Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Verdere mogelijkheden voor de wat kleinere stages; Courtney Barnett, Lorde, Agnes Obel, Jack White en Vampire Weekend.

Eels zou wat mij betreft weer eens wat festivals moeten gaan doen. #wishful thinking

Ja hopelijk Vampire weekend. lijkt mij een zeer gaven band.

The Offspring heeft een groot gat precies het weekend dat Pinkpop valt, dus ik verwacht deze ook sowieso op Pinkpop.
staan de 16e op Download FR, overigens best hoog op het affiche net onder Manson...
Zou Pinkpop ze sub durven zetten, of 3FM-afsluiter vrijdag of zondag?

Ik denk…
Bijna zeker: The Script, Oscar And The Wolf, Dua Lipa

Voor mij persoonlijk een niet al te hoopvol rijtje. Als dit de 'second headliners' moeten voorstellen. Ik denk persoonlijk aan Editors voor die positie.

Ik heb even de lineup van Bonnaroo en FireFly naast elkaar gelegd.
Om te kijken welke acts na Bonnaroo eventueel naar Europa kunnen komen en dus Pinkpop mogelijk is.

Wat mij vooral opvalt:
Khalid
Dua Lipa
Bon Iver
Tash Sultana
First Aid Kit
Nile Rodgers
Paramore
Anderson .Paak
Sheryl Crow
Jungle
Future

misschien zien jullie ook nog wat?

Dus….
Mogelijke namen die nog over zijn:
P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie…weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
Betreft dance is veel mogelijk:
Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?
Misschien ook nog BECK meenemen als "second-headliner", staat bijvoorbeeld ook op NorthSide Denemarken als headliner.
Daar overigens ook Diplo, in het kader van dance... In het Pinkpop weekend staat die DJ ook op Sonár, Pinkpop is een optie.
Overigens, Diplo staat eind mei in VS op Governors Ball, met Mark Ronson als Silk City... Diplo en Mark Ronson op de Bruno Mars-dag klinkt dat als een logische mogelijkheid?
Misschien die lineup van Governors Ball ook eens naast FireFly leggen?
Staat Khalid en Tash Sultana ook tussen.
Maar ook Slaves, Wolf Alice en The Struts, die tijdens/rondom Pinkpop met Foo Fighters touren.

Ik blijf me verbazen over de naam P!nk bij de "second headliners". Die komt echt niet voor minder dan een headlineplek. Daar kun je echt wel een streep doorzetten hoor...

festivalddictsam wrote:
Dus….
Mogelijke namen die nog over zijn:
P!nk (als ze geen pauze neemt) , Dua Lipa (ik denk dat ze wel naar Pinkpop komt en alleen naar USA gaat voor Bonnaroo)
Hollywood Vampires (past perfect binnen tourschema), A Perfect Circle , The Script (waar is de permanente marker?)
Oscar And The Wolf (staat ook op Werchter Boutique zelfde weekend dus die zie ik zeker komen),The Kooks, Rise Against, Avenged Sevenfold,
Jessie J, James Bay, KHALID (samen met pakketje Bruno Mars maar zit wel tot 5 juni in de USA maar staat weer niet op Firefly vlak erna), Astrid S, Britney Spears ( misschien gekke naam maar zou de golden oldie kunnen zijn zoals Lionel Richie…weet niet of ze wat te prijzig is als second headliner)
Betreft dance is veel mogelijk:
Tïesto, The Chainsmokers, Galantis, David Guetta, Djsnake , Dimitri Vegas en Like mike?

Misschien ook nog BECK meenemen als “second-headliner”, staat bijvoorbeeld ook op NorthSide Denemarken als headliner.
Daar overigens ook Diplo, in het kader van dance… In het Pinkpop weekend staat die DJ ook op Sonár, Pinkpop is een optie.
Overigens, Diplo staat eind mei in VS op Governors Ball, met Mark Ronson als Silk City… Diplo en Mark Ronson op de Bruno Mars-dag klinkt dat als een logische mogelijkheid?
Misschien die lineup van Governors Ball ook eens naast FireFly leggen?
Staat Khalid en Tash Sultana ook tussen.
Maar ook Slaves, Wolf Alice en The Struts, die tijdens/rondom Pinkpop met Foo Fighters touren.

Ik denk ook dat we Editors niet als mogelijke second headliner moeten vergeten. Aangezien ze een festivaltour gaan doen zie ik ze Nederland niet snel overslaan. Op Lowlands waren ze vorig jaar headliner en BKS heeft zijn 3 headliners (als het AM gerucht waar is). De enige andere optie, naast Pinkpop, is dat ze de missende headliner op DTRH zijn. Maar dan begrijp ik niet waarom DTRH ze nog niet bekend gemaakt heeft, er zijn al genoeg festivaloptredens voor Editors bevestigd. Dus de kans lijkt me groot dat ze op Pinkpop staan en dat het geheim gehouden wordt tot aan de persconferentie.

Ik snap niet dat P!nk nog genoemd word Die kans is wel heeeeel erg klein. Zou ook totaal niet passen in dat drukke tourschema. Die komt gewoon oktober november december naar Europa of misschien wel pas volgend jaar. De rest vind ik overigens allemaal zeer logisch. Dat zou wel kunnen kloppen. :wink:

Behalve Britney, die mag in Vegas blijven…

editors...boehhhhh

Britney...Yeeey

Als guilty pleasure zie ik Britney wel zitten maar ik denk dat dat teveel gaat kosten.

1 datum staan in Augustus... Ik denk niet dat we in juni op Pinkpop (voorlopig) aan haar hoeven denken.
Die lijkt me toch van een voetstuk gevallen...

P!nk daarentegen ;) denk ik wel aan hoor

Laat P!Nk maar komen hooor....was toen een top act op Pinkpop!
Ze doet het ook voor minder dan headliner zolang het geld er maar is van Jan :)
Het grote probleem is of ze wel naar Europa komt in die korte tijd...maar who knows ;)

@DennisvdBr denk dat Britney eerder naar Pukkelpop afreist...die hebben soms wel zon opvallende naam er tussen. Maar ja Pinkpop kan gewoon maar is kleine kans.

Is Britney Spears niet gewoon nog kutter dan Justin Bieber? Scheelt er niet veel aan in elk geval.

Zou Bon Jovi nog een optie zijn? Die hebben vandaag net hun eerste tourdata bekend gemaakt. Tot half mei in de VS....

Wat betreft de Nederlandse inbreng; Blaudzun zal er heel goed kunnen staan. Album is op komst
Haevn durf ik wel met dikke stift te noteren Ook van de perspresentatie. Twee dagen later hebben ze in Paradiso hun albumrelease.

Hammersmith wrote:
Wat betreft de Nederlandse inbreng; Blaudzun zal er heel goed kunnen staan. Album is op komst

Haevn durf ik wel met dikke stift te noteren Ook van de perspresentatie. Twee dagen later hebben ze in Paradiso hun albumrelease.

Ik vind het ook wel tijd dat DI-RECT eens komt, hebben een behoorlijk lekker nieuw album uitgebracht!

Users who are viewing this thread