(...)
….geheid dat je dan wel gaat uitverkopen..
(...)
uitverkopen, dat hoeft voor mij niet zo.
Om 2 dingen, 1 omdat het niet zo druk is en 2 omdat dan de vvk niet zo stressig is....
Man waarom gooien ze niet in september of oktober alvast 10 a 15 duizend weekendkaarten in vvk zonder dat er nog iets bekend is.
Zonder 1 naam bekend verkoop je vast wel alvast tussen 10 a 15 duizend kaarten, de rest wacht op de eerste namen.
Ik type het elk jaar... Joh, Pinkpop dan heb je sowieso al de eerste mensen binnen die sowieso al voor het festival komen, blijven er nog ca 30 duizend weekendkaarten over en nog per dag 30 duizend bij vvk.
De dagkaarten alvast in vvk doen bij bekendmaking van de headliner van die dag kan ook een optie zijn.
Dat zal toch voor ticketmaster ook een ontlasting zijn die eerste vvk-dag lijkt me.
Zou een oudere act als Roger Waters Fleetwood Mac of de Stones geen optie zijn?. Voor zover ik nu weet gaat dat allemaal op tournee volgend jaar. Waters door Europa, FM gaan volgens de laatste geruchten begin 2018 weer op tour en de Stones hebben al aangegeven volgend jaar door the UK te touren.
Stones had ik al een paar keer genoemd. Kan zomaar, past ook wel bij de verwachte kaart-kosten-verhoging ivm gaga's zoals Jan zei...
Fleetwood Mac lijkt mij wel leuk, maar ik denk niet dat Pinkpop aan z'n classic retour act denkt, maar pas voor editie 2019..
Roger Waters solo verwacht ik niet als PInkpop headliner, maar zal een mooie sub of 3FM-afsluiter zijn.
Fleetwood en Roger Waters zouden overigens perfect zijn voor Pinkpop Classic of Bospop in 2018 denk ik.