Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik vind kwa festival venue, organisatie, drukte etc. Pinkpop een stuk fijner dan Werchter persoonlijk. Graspop ben ik ooit 1 dag geweest en dat was toen best een drama, maar toen waren ook veel problemen ivm de vele regenval die er toen was. Ik ga dit jaar daar eens kijken hoe het is wanneer je een heel weekend gaat.

Vind het altijd wel een mooi gezicht als je door de poorten heen bent, en dan bij die trappen staat met het uitzicht op de mainstage. Ook met de heuvels op de achtergrond, niks mis mee.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Dat zijn best wat goede redenen.
Maar…
Ik vind de sfeer op Werchter echt prima.
Wat is er mis met Belgen?
Die andere twee kan ik natuurlijk niet voor ne invullen. Maar succes met je keuze.

Als je hier op dit stuk zoiets zegt dan kun je verwachten dat je een antwoord zoals het mijne krijgt.

Ik heb het ooit eens nagekeken. Ik heb een schurft aan campings, ben niet de jongste meer dus ik moet echt wel mijn rust hebben en op RW kun je dat in de buurt niet vinden. Misschien is het geen belgending de Airbnb’s.

Maar stel dat je op RW bent geweest, al die zachte g’s etc…het kan je gaan tegenstaan
1f642.svg

Limburgers wel eens gehoord?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik vind kwa festival venue, organisatie, drukte etc. Pinkpop een stuk fijner dan Werchter persoonlijk. Graspop ben ik ooit 1 dag geweest en dat was toen best een drama, maar toen waren ook veel problemen ivm de vele regenval die er toen was. Ik ga dit jaar daar eens kijken hoe het is wanneer je een heel weekend gaat.

Vind het altijd wel een mooi gezicht als je door de poorten heen bent, en dan bij die trappen staat met het uitzicht op de mainstage. Ook met de heuvels op de achtergrond, niks mis mee.
...deze laatste zin van je...
KIPPENVEL!!!!

DIT MOMENT.... een soort heimwee gevoel
IMG_20170603_124100958_HDR.jpg


 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:
Ik vind kwa festival venue, organisatie, drukte etc. Pinkpop een stuk fijner dan Werchter persoonlijk. Graspop ben ik ooit 1 dag geweest en dat was toen best een drama, maar toen waren ook veel problemen ivm de vele regenval die er toen was. Ik ga dit jaar daar eens kijken hoe het is wanneer je een heel weekend gaat.

Vind het altijd wel een mooi gezicht als je door de poorten heen bent, en dan bij die trappen staat met het uitzicht op de mainstage. Ook met de heuvels op de achtergrond, niks mis mee.

…deze laatste zin van je…
KIPPENVEL!!!!

DIT MOMENT…. een soort heimwee gevoel
IMG_20170603_124100958_HDR.jpg
Ja, alleen dan met een iets blauwere lucht aub :D.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
festivalddictsam wrote:
Dus als mensen me kunnen overtuigen voor een van de twee festivals ;)…..

voor iedereen die sterk twijfel heeft, zou ik zeggen koop aanstaande zondag of maandag een kaart voor Graspop…
Dat is by far het beste affiche van 2018!!

hebben de Pinkpop-gangers iets meer rust zaterdag ochtend met staren naar een blauwe donut
mrgreen.png

Over uitverkopen hoef je je zaterdag geen zorgen te maken hoor. Alleen de vrijdagtickets wellicht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
je weet waar Pinkpop is?

Daar komen veel meer mensen zonder zachte G. In België is het erfelijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.334
1.778
Ondertussen :
“Festivaldirecteur Jan Smeets zegt in gesprek met Festileaks dat de prijzen vermoedelijk nog meer zullen stijgen.”
https://festileaks.com/2018/02/jan-smeets-over-verhoode-ticketprijs-het-was-niet-te-voorkomen/

Hij leert het ook niet af hé. Over de editie van 2019: " Of het nou 300 of 400 gaat kosten, iedereen wil erbij zijn".

Ik begrijp het gewoon echt niet. Eerst mopperen dat alles duurder wordt, en dan doodleuk zo'n opmerking plaatsen. Waarmee hij het verwachtingspatroon weer torenhoog opschroeft.
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
DIT MOMENT…. een soort heimwee gevoel
IMG_20170603_124100958_HDR.jpg
Inderdaad, maar toch sla ik dit jaar over en trek ik naar onze Zuiderburen.

Stel, je zou mogen/moeten kiezen, een vrijkaartje algeheel RW of een vrijkaartje algeheel PP?
Even los van kalendertechnisch, reistechnisch, overnachtingstechnisch, waarjewoonttechnisch, etc., gewoon puur voor de muziek, wat kies je dan?
Dat bepaalde namelijk mijn keuze.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
DennisvdBr wrote:

Ondertussen :
“Festivaldirecteur Jan Smeets zegt in gesprek met Festileaks dat de prijzen vermoedelijk nog meer zullen stijgen.”
https://festileaks.com/2018/02/jan-smeets-over-verhoode-ticketprijs-het-was-niet-te-voorkomen/%5B/quote%5D

Hij leert het ook niet af hé. Over de editie van 2019: ” Of het nou 300 of 400 gaat kosten, iedereen wil erbij zijn”.

Ik begrijp het gewoon echt niet. Eerst mopperen dat alles duurder wordt, en dan doodleuk zo’n opmerking plaatsen. Waarmee hij het verwachtingspatroon weer torenhoog opschroeft.

Bijna 1/3 van het programma van Smeets bestaat uit Nederlandse acts. Ik kan me niet voorstellen dat die prijsverhoging dit jaar echt nodig was.

Als hij volgend jaar echt €245,- vraagt (inc servicekosten) dan kan hij officieel gek worden verklaard.

En dan dit:

Hij hoeft niet lang na te denken op welke act hij het meest trots is. “Pearl Jam natuurlijk,” lacht hij. “We hebben te vaak nét misgegrepen de afgelopen 18 jaar.” De rockers uit Seattle stonden in 1992 en 2000 al op het festival. Zelfs nu blijft de festivaldirecteur voorzichtig: “Ze moeten nog komen hé.”

Kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren als Pearl Jam onverwacht niet komt.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Kan me niet voorstellen wat er zou gebeuren als Pearl Jam onverwacht niet komt.

Ik kan je dat precies vertellen...

Eerst blaast Smeets hoog van de toren dat ze aan het bellen zijn met The Rolling Stones, Bruce Springsteen en Paul McCartney.
Vervolgens moet hij toegeven dat het met ze alledrie "op een haar na toch niet gelukt is om ze in te vliegen".
Snow Patrol schuift dan door als "zeer waardige vervanger van Pearl Jam".
En Krezip komt op de spot van Snow Patrol.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Haha. Eddie Vedder blijkt zijn been te hebben gebroken. Gelukkig hebben we Triggerfinger nog.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Stel, je zou mogen/moeten kiezen, een vrijkaartje algeheel RW of een vrijkaartje algeheel PP?
Even los van kalendertechnisch, reistechnisch, overnachtingstechnisch, waarjewoonttechnisch, etc., gewoon puur voor de muziek, wat kies je dan?
Dat bepaalde namelijk mijn keuze.
Rock Werchter heeft dan Stone Sour, Alice in Chains, NIN en Stereophonics. edit: Ik vergat nog Queens of the Stoneage...
Maar Pinkpop heeft Foo Fighters, Editors, The Offspring, A Perfect Circle, Brian Fallon.
Zou ik alsnog voor Pinkpop kiezen...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
DennisvdBr wrote:
DIT MOMENT…. een soort heimwee gevoel
IMG_20170603_124100958_HDR.jpg


Inderdaad, maar toch sla ik dit jaar over en trek ik naar onze Zuiderburen.

Stel, je zou mogen/moeten kiezen, een vrijkaartje algeheel RW of een vrijkaartje algeheel PP?
Even los van kalendertechnisch, reistechnisch, overnachtingstechnisch, waarjewoonttechnisch, etc., gewoon puur voor de muziek, wat kies je dan?
Dat bepaalde namelijk mijn keuze.
Denk dat we het allemaal mee eens zijn dat Werchter het dit jaar beter doet. Al heb ik al hun headliners al wel live gezien, en die van Pinkpop niet (Bruno Mars).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Nine Inch Nails of Miss Montreal
David Byrne of Lil KLeine
Eels of Ronnie Flex
Fleet Foxes of BLØF

Iedere zelf gerespecteerde muziekliefhebber kiest dan toch uiteraard voor Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken