Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik zie net dat Apocalyptica nog een optie is...
Soulfly heeft op 14 juni nu het eerste festivaldata voor de zomer van 2018 bekend gemaakt.

Ik zie net dat Apocalyptica nog een optie is…
Soulfly heeft op 14 juni nu het eerste festivaldata voor de zomer van 2018 bekend gemaakt.

Dat zou zoooo cool zijn.

Cardi B wellicht ook op Pinkpop als packagedeal met Bruno Mars zie hier Roskilde waar ze vandaag werd aangekondigd https://www.roskilde-festival.dk/news/2018/cardi-b-st-vincent-khalid-and-many-more-for-rf18

ik kom er net achter dat Megadeth nog geen NL-datum heeft...

misschien niet een act die je snel op Pinkpop verwacht, maar met de perspresentatie in aantocht is dat voor zo'n flinke band opvallend.
hebben 15 en 17 juni nog open, is misschien voor de 17e wel een act om de harde gitaren te vertegenwoordigen?

Wat denken jullie van Nina Nesbitt? Stond in 2014 al op Stage 4 met een (imo) goed ontvangen show. Na een paar jaar stilte komt ze in het voorjaar met een nieuw album. Zijn ook al clubshows voor de UK in mei aangekondigd, en ze hintte ook al naar andere Europese data zoals Duitsland. Van het nieuwe album zijn al drie singles uitgebracht, waarvan eentje al over de 15 miljoen streams op Spotify is.
Zojuist heeft ze haar eerste festivaldatum bekendgemaakt, 8 juli op TRNSMT. Ze tweette zelf "first festival announcement coming" wat insinueert dat er nog meerdere volgen. Zie haar echt wel na 2014 weer op Pinkpop staan.

Even off topic maar naar net bekend is geworden stopt Paul Simon met het optreden. Zijn laatste optreden zal zijn op 15 juli in Hyde Park.
https://www.nu.nl/muziek/5110841/paul-simon-geeft-afscheidsoptreden-in-hyde-park.html

Ik had hem graag nog wel een keer zien spelen tijdens de speciale editie van Pinkpop in 2019.

Skunk Anansie kan uit de geruchtenmolen.
Alle festivals voor 2018 gecanceld ivm onvoorziene omstandigheden...
(via INmusic Festival)

Jessie J komt ook naar Pinkpop denk.
Staat al op TRNSMT (eind juni) en Colours Of Ostrava.
Pop act die veel jonger publiek trekt en stond nooit eerder op Pinkpop.

Eerste festival voor Disturbed in 2018 is er ook.
Weliswaar Rock Fest in VS.
Maar 12-14 juli, misschien zijn ze nog een ontbrekende naam voor de festivals in juni in Europa.
Na "Sound of Silence" hebben de mainstream festivals misschien ook aandacht voor ze?

Komt allemaal wel dichtbij weer! Tijdje meegelezen, lang niet alles bijgehouden.
Zijn namen zoals The Rasmus, The Hunna, Asking Alexandria, Fall Out Boy, Franz Ferdinand, Bad Sounds, George Ezra al genoemd?
Toch wel wat (nieuwe) artiesten met muziek uitgekomen in 2017 en 2018. Kanshebbers?

(Yeah I know, eclectisch lijstje haha :-P )

Eerste festival voor Disturbed in 2018 is er ook.
Weliswaar Rock Fest in VS.
Maar 12-14 juli, misschien zijn ze nog een ontbrekende naam voor de festivals in juni in Europa.
Na “Sound of Silence” hebben de mainstream festivals misschien ook aandacht voor ze?

Ik vind Disturbed in ieder geval al wat aannemelijker klinken dan Megadeth die je eerder noemde.
Gezien de vele afvallers die MOJO kwijt is aan andere festivals of weer lekker handig plaatst in het zalen circuit zou ik
niet teveel hopen op teveel namen van het wat hardere werk.

Win tickets voor de perspresentatie!
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/nieuws/win-tickets-pinkpop-perspresentatie-2018/

Woensdag 21 februari vindt de jaarlijkse Pinkpop Perspresentatie plaats in Paradiso in Amsterdam! Tussen 12:00 en 14:00 uur maken we de complete line up van Pinkpop 2018 bekend en zijn er mini-optredens van acts die in juni ook in Landgraaf het podium betreden. De middag wordt geopend door de winnaar van de Limburgse bandwedstrijd ‘Nu of Nooit’. De overige acts blijven een verrassing!

Wil jij dit niet missen? Mail je antwoord op onderstaande vraag naar [email protected] en we laten je snel weten of jij (+1) er bij bent!

Vraag:
Welke act won de Limburgse provinciale popwedstrijd ‘Nu of Nooit’ én opent Pinkpop 2018?

Moeilijk deze vraag... ;)

Users who are viewing this thread