Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik verwacht dat Slayer in het najaar van 2018 in Europa staat. Helaas. Maar als Pinkpop ze ineens Slayer uit de mouw zou schudden zou 't een slimme zet zijn, maar ook een heel riskante zet. Toch zou wel echt een heerlijke naam zijn.

Een constructie zoals garrix bieber? Eerst bruno, daarna JT en een heerlijke funk/soul mashup erin... Dromen mag he haha. Maar heeft 2 jaar geleden in lissabon op een festival gestaan voor de headliner (sub dus).

Justin Timberlake komt echt niet als sub naar Pinkpop. Een veel betere artiest trouwens als zijn naamgenoot.

Justin Timberlake komt echt niet als sub naar Pinkpop. Een veel betere artiest trouwens als zijn naamgenoot.
Ik zie Timberlake meer in lijn als Pharrell...
tja, hij stond in 2015 eigenlijk als sub, toch?

Hoe zet ik een foto in dit forum?
Die knop miste ik ook al.
Had had het doorgegeven.

Maar, indien je dat al wilt doen, plaats je het internetadres van de afbeelding tussen [ img ] en [ /img ] (zonder spatie's)
dat pakt hetzelfde uit...

Mmmm gaat om een selfie op mijn telefoon.
Kwam o.a Borsato tegen backstage bij vrienden van Amstel.
Dacht vraag het gewoon ff zelf of ie op pinkpop staat.
Hihi.
Had nog ff selfie gemaakt voor de bronvermelding. ???
Maar goed, moeten jullie maar ff wachten tot de persconferentie.
Ga natuurlijk geen dingen melden zonder bewijs van bron vermelding. Haha.!
?

Mmmm gaat om een selfie op mijn telefoon.
Kwam o.a Borsato tegen backstage bij vrienden van Amstel.
Dacht vraag het gewoon ff zelf of ie op pinkpop staat.
Hihi.
Had nog ff selfie gemaakt voor de bronvermelding.
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg

Maar goed, moeten jullie maar ff wachten tot de persconferentie.
Ga natuurlijk geen dingen melden zonder bewijs van bron vermelding. Haha.!
1f92a.svg
wachten wel op de perspresentatie, heb je ook gevraagd welk liedje hij op de perspresentatie komt zingen :mrgreen:

Hoewel de geluiden hier haast niet te negeren zijn, zou ik Marco Borsato toch wel een enorme mispeer vinden.

Haha, zal het donderdag eens vragen.?
Dan ben ik er weer...
Overigens Armin van Buren zou ook niet misstaan op pinkpop.!

Als hij maar niet een al te hoge spot krijgt vind ik het best. Wel een van de grootste pop artiesten die ons land gekend heeft. Ik heb er verder een bloedhekel aan.

Overigens ben ik zeer content met editors & Nothing but thieves.!!
Beide nog niet gezien en wel op t lijstje staan.
Pearl Jam natuurlijk mijn bandje.! Sowieso super blij mee. Ziggo en pinkpop. Mijn week kan dan sowieso niet meer kapot.!
Foo fighters ook nog nooit gezien en op t lijstje staan.!
Ik hoop nog op Snow Patrol, ook nog nooit gezien en op het lijstje staan.!
Bruno mars bekijk k wel vanaf de bar.

Kortom, zeer content nu al met de line up.!
Ben erg benieuwd naar de 3FM afsluiters en dag programma.!

Weekend ticket is voor mij wel al een zekerheidje.!
Of ze moeten wel erg slechte meuk erbij neer gaan zetten...

Als hij maar niet een al te hoge spot krijgt vind ik het best. Wel een van de grootste pop artiesten die ons land gekend heeft. Ik heb er verder een bloedhekel aan.

Als ik Rood en Margarita heb gezien vind ik het wel goed.

Als ik Rood en Margarita heb gezien vind ik het wel goed.
hoeveel nummers kan hij uberhaupt in een uurtje doen?
daar kan hij alleen zijn grootste hitjes in proppen.
dat draait alleen maar uit op een meezing feestje hoor...
ik geloof wel dat hij een optie is aankomend jaar, vorig jaar Meeuwis.
kijk maar naar de setlist van Boutique 2017
Paar 'mindere' vervangen door een paar van zijn nieuwe album, biertjes er bij, frietje een een frikadel of 2... prima...

Overigens ben ik zeer content met editors & Nothing but thieves.!!
Beide nog niet gezien en wel op t lijstje staan.
Pearl Jam natuurlijk mijn bandje.! Foo fighters ook nog nooit gezien en op t lijstje staan.!
Ik hoop nog op Snow Patrol, ook nog nooit gezien en op het lijstje staan.!
OF jij bent 12 jaar of zo, OF je hebt de afgelopen 15 jaar onder een steen gelegen....
Editors, Foo Fighters, Snow Patrol allemaal nog nooit gezien....dan wordt je na Pinkpop dik fan van de Foo Fighters denk ik....die lui rocken zo hard !

Morgen komt Jera on Air met een aantal namen waaronder hun laatste headliner. Hier zitten wat mogelijke kleinere namen tussen die op Pinkpop kunnen staan, maar ook afstrepen.

Ook voor mij is alleen al vanwege de headliners een weekend kaart een zekerheidje. Ben echt heel erg benieuwd naar de 3fm afsluiters en dagopvulling.

Users who are viewing this thread