In het bericht van Pinkpop was te lezen dat dit 51 namen zijn van de 53 die er komen, met er na de tekst dat er nog 3 bij komen.opzicht te vrede met de line up ! hoeveel namen komen hier nog bij 3 of meer? wat denken jullie?
Nu lijkt me dat een fout...
Wat mij wel opviel na de perspresentatie, dat Sigrid in het introductie filmpje zat van Pinkpop-zondag maar niet op het scherm stond.
Ook niet in de posterd die er na online verschenen, maar wel online in het zondag-programma staat.
Waarschijnlijk is zij nr 51 en dan dus 1 van de 3 nieuwe.
Eventueel is niet zeker welk podium ze staat, zal denk ik Stage 4 of Brightlands tent zijn, daar lijken spots open te zijn (2 in Brightlands en 1 in Stage 4).
Gezien de overhaaste-tweet van TopNotch met Lil Kleine, de Jeugd en Roxeanne, heb je daar de 2 ontbrekende namen denk ik dan.
Nu ben ik er zelf niet heel zeker van of De Jeugd van Tegenwoordig een aflsuitspot in Brightlands tent krijgt, kan maar lijkt mij sterk.
Lijkt mij Roxeanne Hazes meer een wat latere act voor Stage 4 en Sigrid een opener Brightlandstent.
Ik denk dat er in de programmering van Pinkpop-zondag nog iets geschoven zal worden.
btw, voor wie de podiumindeling niet geheel voor ogen heeft, de wikipedia pagina heeft dat al overzichtelijk staan.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2018