Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
opzicht te vrede met de line up ! hoeveel namen komen hier nog bij 3 of meer? wat denken jullie?
In het bericht van Pinkpop was te lezen dat dit 51 namen zijn van de 53 die er komen, met er na de tekst dat er nog 3 bij komen.
Nu lijkt me dat een fout...
Wat mij wel opviel na de perspresentatie, dat Sigrid in het introductie filmpje zat van Pinkpop-zondag maar niet op het scherm stond.
Ook niet in de posterd die er na online verschenen, maar wel online in het zondag-programma staat.
Waarschijnlijk is zij nr 51 en dan dus 1 van de 3 nieuwe.
Eventueel is niet zeker welk podium ze staat, zal denk ik Stage 4 of Brightlands tent zijn, daar lijken spots open te zijn (2 in Brightlands en 1 in Stage 4).
Gezien de overhaaste-tweet van TopNotch met Lil Kleine, de Jeugd en Roxeanne, heb je daar de 2 ontbrekende namen denk ik dan.
Schermafbeelding-2018-02-21-om-13.45.57.png

Nu ben ik er zelf niet heel zeker van of De Jeugd van Tegenwoordig een aflsuitspot in Brightlands tent krijgt, kan maar lijkt mij sterk.
Lijkt mij Roxeanne Hazes meer een wat latere act voor Stage 4 en Sigrid een opener Brightlandstent.
Ik denk dat er in de programmering van Pinkpop-zondag nog iets geschoven zal worden.

btw, voor wie de podiumindeling niet geheel voor ogen heeft, de wikipedia pagina heeft dat al overzichtelijk staan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2018
 

Bram1617899559

Playlistbediener
18 okt 2016
15
0
Ten opzichte van vorig jaar mis je dan op main op je openingsdag nog 1 boeking.
Op dag 2 in de brightlands 1 en op stage 4 1
En op de slotdag zowel op north als in de brightlands 1.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Ten opzichte van vorig jaar mis je dan op main op je openingsdag nog 1 boeking.
Op dag 2 in de brightlands 1 en op stage 4 1
En op de slotdag zowel op north als in de brightlands 1.
dat klopt, vorig jaar 57 acts, in 2018 zijn het 53...

ik denk dat het ongeveer zo gaat worden
2018_02_23_085329.jpg
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Dus dan zijn de Nederlandse acts

Lil Kleine
Roxanne Hazes
Donnie
Ronnie Flex
De Likt
Miss Montreal
Blof
Oliver Heldens
Walden
Don Diablo
DJVTW
Aicha Cherif
Sevn Alias
Blaudzun

14 van de 53 zijn Nederlands. Da's een boel.
Ronnie Flex staat op de bevrijdingsfestivals.
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Dus dan zijn de Nederlandse acts

Lil Kleine
Roxanne Hazes
Donnie
Ronnie Flex
De Likt
Miss Montreal
Blof
Oliver Heldens
Walden
Don Diablo
DJVTW
Aicha Cherif
Sevn Alias
Blaudzun

14 van de 53 zijn Nederlands. Da’s een boel.
+ Overslept en Blackbird zijn 16 van 53
(zijn er maar 2 a 3 meer dan voorgaande paar jaar sinds Stage 4 er is, valt wel mee dus)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik snap de twijfel niet… waarom zou je niet naar Werchter gaan als dat je zoveel meer trekt dit jaar.

Sfeer? Teveel Belgen? Logistiek? Geen fatsoenlijk Airbnb in de buurt?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
dus we kunnen stellen dat we alleen nog NL namen krijgen... Dus dan kunnen we the struts ook vergeten denk ik ... jammer
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dus stop A.U.B met zeuren en doe wat je zelf wil.

Daar is het een forum voor. Ik snap dat het vitriool spuwen telkens erg vervelend kan zijn maar dan moet je hier niet zijn.

Hier zitten hipsters, muziekpuristen, Pinkpopliefhebbers etcetc door elkaar. Jij hebt ook de ruimte om daar over te klagen maar het is en het blijft een Forum, het is niet een aflevering van My Little Pony waarin alles happy is.

 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik twijfel omdat...
- ik de week erna misschien derde herkansingen heb (alleen ziet het er nu niet naar uit dat ik die zal hebben)
-ik geen beeld heb of de sfeer en aankleding van Werchter beter is dan bij PInkpop?
- en vervoer/overnachten
Ben nog nooit op Werchter geweest...
Maar...Werchter heeft beter programma en prijs/kwaliteit verhouding is beter.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Dat zijn best wat goede redenen.
Maar...
Ik vind de sfeer op Werchter echt prima.
Wat is er mis met Belgen?
Die andere twee kan ik natuurlijk niet voor ne invullen. Maar succes met je keuze.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Dus als mensen me kunnen overtuigen voor een van de twee festivals ;)…..
voor iedereen die sterk twijfel heeft, zou ik zeggen koop aanstaande zondag of maandag een kaart voor Graspop...
Dat is by far het beste affiche van 2018!!

hebben de Pinkpop-gangers iets meer rust zaterdag ochtend met staren naar een blauwe donut :mrgreen:
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Ik vind Mad Cool en Werchter toch wel een stuk beter dan Graspop, maar dat is natuurlijk smaakgebonden. Als je voor het hardere werk gaat, dan word je bij Graspop natuurlijk ontzettend op je wenken bediend.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Het terrein is mooier en ruimtelijker ingedeeld. En ik vind juist dat het er veel gemoedelijker aan toe gaat dóór de aanwezigheid van veel Belgen.
Al met al, ondanks de drukte (maar die is er bij Pinkpop ook), een stuk relaxter.
Over de line-up hoeven we het dan niet eens meer te hebben.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
JA heb je gelijk in Dennis....Maar Graspop wordt het niet voor mij i.v.m. tentamens. IK spaar wel wat meer en ga naar Werchter en Pinkpop...hahahaha.....als ik toch niet kan kiezen
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat zijn best wat goede redenen.
Maar…
Ik vind de sfeer op Werchter echt prima.
Wat is er mis met Belgen?
Die andere twee kan ik natuurlijk niet voor ne invullen. Maar succes met je keuze.

Als je hier op dit stuk zoiets zegt dan kun je verwachten dat je een antwoord zoals het mijne krijgt.

Ik heb het ooit eens nagekeken. Ik heb een schurft aan campings, ben niet de jongste meer dus ik moet echt wel mijn rust hebben en op RW kun je dat in de buurt niet vinden. Misschien is het geen belgending de Airbnb's.

Maar stel dat je op RW bent geweest, al die zachte g's etc...het kan je gaan tegenstaan :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken