Di-rect, Heavn, Blaudzun, ik teken ervoor
Qua NL inbreng...
zal ik zeggen, ik blijf Marco Borsato als mogelijkheid zien. Zeg maar de guilty pleasure NL-sub...
DeWolff lijkt me na de clubtour en met nieuw album wel weer een mogelijkheid ook.
Dan Within Temptation, opvallend dat die naam nog niet opduikt op affiches, met nieuw album. Of eventueel Sharon den Adel solo.
Daarover gesproken, Maiden uniteD staat deze maand in Carré.
Het lijkt me zo'n act om Brightlands-tent op de laatste dag te openen. Zeg maar op zo'n manier als project Gutterdämmerung in 2017 de tent opende.
Volgens mij kunnen de leden van Within Temptation, aangezien de tour zoals die nu staat in oktober begint. De leden van Up The Irons spelen de 16e in Wintelre, dus theoretisch kan de 15e of 17e. Zanger Damian Wilson tourt met zijn album en heeft (voornamelijk UK) data staan tm maart, staat 4 dagen voor de perspresentatie in Paradox Tilburg, daarna enkel nog Graspop als één van de zangers met Ayreon.
Ik vraag me af in hoeverre MOJO nog plannen kan hebben na Carré voor de band, na oa festivals als Paaspop, Download en Wacken kan Pinkpop ook wel eens mogelijk zijn.