Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk ook dat het een weekendkaart wordt. FF en Bruno wil ik niet missen. PJ pak ik mee voor een half uur/45 minuten. Hangt er van af hoeveel het me boeit.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.353
5.049
Ik wacht de rest van de line-up even af. Maar ik denk dat ik alleen het Bruno Mars/Editors dagje meepak als de rest van de dag een beetje mijn ding is. Hoop op Snow Patrol nog die dag (3FM stage headliner?), maar goed die krijg je dus het meestal aantal acts te zien. En Bruno Mars nog nooit gezien (en ik best wel hooked aan die nieuwe track met Cardi B).

Editors heb ik geskipt op Lowlands vorig jaar, dus opzich kan het weer wel.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Waylon zie ik als NL act op Pinkpop 2018. In zijn tourschema is plek op zaterdag 16 en zondag 17 juni https://waylon.nl/
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.517
Waylon zie ik als NL act op Pinkpop 2018. In zijn tourschema is plek op zaterdag 16 en zondag 17 juni https://waylon.nl/

Het is dat ik mijn voorspelspel al volledig heb ingevuld, maar ik vermoed dat je hier wel eens gelijk in kan hebben. Zie hem zo rond een uurtje of drie optreden. Op zich ook een begenadigd zanger, dus niets mis mee eigenlijk.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Ik heb mn kaartjes vanochtend voor waylon in Breda besteld haha. Het ie een flinke lijst optredens dus wat dat betreft zie ik hen niet op pinkpop verschijnen. Niet exclusief genoeg en het is een clubtour. Zou het niet erg vinden om hem onder een fijn zonnetje heerlijke country te horen spelen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
New Orleans jazz festival heeft ook de lineup gedropt...
Staat er nog iets tussen wat we in juni in Europa kunnen verwachten???
WDF-POSTER-PRINTAD-20.jpg
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Download meldt zich
nhr6HgA.jpg


Toch wel raar om Volbeat onder Bullet For My Valentine en Black Stone Cherry te zien staan.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Terugkomend op het feit dat Marco Borsato misschien wel een plek krijgt op het hoofdpodium, ik snap niet zo goed waarom iedereen fel tegen is. Ik zag hem op Appelpop in 2016 en heb hem in mijn top-tier live lijst staan, het was echt een groot feest. Ik geniet daar meer van dan een pakweg Dotan of Waylon...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
Terugkomend op het feit dat Marco Borsato misschien wel een plek krijgt op het hoofdpodium, ik snap niet zo goed waarom iedereen fel tegen is. Ik zag hem op Appelpop in 2016 en heb hem in mijn top-tier live lijst staan, het was echt een groot feest. Ik geniet daar meer van dan een pakweg Dotan of Waylon…
Ik denk dat ik het eens ben met je.
Ik heb Marco Borsato een keer gezien toen hij nog in top-vorm was, bij het 100 jarig-bestaansfeest van WIllem II (ja, echt ! Willem II ! Sorry !). Dit wa denk ik nog in de jaren 90 van vorig jaar, dat was wel echt een feestje en hij had toen al heel veel goeie nummers om een dik uur mee vol te maken.
Uiteraard ben ik helemaal geen fan van Marco, geef mij maar zware metal of zo, maar ere wie ere toekomt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Terugkomend op het feit dat Marco Borsato misschien wel een plek krijgt op het hoofdpodium, ik snap niet zo goed waarom iedereen fel tegen is. Ik zag hem op Appelpop in 2016 en heb hem in mijn top-tier live lijst staan, het was echt een groot feest. Ik geniet daar meer van dan een pakweg Dotan of Waylon…
Voor een Nederlands festival, is het toch één van de grote nederlandse namen. Met een flink Pop-gehalte.
Ik zie het ook wel... Kijk naar de festivals waar afgelopen jaren in Nederland en Belgie is geweest. Overigens met succes...
Pinkpop kan niet hierin achterblijven. Het was niet 2017, ik zeg je, als het 2018 niet is dan beslist 2019...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Download meldt zich
/
Opvallend dat Alice in Chains nog altijd geen datum heeft voor 21 juni...
Ook nu Download niet...
Langzaam moet er wel een datum rondom Pinkpop komen, want de hoop dat AIC op Pinkpop komt begint sterk in twijfel te komen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Overigens dacht ik dat Zwarte Cross wel zou uitverkopen na de aankondiging van Volbeat...
Zo zeg, valt dat een partij tegen...
Zou Pinkpop ze de 17e nog binnen kunnen hengelen als 2e NL-datum, zit een maandje tussen Pinkpop en Zwarte Cross.
Ik denk het niet meer overigens... Maar de affiche's waar ze niet headliner zijn, beginnen nu toch ook meer te komen?
 

Mr-Pronk

Playlistbediener
29 okt 2015
40
0
Jera on air heeft net wat namen gedropt. Hiermee kunnen we denk ik wel een aantal namen afschrijven.
https://www.jeraonair.nl/nl/line-up/

Jammer ik had Billy Talent wel graag gezien op Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
...perspresentatie over 4 weken...

Dan komt aan veel speculeren een einde!

Een act om op de perspresentatie te spelen, lijkt mij ook wel NL-act, Blackbird
 

sipper

Playlistbediener
19 jan 2018
8
0
Alice in Chains zou perfect zijn op de PJ dag. Overigens hoop ik ook nog op Robert Plant als golden oldie. In 2014 op Werchter gezien en was nog steeds een baas met nieuw werk afgewisseld met Zeppelin kneiters.
 

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Ik hoooop dat Alice in Chains komt... maargoed begin ook te twijfelen.
Ander dingetje: Deftones staat 22 Juni op HELLFEST (fra).... misschien (hoop het) ook pinkpop. Of in ieder geval Ergens in nederland???
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken