Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
als pinkpop nou eens 2 podiums verwijderd (tent en stage 4) en op de overgebleven 2 podia enkel fatsoenlijke bands programmeert
noordpodium 180 graden draaien en dan hoeft t publiek ook slechts 180 graden te draaien na ieder optreden.
zo bespaar je geld op 2 podia ,plus kunnen mensen kiezen bij welk van de 2 hoofdpodia ze vooraan willen staan.

want nu is t ellende om de afsluiters van noord mee te krijgen

Goed idee zou ik zeggen!
Alleen beter is dan om wederom een dubbel hoofdpodium neer te zetten zoals oa in 1995. Scheelt een hoop heen en weer lopen. En je hebt zeer korte tijd tussen de bands.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.914
6.145
Geen idee hoe je de ticketprijzen van een zaal/stadium concerten durft te vergelijken met dagtickets van een festival. Het zijn 2 totaal verschillende zaken en is totaal niet relevant voor de discussie wat betreft de stijging van de ticketprijzen. Natuurlijk komt een festival er dan altijd beter uit, dat is ook de charme van naar festivals te gaan, niet?

Mag ik trouwens even de simpele rekensom maken wat betreft de kaarten? Men kan hieraan in totaal maximaal 17 miljoen verdienen, enkel en alleen al aan de kaartenverkoop terwijl het programma 'slechts' 9 miljoen kost. Stel dat de 3 headliners tesamen 3/4 miljoen kosten, dan heb je nog een dikke 4/5 miljoen over voor de rest van je programma. Geen idee hoeveel die Nederlandse top artiesten allemaal kosten maar alles tesamen 4/5 miljoen? Kom op nou.. Je moet 'slechts' een vijftal acts neerpoten op 2,5/3 dagen en dan kom je met dit en sta je nog steeds te pronken met dat prachtige aantal van 9 miljoen?
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Geen idee hoe je de ticketprijzen van een zaal/stadium concerten durft te vergelijken met dagtickets van een festival. Het zijn 2 totaal verschillende zaken en is totaal niet relevant voor de discussie wat betreft de stijging van de ticketprijzen. Natuurlijk komt een festival er dan altijd beter uit, dat is ook de charme van naar festivals te gaan, niet?

Mag ik trouwens even de simpele rekensom maken wat betreft de kaarten? Men kan hieraan in totaal maximaal 17 miljoen verdienen, enkel en alleen al aan de kaartenverkoop terwijl het programma ‘slechts’ 9 miljoen kost. Stel dat de 3 headliners tesamen 3/4 miljoen kosten, dan heb je nog een dikke 4/5 miljoen over voor de rest van je programma. Geen idee hoeveel die Nederlandse top artiesten allemaal kosten maar alles tesamen 4/5 miljoen? Kom op nou.. Je moet ‘slechts’ een vijftal acts neerpoten op 2,5/3 dagen en dan kom je met dit en sta je nog steeds te pronken met dat prachtige aantal van 9 miljoen?

Van die 17miljoen gaat nog wel wat belasting af.
Maar dan blijft er ca. 13.3 miljoen over.
Als je de gage's van 9 miljoen eraf haalt blijft er best nog wat over de overige kosten, van de kaartverkoop alleen al.
Zonder een Brand verorberd te hebben en nog geen superfriet naar binnen te hebben gewerkt.
Kortom, prijsverhoging was niet nodig. Maar de schoorsteen bij Mojo moet blijven roken. Het is nou eenmaal geen liefdadigheid stichting.

Hebben ze iets bekend gemaakt over de drankprijzen? Mijn geluid viel gisteren in de loop van de presentatie weg.
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Hij bedoelt BTW dat gaat er nog vanaf (21%)

Dat de weekendticketprijzen wat meer stijgen komt denk ik mede door aangepaste verhouding weekend/dagkaarten. Dit jaar dus wat weekendkaarten en inkomsten moeten toch toenemen. Waardeloos maar verklaarbaar.

Wij gaan. Maar heel enthousiast ben ik niet over het programma
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
641
Na een dag toch goed nagedacht te hebben over wat ik nou wil doen dit jaar met Pinkpop.
Wil ik nou de vrijdag gaan? Wil ik de vrijdag én de zaterdag gaan? Want ja, de Foo's hebben we in 2015 moeten missen, en ik ga mezelf waarschijnlijk ergeren als ik op de dag zelf niet daar ben en dat dan weer moet missen.

Ik heb toch maar besloten om voor een heel weekend te gaan.

Je betaalt voor een dagkaart al €100 + €10 servicekosten, dus ben je al €210 (of 220, weet niet zeker of je voor beide kaarten tegelijk servicekosten moet betalen), en voor een weekend kaart ben je €230 kwijt. Ja, voor 10-20 euro extra, naar artiesten als Bruno Mars, Editors, OATW, Triggerfinger, Greta Van Fleet en The Overslept gaan, ook al hoeven sommige van deze namen niet echt, het is toch wel mooi meegenomen. Plus, je kunt altijd nog wel iets ontdekken.

Plus, tijdens de presentatie kreeg ik al een kleine preview te horen van een aantal onbekendere artiesten, of bekendere artiesten waar ik me nooit echt de moeite voor heb gedaan om te luisteren, en hier zat wel vanalles leuks tussen.

Mijn lijstje van persoonlijke must see's zijn:
Vrijdag:
Slydigs
The Offspring
Snow Patrol
Pearl Jam
(en als het me uitkomt nog wel Last Internationale, want dat klonk niet verkeerd)

Zaterdag:
Marmozets
Walking on Cars
Nothing But Thieves
Foo Fighters
(Als het me uitkomt APC en The Script ook nog wel)

Zondag:
The Overslept
Greta Van Fleet
Triggerfinger
En als ik zin heb misschien nog wel Bruno Mars, OATW en Editors

In andere woorden, €230 voor 11 namen die ik zeker wil zien verspreid over een heel weekend. Kom je toch uit op rond de €20 per naam. Heb ik er wel voor over. En dan zijn er nog wel een aantal die ik eventueel nog meepak.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Zijn er kaarten die heel waarschijnlijk zaterdag meteen uitverkopen (voornamelijk weekend en vrijdag)? Ik ga zelf voor een weekend kaart, maar ik ga liever niet vrijdagavond in de rij liggen ervoor. Als het niet uitverkoopt kan ik op mijn gemak het zaterdagmiddag kopen. Of is het verstandig om toch in de rij te gaan liggen?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik twijfel nog erg over Pinkpop...komt vooral door de prijs/kwaliteit verhouding. De prijs is omhoog gegaan terwijl de line-up erg mager is.
Misschien toch maar Werchter dit jaar?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik verwacht geen grote run op kaarten. Op fb zijn er veel negatieve reacties of mensen die erg twijfelen om wel/niet te gaan.
Ik denk dat de zondag en vrijdag dagkaarten wel goed gaan. Veel jeugd wilt de zondag naar Pinkpop en toch wel flink wat mensen voor de vrijdag door de combi Pearl Jam/ Snow Patrol.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik snap de twijfel niet... waarom zou je niet naar Werchter gaan als dat je zoveel meer trekt dit jaar.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Ik stond vlak voor je Dennis :) Was volgens mij een van de weinigen die voor Years and Years klapte :) Een leuke verrassing die ik niet verwacht had. Ik vond dat de vorige keer dat ze er stonden echt een supertoffe band. Werd heel blij van de blijheid van de zanger, maar dat heb ik al snel met bandjes die beginnend zijn. Dan zijn ze nog echt enthousiast. En dat is ook wel weer juist zo leuk aan deze editie. Veel namen die, voor mij, onbekend zijn. Hun muziek (die voor mij onbekende bands) klonk in ieder geval wel heel tof! En heel blij met Sigrid.

De Nederlandse inbreng vind ik, op The Overslept (beste optreden van deze woensdag, al was Blaudzun ook erg goed) na, wat teleurstellend. Sanne (en ach ook Blof is eigenlijk wel heel goed, al heb ik niet zo veel met de muziek) is leuk in de zon, maar de rest had van mij niet gehoeven. Maarrrrr er moet ook tijd zijn om eten te halen en ook vorig jaar bleek wel weer dat je toch niet overal tegelijk kan zijn en keuzes moet maken.

Er had wel wat meer rock mogen staan van mij, maar wij gaan in ieder geval weer voor de weekendkaarten.

 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
oh damn, weer met mijn oude account ingelogd per ongeluk zie ik.... die met de foto van Linkin Park ben ik ook (was op Pukkelpop, waar ik het podium op mocht bij ze.... zoooo gaaf!!!)
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Phufffffff wat een gezeur hier.
Ik lees alles mee en reageer bijna nooit.
Maar nu moest ik wel reageren.

Stop A.U.B. met zeiken.
Ik word het zat.
En stop ook met die discussies over geld zaken wat betreft bedragen andere landen.

Als je het niet bevalt ga je niet en anders ga je wel.
Of je denkt er over na en koopt later je kaarten.
Er zijn zat andere Festivals nog.

Ja ik was er ook bij Woensdag (in mijn patch jasje en grijze leger broek)
Meschien heb je mij zien staan of heb je mijn interview gister avond gezien op Shownieuws.

Ik ben als metalfan ook niet blij met dit programma.
Maar de namen die er wel staan (Offspring, PearlJam, Foo Fighters, A Perfect Circle) zijn zo groot dat ik ze wel moet zien.

Maar dan kan je alsnog naast pinkpop naar een ander Festival gaan.
Oké ik ben ook niet blij met de prijs verhoging, maar zo wat shit happens.
We moeten het er mee doen.

Ik ga naast Pinkpop naar Fortarock, Holland Blues Festival, en graspop.

Doe wat je wil en ga daar heen.

En vergeet ook niet dat Pinkpop elke dag later begint en eerder eindigt perdag.
En de artiesten hebben andere speel tijden dan in het buitenland.

Dus als er 3 a 4 bands perdag zijn die je wil zien is het al goed op Pinkpop.

Heb je ook nog tijd om iets te eten en drinken of even te liggen op het gras.

Een 3e van de beslissing om naar Pinkpop te gaan is de sfeer die heel goed is op Pinkpop.
En dat weten de meeste hier.

Je hoeft niet elke minuut een band te zien vind ik.

Dus tel de bands die je zien wil en als dat er 3 a 4 zijn perdag heb je er al genoeg inclusief de headliner.

Ik ga zeker \m/

Dus stop A.U.B met zeuren en doe wat je zelf wil.
 

wslyc94

Playlistbediener
8 feb 2018
9
0
Ik stond vlak voor je Dennis
1f642.svg
Was volgens mij een van de weinigen die voor Years and Years klapte
1f642.svg
Een leuke verrassing die ik niet verwacht had. Ik vond dat de vorige keer dat ze er stonden echt een supertoffe band. Werd heel blij van de blijheid van de zanger, maar dat heb ik al snel met bandjes die beginnend zijn. Dan zijn ze nog echt enthousiast. En dat is ook wel weer juist zo leuk aan deze editie. Veel namen die, voor mij, onbekend zijn. Hun muziek (die voor mij onbekende bands) klonk in ieder geval wel heel tof! En heel blij met Sigrid.

De Nederlandse inbreng vind ik, op The Overslept (beste optreden van deze woensdag, al was Blaudzun ook erg goed) na, wat teleurstellend. Sanne (en ach ook Blof is eigenlijk wel heel goed, al heb ik niet zo veel met de muziek) is leuk in de zon, maar de rest had van mij niet gehoeven. Maarrrrr er moet ook tijd zijn om eten te halen en ook vorig jaar bleek wel weer dat je toch niet overal tegelijk kan zijn en keuzes moet maken.

Er had wel wat meer rock mogen staan van mij, maar wij gaan in ieder geval weer voor de weekendkaarten.

Vond je Years & Years echt goed op Pinkpop twee jaar geleden? Ik ben toen met veel verwachtingen naar die band gaan kijken bij de 3FM Stage, maar wat een verschrikking was dat. Had na een kwartier al genoeg gezien en gehoord. Misschien dat die zanger zijn dag niet had want het was echt heel vals.

Over de Nederlandse inbreng daar ben ik het wel mee eens, dat is kwalitatief wel heel pover. Ronnie Flex die voor de zoveelste keer in drie jaar tijd weer mag komen opdraven, zo ook Lil Kleine en Sevn Alias. Dan denk ik, zet er gewoon een HAEVN (die ik wel echt had verwacht dit jaar) neer, of een Causes, die dit jaar met nieuw materiaal komen..
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.505
Phufffffff wat een gezeur hier.
Ik lees alles mee en reageer bijna nooit.
Maar nu moest ik wel reageren.

Stop A.U.B. met zeiken.
Ik word het zat.
En stop ook met die discussies over geld zaken wat betreft bedragen andere landen.

Als je het niet bevalt ga je niet en anders ga je wel.
Of je denkt er over na en koopt later je kaarten.
Er zijn zat andere Festivals nog.

Ja ik was er ook bij Woensdag (in mijn patch jasje en grijze leger broek)
Meschien heb je mij zien staan of heb je mijn interview gister avond gezien op Shownieuws.

Ik ben als metalfan ook niet blij met dit programma.
Maar de namen die er wel staan (Offspring, PearlJam, Foo Fighters, A Perfect Circle) zijn zo groot dat ik ze wel moet zien.

Maar dan kan je alsnog naast pinkpop naar een ander Festival gaan.
Oké ik ben ook niet blij met de prijs verhoging, maar zo wat shit happens.
We moeten het er mee doen.

Ik ga naast Pinkpop naar Fortarock, Holland Blues Festival, en graspop.

Doe wat je wil en ga daar heen.

En vergeet ook niet dat Pinkpop elke dag later begint en eerder eindigt perdag.
En de artiesten hebben andere speel tijden dan in het buitenland.

Dus als er 3 a 4 bands perdag zijn die je wil zien is het al goed op Pinkpop.

Heb je ook nog tijd om iets te eten en drinken of even te liggen op het gras.

Een 3e van de beslissing om naar Pinkpop te gaan is de sfeer die heel goed is op Pinkpop.
En dat weten de meeste hier.

Je hoeft niet elke minuut een band te zien vind ik.

Dus tel de bands die je zien wil en als dat er 3 a 4 zijn perdag heb je er al genoeg inclusief de headliner.

Ik ga zeker \m/

Dus stop A.U.B met zeuren en doe wat je zelf wil.

Ik kan het toch niet laten om hier op in te gaan.

Stoppen met een discussie over geld en belastingen en dergelijke? Zijn dat niet juist de soort dingen waarom je een forum bezoekt? Ik vind deze discussie een stuk interessanter dan pakweg, ik vind die stom en die leuk.

Ook een argument (als je het al zo kan noemen) over de prijsverhoging we moeten het er maar mee doen getuigt van weinig verder kijken dan je neus lang is. Wat doet pinkpop ten opzichte van vorig jaar om de weekendkaarten 25 euro duurder te maken?

De tijden van pinkpop is juist een groot zwaktebod van het festival zelf. Waarom hebben ze dat niet al kunnen regelen met de gemeente daar? Moet je eens zien wat de gemeente verdient aan het grootste festival van Nederland.

Als je 3 of 4 acts per dag al goed genoeg vind om naar pinkpop te gaan dan stel je hele lage eisen aan het festival. Ik vind, zeker voor de prijs die je ervoor neerlegt, dat je meer van een festival mag verwachten. Goede gevarieerde boekingen die bijvoorbeeld ook op andere festivals staan. Waarom bijv. geen Jack White, Eels, Beck, Courtney Barnett etc. die niet eens zijn afgesnoept door andere festivals maar in zalen in de buurt staan? Daarnaast waarom ook een naam als David Byrne naar dtrh laten gaan als die ook de tent kan afsluiten op pinkpop? Dat zijn toch gemiste kansen die niet horen bij het grootste festival van Nederland?

En je gaat voor de sfeer naar Pinkpop? Terwijl iedereen en alles van de organisatie zegt dat pinkpop een muziekfestival is zonder poespas? Geen verdere aankleding en dergelijke, alleen muziek is belangrijk. Het lijkt me niet dat de doelgroep die ze nu gaan trekken (Jong, weinig geld, veel schreeuwende meisjes) zo gezellig is. Voor sfeer zou ik eerder naar andere festivals gaan (Zwarte cross, Lowlands).

Daarnaast zitten we met veel mensen die van muziek houden op een forum bij elkaar. Als het ergens een goede plek is om je mening te laten zien, is het hier wel. Ik zie geen mensen die op anderen gaan vitten dat ze wel naar pinkpop gaan. Ik zie wel mensen die naar pinkpop gaan en zichzelf hiervoor verdedigen of zeggen dat anderen moeten stoppen met zeuren. ONZIN. Laat iedereen zijn eigen mening geven. Als je het ergens niet mee eens ben, ga dan in discussie of negeer het.

Nogmaals, als ik naar pinkpop zou gaan zou ik mij echt wel vermaken. Maar ik vind het te pover, zeker als de kaartprijzen ook nog omhoog gaan.
Alle pinkpop gangers, veel plezier!
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Even een paar aanpassingen gedaan:

Vrijdag 15 juni:
Main Stage: Pearl Jam, Snow Patrol, <strong class="d4pbbc-bold">Alice In Chains, BLØF
North Stage: <strong class="d4pbbc-bold">Nine Inch Nails, <strong class="d4pbbc-bold">Eels, Jess Glyne
Brightlands Stage: Oliver Heldens, Bladuzun, The Last Internationale, Walden
Stage 4: Donnie, The Academic, Slydigs
Garden Of Love: Aïcha Cherif

Zaterdag 16 juni:
Main Stage: Foo Fighters, <strong class="d4pbbc-bold">Jack White, <strong class="d4pbbc-bold">Stone Sour, Nothing But Thieves, Walking On Cars
North Stage: <strong class="d4pbbc-bold">Avenged Sevenfold, A Perfect Circle, Parov Stellar, <strong class="d4pbbc-bold">DeWolff
Brightlands Stage: <strong class="d4pbbc-bold">London Grammar, <strong class="d4pbbc-bold">Johan, Aurora, Marmozets
Stage 4: De Likt, Youngr, Gang Of Youths, Theo Lawrence & The Hearts
Garden Of Love: Riley Pearce

Zondag 17 juni:
Main Stage: Bruno Mars, <strong class="d4pbbc-bold">Marshmello, <strong class="d4pbbc-bold">Khalid, Jessie J, Ronnie Flex feat. Lil Kleine
North Stage: Editors, <strong class="d4pbbc-bold">dEUS, The Kooks, <strong class="d4pbbc-bold">Bullet For My Valentine, <strong class="d4pbbc-bold">Good Charlotte
Brightlands Stage: <strong class="d4pbbc-bold">Beck, Brian Fallon & The Howling Weather, Greta van Fleet
Stage 4: Scarlet Pleasure, The Overslept, Tom Walker
Garden Of Love: Blackbird

En het zou er gelijk een stuk geloofwaardiger uitzien naar mijn mening (zonder al teveel debiele dingen er neer te zetten lijkt me).

Klopt! JOHAN maakt het verschil! ;-)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Nou… Pinkpop 2018 ?
Laat ik beginnen met de toch wel leuke dag gisteren in Paradiso.
Paar mensen van het Festileaks team gesproken, paar mensen van het forum gesproken, zelfs iemand die mee leest gegroet. Leuk, dat zijn leuke dingen…
Het onderonsje met Eric Corton na mijn positieve reactie op A Perfect Circle, leuk.
Elk jaar stijgt mijn aanzien naar die man, toffe vent blijft dat toch.
Na afloop stond ik moeilijk te doen met mijn bankpas bij de betaalautomaat in de parkeergarage. Word ik ineens aangetikt met de woorden:”ik had je toch niet laten schrikken?” Draai me om, ik kon enkel net zeggen “Hé Eric”… Misschien was het een moment van Pinkpop-fans onder elkaar, respect voor die man!!

Mijn mening over de line-up… In eerste instantie zie je die “kleine namen” langskomen en al dat Nederlandse grut, in de wetenschap dat De Jeugd en Mevrouw Hazes daar nog op zondag bij in komen. Volkomen teleurgesteld in ontbreken van Alice in Chains of nog een stevige rockband in de bovenste lijn… Geen 100.000 act als Pink? De second headliner zal vast Editors zijn. Snow Patrol, The Script, Offspring, Noel Gallagher of Oscar and the Wolf kan je moeilijk second headliner noemen… De belofte minder dance en minder hiphop maakt plaats voor meer rock en meer pop is ook niet terug te zien. Lil’Kleine mainstage, wat is dat? Years en Years, dat dat uberhaupt nog live mag optreden zeg? Dan ook nog een prijsverhoging… Man man man…

Maar…
Kijkend naar het affiche zie je verschillende genre’s voor verschillende mensen. Van onderaf staan de onbekende namen, met best heel aardige verrassingen. North stage en Mainstage vertegenwoordige populaire namen voor het Nederlandse publiek. Dan denk ik dat voor een Nederlands festival er juist de correcte namen staan, niet alles mijn voorkeur fyi…
Kijkend naar de posities op het podium kan je, wat je niet hoeft te zien, makkelijk ontlopen bij een ander podium, Main vs Stage 4 en Brightlands vs North. Tegenhangende genre’s zijn wel vrij correct neergezet. Dat heeft wel positieve inwerking op mijn spoorboekje. Maar, die prijs… De gage’s van de artiesten schieten omhoog en dat zien we bij concerten terug ook. Zou je naar los: Pearl Jam, Foo Fighters of Bruno Mars gaan, zal je ook rondom de 70 a 80 euro gemiddeld per kaart betalen. Hier krijg je er nog een dag bij, daarbij ook nog wel 1 a 2 ZiggoDome acts. Als je zo kijkt, denk ik dat deze prijs nog niet eens het schrikbarend is, had zelfs nog hoger kunnen uitpakken.

Mijn ontdektips voor deze editie zijn: Walden, Blackbird en Sigrid.
Wat ik zelf vooral niet wil missen naast Pearl Jam en Foo Fighters, zijn Offspring, Blaudzun, Blof, Last International, Nothing But Thieves, A Perfect Circle, Greta van Fleet, Brian Fallon, Overslept, Triggerfinger en Editors, plus Bruno Mars is wel uiteraard een Pop-topper om mee te pikken…

Waarschijnlijk mijn Spoorboekje :

Vrijdag
Walden (Brightlands) – Slydigs (Stage 4) – The Last Internationale (Brightlands) – BLOF (Main) – Blaudzun (Brightlands) – Snow Patrol (Main) – The Offspring (North) – Pearl Jam (Main)

Zaterdag
Walking on Cars (Main) – Marmozets (Brightlands) – Miss Montreal + eetmoment (main) – Parov Stelar (North) – Nothing But Thieves (Main) – A Perfect Circle (North) – The Script (Main) – bier inslaan en postitie zoeken vooraan bij mainstage – Foo Fighters (Main)

Zondag
(mogelijk tussendoor Blackbird in Garden of Love overwegen)
Greta van Fleet (Brightlands) – Tom Walker (Stage 4) – Brian Fallon (Brightlands) – The Overslept (Stage 4) – The Kooks (Main) – Triggerfinger (North) – Editors (Main) – bonnen opmaken bij mainstage – Bruno Mars (Main)

dagkaarten 20.000 a 110 euro
weekendkaarten 50.000 a 230 euro
Met de kritiek op de lineup en de wetenschap van vvk afgelopen jaar.
Denk ik dat met deze headliners de dagkaarten dit weekend uitverkocht raken.
Over de weekendkaarten maak ik me al iets minder zorgen.
Ik hoop, dat iedereen die Pinkpop lief heeft zijn weekend kaart zaterdag in the pocket heeft, want zo hoort dat…
Wat betreft 2019 vvk… zoals in de perspresentie wederom aangekaart werd, zet die lijnen eerder open. Zet ze eerder open met ca 10.000 weekend kaarten, de eerste paar duizend gaan er zeker weten uit, zelfs zonder één naam bekend! Ben ik zeker van…

Zaterdag ochtend om 10 uur zal de missie zijn : een Weekend Collector Ticket ( 234,95 euro )…

Pinkpop 2018, ik heb er zin in, no matter what!

Mooi stuk Dennis.
Ik kom niet tot een degelijk spoorboekje hoewel ik twijfel om een zaterdag ticket te kopen alleen al voor A Perefct Circle en Foo Fighters met als kleine bonus Nothing But Thieves en Marmozets.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken