Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
557
Di-rect, Heavn, Blaudzun, ik teken ervoor
1f60a.svg

 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Goedemorgen Dennis, Wat kunnen we deze week allemaal verwachten?
Parkcity live komt deze week elke dag met namen, maar mogen we nog iets verwachten van andere festivals in Nederland en Belgie?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Goedemorgen Dennis, Wat kunnen we deze week allemaal verwachten?
Parkcity live komt deze week elke dag met namen, maar mogen we nog iets verwachten van andere festivals in Nederland en Belgie?

als ik eerlijk ben, vanuit Pinkpop niets...

Overigens de stilte bij Rock Werchter begint wel erg op te vallen in vergelijking met voorgaande jaren...
Dat zal vast niet lang meer duren daar.
Het ijslandse Secret Solstice, is ook behoorlijk stil. Vind ik ook wel opvallend.
Januari is ook wel een maand voor de de augustus festivals normaal gesproken, die gaan vast ook deze maand nog de stilte doorbreken (dan denk ik voornamelijk aan LL, PkP of Sziget bijvoorbeeld)

Maar 1 spoiler kan ik meegeven...
Binnenkort hier iets spannends!!!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Maar 1 spoiler kan ik meegeven…
Binnenkort hier iets spannends!!!

Op het Forum? Op Pinkpop? Of ga je trouwen Dennis? :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Even vraagje tussendoor. Een tijdje terug las ik een post va iemand die altijd een nachtje gaat kamperen bij 1 van de vvk adressen in Limburg. Ik dacht dat het Thomas was maar weet het niet zeker. Kan degene mij even een berichtje doen omdat ik misschien ook richting Limburg ga
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Di-rect, Heavn, Blaudzun, ik teken ervoor
1f60a.svg
Qua NL inbreng...
zal ik zeggen, ik blijf Marco Borsato als mogelijkheid zien. Zeg maar de guilty pleasure NL-sub...
DeWolff lijkt me na de clubtour en met nieuw album wel weer een mogelijkheid ook.

Dan Within Temptation, opvallend dat die naam nog niet opduikt op affiches, met nieuw album. Of eventueel Sharon den Adel solo.
Daarover gesproken, Maiden uniteD staat deze maand in Carré.
Het lijkt me zo'n act om Brightlands-tent op de laatste dag te openen. Zeg maar op zo'n manier als project Gutterdämmerung in 2017 de tent opende.
Volgens mij kunnen de leden van Within Temptation, aangezien de tour zoals die nu staat in oktober begint. De leden van Up The Irons spelen de 16e in Wintelre, dus theoretisch kan de 15e of 17e. Zanger Damian Wilson tourt met zijn album en heeft (voornamelijk UK) data staan tm maart, staat 4 dagen voor de perspresentatie in Paradox Tilburg, daarna enkel nog Graspop als één van de zangers met Ayreon.
Ik vraag me af in hoeverre MOJO nog plannen kan hebben na Carré voor de band, na oa festivals als Paaspop, Download en Wacken kan Pinkpop ook wel eens mogelijk zijn.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
626
Mocht Within Temptation naar Pinkpop komen, zal dit echt pas 2019 zijn. 2018 gaat Sharon zich meer focussen op haar solo album en pas tegen 't eind weer wat meer op WT. Dan hebben ze ook hun eerste shows weer, rond kerst.

Verder verwacht ik dat Graspop deze week of volgende week nog met namen komt, dit kan interessant zijn voor de hardere namen.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Parkcity live festival heeft zojuist Miss Montreal en Chef Special aangekondigd.
Ik verwacht Chef Special niet aangezien deze vorig jaar al op Pinkpop stonden.
Miss Montreal...zou wel kunnen opzich.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Een naam qua Nederlandse inbreng die ik nog niet gehoord heb:
Wat dachten we van Johan?
De aangekondigde tour stopt nu op 2-6, Pinkpop zou daar dus nog mooi achteraan passen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.709
1.870
Triest nieuws weer..
https://nos.nl/artikel/2212089-cranberries-zangeres-dolores-o-riordan-46-overleden.html

 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.008
3.693
Parkcity live festival heeft zojuist Miss Montreal en Chef Special aangekondigd.
Ik verwacht Chef Special niet aangezien deze vorig jaar al op Pinkpop stonden.
Miss Montreal…zou wel kunnen opzich.

Nee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
festivalddictsam wrote:
Parkcity live festival heeft zojuist Miss Montreal en Chef Special aangekondigd.
Ik verwacht Chef Special niet aangezien deze vorig jaar al op Pinkpop stonden.
Miss Montreal…zou wel kunnen opzich.

Nee.
een aankondiging voor PCL is in principe een afstreper voor Pinkpop idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Een naam qua Nederlandse inbreng die ik nog niet gehoord heb:
Wat dachten we van Johan?
De aangekondigde tour stopt nu op 2-6, Pinkpop zou daar dus nog mooi achteraan passen
tja, weet niet, kan zomaar...

een classic die ik al een tijdje in de gaten heb, ook nog altijd geen datum in NL.
Status Quo... Verwacht ik wel met Buro Pinkpop ergens, vorig jaar exclusief 013 dan is er met meer tourdata in 2018 wel eea mogelijk.
In het kader van de tour 'PLUGGED IN – Live and Rockin met data eind mei/begin juni hikt het wel tegen Pinkpop aan.
De datum in oktober kan ook het begin zijn voor indoor data, maar de datum in juni met enkele festivals geeft me vast een goed voorgevoel.
Zie ze best Brightlandstent een dagje sluiten, of smiddags 3FM-stage.

Nu ook afwachten waar we Editors gaan zien? Fijne nieuwe plaat, niet??
:mrgreen:
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Status Quo heeft wel degelijk al een NL datum
Staan op de betaalde vooravond van het gratis bluesfestival "Ribs & Blues"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Status Quo heeft wel degelijk al een NL datum
Staan op de betaalde vooravond van het gratis bluesfestival “Ribs & Blues”

godsamme.... dat nieuws is totaal aan mij voorbijgegaan!!

poep
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken