS headliner
Iron Maiden : gerucht over best-off album/tour van Dennis
Kasabian : Nieuw album, ideale sub volgens mij voor een rockheadliner.
Katy Perry : Nieuw album uit sinds vandaag, headliner op Big Weekend en één van de grote namen op Glasto.
Lady Gaga : headlinede Coachella dit jaar, verzorgde de Superbowl met glans volgens de media, world tour dit najaar.
Metallica : Nieuw album van vorig jaar, dit najaar en voorjaar staat EU-leg van hun tour op de agenda.
Pearl Jam : Elk jaar weer
Queens Of The Stoneage : Nieuw album zou klaar zijn voor dit najaar
Roger Waters : Nieuw album, doet weinig festivals maar past binnen de succesformule van de laatste paar jaren (Bruce Springsteen, Paul McCartney, de Stones ..)
Talking Heads : gerucht gaat dat er een reünie zit aan te komen voor op Coachella, voor een astronomisch bedrag wel te verstaan..
The Killers : headlinet verschillende N-A festivals deze zomer waaronder Lollapalooza, volgend jaar EU?
The National : Nieuw album op komst, leak van Primavera dat ze er volgend jaar staan. Ideale headliner voor BKS, DTRH.
Tool : Elk jaar weer pt 2
U2 : Joshua Tree tour deze zomer, staan op Bonnaroo dit weekend. Geen idee of ze dit concept ook willen uitbreiden naar festivals van volgend jaar..
@dennisvdbr edit maar waar nodig haha
Avenged Sevenfold : Zag ik hier al een paar keer passeren
Beyoncé : Staat op Coachella 2018, geen idee waarom ze werd genoemd maar afin.
Ed Sheeran : Nieuw album, 2x ziggodome uitverkocht.
Fleetwood Mac : Farewell tour in 2018, geen idee of ze uberhaupt een optie zijn maar afin.
Foo Fighters : Dit jaar gemist omdat Pinkpop te vroeg lag en een foutje intern? Volgend jaar dan maar?
Gorillaz : Te alternatief, ideale BKS headliner
Iron Maiden : gerucht over best-off album/tour van Dennis
Kasabian : Nieuw album, ideale sub volgens mij voor een rockheadliner.
Katy Perry : Nieuw album uit sinds vandaag, headliner op Big Weekend en één van de grote namen op Glasto.
Lady Gaga : headlinede Coachella dit jaar, verzorgde de Superbowl met glans volgens de media, world tour dit najaar.
Metallica : Nieuw album van vorig jaar, dit najaar en voorjaar staat EU-leg van hun tour op de agenda.
Pearl Jam : Elk jaar weer
Queens Of The Stoneage : Nieuw album zou klaar zijn voor dit najaar
Roger Waters : Nieuw album, doet weinig festivals maar past binnen de succesformule van de laatste paar jaren (Bruce Springsteen, Paul McCartney, de Stones ..)
Talking Heads : gerucht gaat dat er een reünie zit aan te komen voor op Coachella, voor een astronomisch bedrag wel te verstaan..
The Killers : headlinet verschillende N-A festivals deze zomer waaronder Lollapalooza, volgend jaar EU?
The National : Nieuw album op komst, leak van Primavera dat ze er volgend jaar staan. Ideale headliner voor BKS, DTRH.
Tool : Elk jaar weer pt 2
U2 : Joshua Tree tour deze zomer, staan op Bonnaroo dit weekend. Geen idee of ze dit concept ook willen uitbreiden naar festivals van volgend jaar..
@dennisvdbr edit maar waar nodig haha