Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik verwacht David Guetta trouwens ook op Pinkpop.
Valt binnen het rijtje Garrix, Aviici, Kygo en Robin Schulz.
Hij staat op een aantal festivals in juni en staat ook op Solidays in Frankrijk (22-24 juni).
Denk dat hij de 3Fm stage gaat afsluiten op een van de dagen?

Wat ik opvallend vind...
Er is nog geen ticketinformatie? Moeten we daarop wachten tot op de perspresentatie, een paar dagen voor de vvk...
Eigenlijk verwacht ik dat niet.
Zal eind januari of begin februari wel meer nieuwe informatie komen denk ik.
Waarbij ook de informatie over de presentatie in Paradiso, zal ook wel een winactie voor entree-perspresentatie starten via Pinkpop, OOR en 3FM gok ik rond die tijd.
Staat nu al vanaf de site online ging bij de ticketinfo"Meer info over de Pinkpop tickets, de prijzen en de verschillende soorten tickets volgt snel!"
Nou, nou... dat 'snel' is inmiddels naar de vvk aan het sluipen...
Wat zal er zo "raar" zijn om niet gewoon die informatie al te geven? Is toch wel ietsje verdacht imo...

Ja goed punt...
Misschien wacht Pinkpop nog wel op een grote naam...en als die naam definitief vaststaat weten ze hoeveel ze de prijs omhoog moeten gooien.
Waarom zou je het anders zo lang laten liggen....is alleen maar negatief voor meeste mensen als ze laatste moment krijgen te horen dat er flinke opslag is.

Zal eind januari of begin februari wel meer nieuwe informatie komen denk ik.
Waarbij ook de informatie over de presentatie in Paradiso, zal ook wel een winactie voor entree-perspresentatie starten via Pinkpop, OOR en 3FM gok ik rond die tijd.
Staat nu al vanaf de site online ging bij de ticketinfo”Meer info over de Pinkpop tickets, de prijzen en de verschillende soorten tickets volgt snel!”
Nou, nou… dat ‘snel’ is inmiddels naar de vvk aan het sluipen…
Wat zal er zo “raar” zijn om niet gewoon die informatie al te geven? Is toch wel ietsje verdacht imo…

De VVK adressen...dat moet een keer bekend worden.

The Script lijkt me nu zekerheidje voor Pinkpop. Staan ook op Werchter nu!
Denk als sub of afsluiter van 3Fm of misschien zelfs voor de sub? Werchter staan ze namelijk ook niet als sub.

The Script lijkt me nu zekerheidje voor Pinkpop. Staan ook op Werchter nu!
Denk als sub of afsluiter van 3Fm of misschien zelfs voor de sub? Werchter staan ze namelijk ook niet als sub.
Zijn in Nederland een pak populairder, kunnen hier twee keer de Ziggodome vullen terwijl ze in België het Sportpaleis niet weten uit te verkopen.

The Cult en Halestorm naar Ramblin Man fair eind Juni in UK

Schuif maar door zeg ik!
Halestorm is bezig met het nieuwe album wat binnen 2 maanden wel klaar is, verwacht dat dit rond juli ofzo uitkomt. Dus schuif inderdaad maar door. In 2016 was het meer een band die een boel mensen toen pas ontdekten. (ik stond wel al tegen de hekken alles mee te schreeuwen, maar alsnog) het optreden was toen goed bevallen voor veel mensen. Zou niet verkeerd zijn als 3fm act laat in de middag

The Cult en Halestorm naar Ramblin Man fair eind Juni in UK

Schuif maar door zeg ik!
ik vind The Cult iets meer voor de retro festivals in vergelijking met Simple Minds, kan aan mij liggen... ;)

Jaa dat denk ik dus ook...maar The Editors dan? Die staan toch op zn minst sub?
Ik denk niet dat The Script 3FM stage afsluit lijkt me te klein...ze stonden al die keren daarvoor main.
Maar dat The Editors dan 3FM afsluiten lijkt me ook niet waarschijnlijk.

Spreek van geluk. Ik reis bijna nooit meer met de trein, dit keer wel, sta ik op station Sittard. Staat de Pinkpop trein voor m'n neus. Even aanmelden voor die wedstrijd, als ik niet te laat ben

Jaa dat denk ik dus ook…maar The Editors dan? Die staan toch op zn minst sub?
Ik denk niet dat The Script 3FM stage afsluit lijkt me te klein…ze stonden al die keren daarvoor main.

Ik denk dat The Script gewoon sub is op de vrijdag of zaterdag, hoogstwaarschijnlijk dan op zaterdag omdat ze al een optreden op 14 juni hebben. The Script bij Bruno Mars is qua muziek wel het meest logische, maar we hebben al vaker op Pinkpop gezien dat er niet altijd op die manier geprogrammeerd wordt.

festivalddictsam wrote:
Jaa dat denk ik dus ook…maar The Editors dan? Die staan toch op zn minst sub?
Ik denk niet dat The Script 3FM stage afsluit lijkt me te klein…ze stonden al die keren daarvoor main.

Ik denk dat The Script gewoon sub is op de vrijdag of zaterdag, hoogstwaarschijnlijk dan op zaterdag omdat ze al een optreden op 14 juni hebben. The Script bij Bruno Mars is qua muziek wel het meest logische, maar we hebben al vaker op Pinkpop gezien dat er niet altijd op die manier geprogrammeerd wordt.
*kuch* Doe Maar > Rammstein *kuch kuch*

Spreek van geluk. Ik reis bijna nooit meer met de trein, dit keer wel, sta ik op station Sittard. Staat de Pinkpop trein voor m’n neus. Even aanmelden voor die wedstrijd, als ik niet te laat ben
Gister helaas niet in kunnen stappen en een selfie maken in de trein. Want ik had maar iets van 10 sec voor deze weg ging.
Nu ben ik weer op station Sittard. En alweer staat hij hier. Deze keer een leuke selfie kunnen maken en nu maar hopen dat deze wint.

Ik denk dat er vandaag hier en daar door europa wat pakketjes komen...
Sziget, Roskilde, Hurricane/Southside om maar wat te noemen.
Eens zien wat we daar zoal uit kunnen halen voor Pinkpop.

(Zal ook wat doorstrepers bij zitten denk ik voor de NL-festivals.)

Toch pijnlijk, AM naar BKS. Vorig jaar Radiohead, en ook QOTSA op DTRH.. Slechte trend, maar dat wisten we al langer. Als je kan kiezen tussen Bruno Mars en AM zou Pinkpop normaal gesproken altijd voor AM moeten gaan.

Users who are viewing this thread