Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Waarom niet de volgende als Guitly Pleasure: Lenny Kravitz. Bijna de hele tour al bekend gemaakt, met nog geen nederlandse datum. Mocht hij in een zaal staan dan was het al bekend geweest. En heeft vrijdag en zondag nog open staan. Altijd leuk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Waarom niet de volgende als Guitly Pleasure: Lenny Kravitz. Bijna de hele tour al bekend gemaakt, met nog geen nederlandse datum. Mocht hij in een zaal staan dan was het al bekend geweest. En heeft vrijdag en zondag nog open staan. Altijd leuk.
16 juni in Frankrijk hé...
Nog niets in NL, of wel??
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Nee, nog niet. Of Bospop gaat ons verrassen , die twee dagen in juli staan ook nog open bij Lenny.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Lenny heb ik vorige maand ook al benoemd. Hoewel ik hem graag in Landgraaf zou zien verwacht ik hem op North Sea Jazz als een van de grote namen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Indiaantje89 wrote:
Eels dan maar… staat een dag na Pinkpop in Utrecht te spelen.

dat maakt het imo minder voor de hand… toch?
Niet als ze festivalshow en een zaalshow willen meepakken. Staat niet bij dat het een exclusieve show is. Ik vind Eels meer iets voor BKS/DTRH, maar voor beide festivals zit er dan 1 week tussen, wat me toch veel lijkt voor een tourende band.
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Texas in het weekend van Pinkpop in Frankrijk. Zal leuke toevoeging zijn maar eigenlijk meer een act voor Bospop.
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
ZjanZjak wrote:
Eels zou wat mij betreft weer eens wat festivals moeten gaan doen. #wishful thinking

Hmmm, nieuw album onderweg van Eels, 6 april is de release. #still wishful thinking

Mijn wishful thinking heeft een klein beetje geholpen, niet PP maar Tivoli dus. ;)

DennisvdBr wrote:

Indiaantje89 wrote:
Eels dan maar… staat een dag na Pinkpop in Utrecht te spelen.


dat maakt het imo minder voor de hand… toch?

Niet als ze festivalshow en een zaalshow willen meepakken. Staat niet bij dat het een exclusieve show is. Ik vind Eels meer iets voor BKS/DTRH, maar voor beide festivals zit er dan 1 week tussen, wat me toch veel lijkt voor een tourende band.

Staat op twitter account van Tivoli dat het een exclusief concert is.
Tijdens BKS nog in de States ook.

Dat wordt een lang weekend voor mij dus. ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Voor wie nog hoopte op P!nk.

******EUROPEAN TOUR INFORMATION******
Hi guys we are getting a lot of messages for the European dates. @Pink said recently on a radio interview that she will be coming back here on tour but haven't decided on the dates yet. We'll all have to wait patiently for official dates on her page. Keep in mind that we may have to wait up to March or April of next year if the dates are for end of 2018 and later for 2019. P!nk needs some rest too !
Another important info is that there are many scalping sites that are surfacing these days with false dates and that are already selling tickets for her shows. They guarantee you tickets while adding a lot more money at checkout. These are black market dealers we advise you not to buy your tix there !
We will give you the dates as soon as we hear of them, stay tuned.
XO Pink's European Team
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hoe groot is de kans dat Snowpatrol speelt op pp18?

Laten we het zo zeggen...als Lowlands er niet mee komt dan staan ze er. Durf ik mijn hoofd voor kaal te scheren.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Hoe groot is de kans dat Snowpatrol speelt op pp18?

Laten we het zo zeggen…als Lowlands er niet mee komt dan staan ze er. Durf ik mijn hoofd voor kaal te scheren.

Weet je wat ook leuk is? Een cassettebandje erin scheren. ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken