Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Ik weet niet of het in zijn programma past maar ik zag net Billy Ocean op het affiche van 'Biggest Weekend" prijken.
Doet me denken aan een veld vol "Hello's" op PP. Nu dan maar European Queen?

Ik heb meegedaan aan de prijsvraag maar de kans is zeer klein dat ik ga.
Mocht ik winnen dan kan ik er wellicht iemand hier blij mee maken.

de eerste lowlands namen kunnen we ook wel afstrepen dus.. (Gorrilaz, Dua Lipa, Kendrick Lamar, the war on drugs en rag n bone man)...

Volledige lijst met afstrepers:
Gorillaz | Kendrick Lamar | The War On Drugs | Dua Lipa
Bonobo | Dropkick Murphys | Fatima Yamaha | Gavin James | Grizzly Bear | Rag’n’Bone Man | Spinvis | Stormzy | FEEL MY BICEP (Bicep live) | BROCKHAMPTON | David August | Floating Points (solo live) | Ho99o9 | Joost Klein | Jordan Rakei | Lauv | Little Simz | Protomartyr | Rhye | SUICIDEBOYS | Zeal & Ardor

Gorillaz en Dropkick Murphys vind ik toch wel echt jammer

Volledige lijst met afstrepers:
Gorillaz | Kendrick Lamar | The War On Drugs | Dua Lipa
Bonobo | Dropkick Murphys | Fatima Yamaha | Gavin James | Grizzly Bear | Rag’n’Bone Man | Spinvis | Stormzy | FEEL MY BICEP (Bicep live) | BROCKHAMPTON | David August | Floating Points (solo live) | Ho99o9 | Joost Klein | Jordan Rakei | Lauv | Little Simz | Protomartyr | Rhye | SUICIDEBOYS | Zeal & Ardor

Gorillaz en Dropkick Murphys vind ik toch wel echt jammer
Is nu met Dua Lipa het verwachte pakket bij Bruno Mars uitgesloten. Khalid gisteren avond ook al...
(persoonlijk niet zo erg)

het was dat TWOD voor Pinkpop al afgeschreven was, maar eigenlijk best jammer...
Nu dus de bevestiging dat Gorillaz geen sub staat op Pinkpop.
De lijst afstrepers groeit!!!
De puzzel stukjes moeten nu toch langzaamaan vallen.

( btw Pinkpop VoorSpel deelname eindigt aanstaande vrijdag 2 februari om 16 uur
ga dus nog snel naar https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2018/ )

Het is volgens mij niet per se zo dat alle Lowlandsnamen per definitie zijn afgeschreven voor Pinkpop. De headliners zijn nu inderdaad onwaarschijnlijk.

@dennisvdbr voor de prijsvraag hoef je geen naam meer te vermelden zie ik. Dus geen controle op naam meer?

Ik denk dat we dan aan Snow Patrol en The Script als subs moeten denken, en 30STM 3FM headliner.
Er is misschien nog een kans dat The Killers komen, ze gaan een festivaltour doen en ik denk dat Pinkpop nu toch de enige optie is. Ze staan in het Pinkpop weekend op Firefly in de US, en hun volgende optreden is op 20 juni op Rock in Roma. Als ze op 15 juni op Firefly spelen, dan is 17 juni op Pinkpop eigenlijk wel mogelijk.

Vorig jaar stonden er ook een aantal namen op zowel Lowlands als Pinkpop. De headliners Kun je natuurlijk wel uitsluiten. Maar Sean Paul stond vorig jaar ook op beide.

Moet zeggen dat ik niet echt vrolijk van de namen die nu de ronde doen op het forum hier.
Denk niet dat dit een heel harde editie gaat worden.
Snap ook eigenlijk niet waarom sommigen daarvan uit gingen.
Ik denk dat PP zich steeds meer op een jonger publiek wil gaan richten en dus meer en meer pop zal gaan programmeren.
Met hier en daar mischien een uitschieter naar rock

Heb je gelijk in. Jan Smeets doelde hier ook al eerder op en gaf aan dat er meer op jonger publiek zal worden gericht. Voor sommigen leuk voor andere minder.

Ik denk dat we dan aan Snow Patrol en The Script als subs moeten denken, en 30STM 3FM headliner.

Je moet nu nog niet aan doemdenken doen hé. ;-) Zo leg je de lat wel heel erg laag.

Er is misschien nog een kans dat The Killers komen, ze gaan een festivaltour doen en ik denk dat Pinkpop nu toch de enige optie is. Ze staan in het Pinkpop weekend op Firefly in de US, en hun volgende optreden is op 20 juni op Rock in Roma. Als ze op 15 juni op Firefly spelen, dan is 17 juni op Pinkpop eigenlijk wel mogelijk.

the Killers is theoretisch wel mogelijk, maar in de praktijk vrijwel uitgesloten. Zal eerder een los concert worden, dan op Pinkpop.

Users who are viewing this thread