we mogen geen rugzakken of dergelijke meer meenemen
Dat las ik een tijdje terug al. Stom!
thnx voor de copy pasteIk heb De Limburger van vandaag doorgebladerd (digitaal abonnement), maar zie niks over Pinkpop erin staan.
Weet wel dat er meerdere edities zijn en ik niet de editie Oostelijke Mijnstreek (waar Landgraaf onder valt) heb.
UPDATE: in de editie Parkstad staat het inderdaad als bijschrift onder een foto.
In de rij
Het is een jaarlijks terugkerend beeld: rijen voor de Satisfaction in Heerlen bij de start van de kaartverkoop voor Pinkpop. De verkoop ging dit weekeinde van start. In de eerste twee dagen zijn al 92.000 verkocht: 42.000 weekendkaarten en 50.000 dagkaarten. De 49ste editie van Pinkpop vindt plaats van vrijdag 15 tot en met zondag 17 juni. foto bas quaedvlieg
Is eigenlijk overal sinds die terroristische aanslag bij dat Ariana Grande concert in Manchester. Ook in de ZiggoDome/AFAS is dat het geval.chris knoben wrote:
Dat las ik een tijdje terug al. Stom!
inmiddels een artikel onlineVolgens De Limburger zijn er 42.000 weekendkaarten en 50.000 dagkaarten verkocht. Dat is toch al heel behoorlijk.
precies...Kon niet meer eerder reageren, maar inderdaad tekst met foto, ook in Regio Venlo editie.
Dit is dus al dik 80%. Had het niet gewacht, aangezien het tickets kopen zo gemakkelijk ging zaterdag ochtend.
roy-hekkens wrote:
Kon niet meer eerder reageren, maar inderdaad tekst met foto, ook in Regio Venlo editie.
Dit is dus al dik 80%. Had het niet gewacht, aangezien het tickets kopen zo gemakkelijk ging zaterdag ochtend.
precies…
Dat zal toch wel te danken zijn aan de verhouding 20k dag en 50k weekend.
Was weer een ouderwetse voorverkoop zoals voor 2013… (pre-Stones14-periode)
Mij hoor je niet klagen.
Desalniettemin, voor toch vind ik nog altijd dat voor de eerste namen bekend zijn de eerste weekend kaarten in verkoop mogen voor volgende edities.
Stel er komt weer eens een act met zo’n run op kaarten als in 2014, kan afstppen van die prehistorische houding al een mooi gebaar zijn voor de vaste bezoekers.
Mooi aan deze vvk is, dat we nu weten dat iedereen die wil inmiddels wel voorzien is. Dat is een goede zaak.
Ik verwacht verder niet veel verkoop meer met deze cijfers, zal nog wel enkele kaarten verkocht worden, maar ik denk dat het hier langzaam blijft steken.
Eventueel dat de vrijdag aankomende weken nog uitverkoopt.
Qua cijfers, heel netjes.
Zelfs in de eerste 2 dagen meer kaarten verkocht tov vorig jaar (vorig jaar in 2 dage 86k verkocht nu 92k)
Gewoon een dikke middelvinger naar alle kritiek, zie je dat Pinkpop nog altijd één van de grote jongens is in de Champions League met een goed gevarieerd programma…
Is eigenlijk overal sinds die terroristische aanslag bij dat Ariana Grande concert in Manchester. Ook in de ZiggoDome/AFAS is dat het geval.
Vind het persoonlijk niet erg, vervelend als je vooraan staat en er dan iemand met een rug tas voor je staat.
Gewoon een dikke middelvinger naar alle kritiek, zie je dat Pinkpop nog altijd één van de grote jongens is in de Champions League met een goed gevarieerd programma…
Die claim kun je totaal niet maken, dat er zoveel kaarten verkocht zijn betekent niet dat Pinkpop een goed gevarieerd programma heeft. Veel mensen kopen kaartjes puur en alleen vanwege de headliners, die wel gewoon echt goed zijn dit jaar. Dat bijna alles daaronder prut is maakt blijkbaar de meeste mensen niets uit.
Indiaantje89 wrote:
Is eigenlijk overal sinds die terroristische aanslag bij dat Ariana Grande concert in Manchester. Ook in de ZiggoDome/AFAS is dat het geval.
Vind het persoonlijk niet erg, vervelend als je vooraan staat en er dan iemand met een rug tas voor je staat.
Voor zaalshows ben ik het volledig met je eens. Maar op een festival waar je de hele dag vertoeft is het toch wel erg fijn om een (niet te grote) rugzak bij je te hebben om wat spullen in te bewaren.
HA HA HA HA HA HA HA HA
het is ook nooit goed hé
jullie blijven alles maar de grond in trappen hé, maar Pinkpop verkoopt gewoon even in 2 dagen 80 procent van de kaarten.
Als de programmering van PInkpop niet bevalt, dan is het geen festival voor je, zo simpel.
HA HA HA HA HA HA HA HA
het is ook nooit goed hé
jullie blijven alles maar de grond in trappen hé, maar Pinkpop verkoopt gewoon even in 2 dagen 80 procent van de kaarten.
Als de programmering van PInkpop niet bevalt, dan is het geen festival voor je, zo simpel.
Ik pak binnen deze programmering precies wat ik wil en kan zien, zoals elk jaar.
Met alle vertrouwen dat het komende jaren nog precies zo zal gaan.
Vrijdag
Walden (Brightlands) – Slydigs (Stage 4) – The Last Internationale (Brightlands) – BLOF (Main) – Blaudzun (Brightlands) – Snow Patrol (Main) – The Offspring (North) – Pearl Jam (Main)
Zaterdag
Walking on Cars (Main) – Marmozets (Brightlands) – Miss Montreal + eetmoment (main) – Parov Stelar (North) – Nothing But Thieves (Main) – A Perfect Circle (North) – The Script (Main) – bier inslaan en postitie zoeken vooraan bij mainstage – Foo Fighters (Main)
Zondag
(mogelijk tussendoor Blackbird in Garden of Love overwegen)
Greta van Fleet (Brightlands) – Tom Walker (Stage 4) – Brian Fallon (Brightlands) – The Overslept (Stage 4) – The Kooks (Main) – Triggerfinger (North) – Editors (Main) – bonnen opmaken bij mainstage – Bruno Mars (Main)
Gewoon een top weekend!