Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Gaat Brexit toch nog ergens goed voor zijn 

Daarom hoop ik op een #Nexit. Daaag Kensington
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Er wordt aangenomen dat James Bay veel buiten de UK is door de Brexit,

Bcrmaybe heeft hekel aan Kensington dus hoopt op een Nexit. (Zodat Kensington een halte verder gaat spelen, buiten NL)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Er wordt aangenomen dat James Bay veel buiten de UK is door de Brexit,

Bcrmaybe heeft hekel aan Kensington dus hoopt op een Nexit. (Zodat Kensington een halte verder gaat spelen, buiten NL)



De vaardigheden van Mattman liggen op een ander vlak. ?
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik denk dat Lenny Kravitz kan worden afgeschreven. Staat 24 juni in de Ziggo Dome.

Tevens had ik een vraag aan Buro Pinkpop (via facebook) gesteld m.b.t. de primeraverkoop. Echter weten ze het nog niet en komt het met de presentatie pas aan het licht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk dat Lenny Kravitz kan worden afgeschreven. Staat 24 juni in de Ziggo Dome.

Tevens had ik een vraag aan Buro Pinkpop (via facebook) gesteld m.b.t. de primeraverkoop. Echter weten ze het nog niet en komt het met de presentatie pas aan het licht.
ahaa....

Shakira overigens ook naar ZiggoDome, ook doorstrepen, voor wie haar verwachte...
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Hm.. Misschien "de artiest die makkelijk 100.000 man trekt" toch Justin Timberlake? Nieuw album op komst en is niet vies vab een festivaloptreden..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Hm.. Misschien “de artiest die makkelijk 100.000 man trekt” toch Justin Timberlake? Nieuw album op komst en is niet vies vab een festivaloptreden..
dat is nog best spannend idd... tot 2 juni in VS... kan daarna naar Europa komen lijkt idd
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Tevens had ik een vraag aan Buro Pinkpop (via facebook) gesteld m.b.t. de primeraverkoop. Echter weten ze het nog niet en komt het met de presentatie pas aan het licht.

@Mike Welke vraag had je gesteld over de Primera's?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hm.. Misschien “de artiest die makkelijk 100.000 man trekt” toch Justin Timberlake? Nieuw album op komst en is niet vies vab een festivaloptreden..

Mijn vrouw zou helemaal uit haar plaat gaan. Wel een leuke naam. Goede artiest ook. Wel erg duur denk ik.
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Tevens had ik een vraag aan Buro Pinkpop (via facebook) gesteld m.b.t. de primeraverkoop. Echter weten ze het nog niet en komt het met de presentatie pas aan het licht.

@Mike Welke vraag had je gesteld over de Primera’s?

De vraag of de primera's dit jaar ook weer kaarten zouden gaan verkopen.
Ik denk overigens dat die 100.000 man artiest zwaar gaat tegenvallen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Borsato trekt ook 100.000 man (over meerdere concerten)
1f608.svg
dat klopt...
zeker met de Symphonica in Rosso's, volgens mij was dat 8 keer uitverkochte ZiggoDome.
Laatste jaren vaker op festivals te zien geweest, zal niet onopgemerkt zijn.

ik kijk er echt niet van op hoor...
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Ik ga alleen een dag kaart kopen voor de zaterdag voor Foo Fighters en Nothing But Thieves. Twee van mijn favoriete bands dus die dag kan al niet meer stuk.

Ben aan het duimen dat Milky Chance, Wolf Alice, en Yungblud ook die dag langs komen. Zou ik allemaal graag eens willen zien.

Was in 2015 voor het eerst naar Pinkpop gegaan speciaal om Foo Fighters te kunnen zien. Dus dat moet ik nu wel herkansen.
 

bartvh

Nieuw lid
22 jan 2018
1
0
Voorpret

https://open.spotify.com/user/3awzx2kxxt49du3riv2rbgarx/playlist/6mHb1D3knlawAW2srtnDcH?si=Gve9jZzySLGpHAGUGRgsag
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
*Via Facebook gekopieerd*
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”
Ik ontvang de Limburger zelf niet, dus kan dit niet controleren.

Slayer heeft vandaag zijn wereldwijde afscheidstournee aangekondigd...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Justin Timberlake is inderdaad echt te groot om niet als headliner te komen. Ik zou persoonlijk zeggen groter dan bruno mars, maar dat weet ik niet zeker. Maar toch minstens vergelijkbaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Pim wrote:
*Via Facebook gekopieerd*
“In dagblad de Limburger van vandaag (2-12) spreekt Jan Smeets zelfs even over het 50ste pinkpop in 2019. Hij heeft het over een Super-groep die wellicht pinkpop #50 aandoet bij hun wereldwijde afscheidstournee.”
Ik ontvang de Limburger zelf niet, dus kan dit niet controleren.

Slayer heeft vandaag zijn wereldwijde afscheidstournee aangekondigd…
hoe leuk ik het ook zou vinden "Slayer op Pinkpop", denk ik niet dat het gebeuren zal...
Daarbij, de kans is héél groot dat die afscheidstournee van die super-groep over Fleetwood Mac gaat...
;)

 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken