Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

elleandro

Playlistbediener
12 dec 2017
8
0
Tom Smith kondigt net zelf aan dat ie met Editors komt op Pinkpop!
Trouwens ik ben nieuw hier. Gegroet allen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Ah, mooie toevoeging! Is voor Pinkpop alweer vier jaar geleden dus mooi dat ze er weer staan.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Ik hoorde toenstraks dat Gerard Ekdom met hem zou bellen in de ochtendshow van Radio 2. Vind het raar dat 2 Nederlandse radiozenders met 'm hebben gebeld tho
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Dat we nog juichen om Editors spreekt boekdelen. 5e keer Pinkpop alweer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
DennisvdBr wrote:

colint wrote:
Editors op Pinkpop! Zojuist bevestigd door Tom Smith op 3FM!


MOOI!

En hoogstwaarschijnlijk op de Bruno Mars dag.
ik gun deze band een headline spot in Nederland, zo'n optie had ik verwacht....
Aan één kant jammer dat ze sub zijn... Had dan Mars van het affiche weg gelaten ;)
Maar fuck yes! Editors weer terug, fantastische second-headliner
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
+ BKS, Lowlands, tig keren Werchter, een paar Ziggodomes en Paard van Troje. Pinkpop is weer lekker bezig. Neemt niet weg dat het voor de doelgroep meer dan prima is.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ik gun deze band een headline spot in Nederland, zo’n optie had ik verwacht….
Aan één kant jammer dat ze sub zijn… Had dan Mars van het affiche weg gelaten
Maar fuck yes! Editors weer terug, fantastische second-headliner

Editors als headliner zou echt een bridge too far zijn geweest. Leuk wat rock voor Bruno...ik haal wel een patatje.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Hier word ik heel vrolijk van! Hoewel ze heel vaak in NL zijn en sowieso heel veel optreden, blijft dit een geweldige band met een steengoede live performance.
Misschien is het juist het vele optreden dat maakt dat zij op Pinkpop niet de boel headlinen. Had van mij wel onmiddellijk gemogen hoor. Een betere act dan alle drie de headliners van vorig jaar in mijn ogen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dat we nog juichen om Editors spreekt boekdelen. 5e keer Pinkpop alweer

Ik niet...middel of the road. Maar inderdaad..toch nog populair..kijk maar naar RW en Editors.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.010
3.696
Persoonlijk zie ik de Editors meer als (toekomstig) headliner dan de Arctic Monkeys

AM ìs al headliner en zal die status ook nooit meer verliezen. Al is voor Pinkpop in een minder jaar Editors een goed alternatief. Maar de status van AM of welke andere headliner dan ook die dit jaar op pinkpop staat, gaan ze nooit bereiken. Die gasten zijn alleen in Belgie en Nederland groot. En terecht trouwens, want er zijn zoveel betere bands uit die hoek.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Prima hoor... straks nog Snow Patrol erbij en Pinkpop heeft een zeer goed lijstje met (sub)headliners.

Ja we hebben allemaal Editors de afgelopen jaren gezien, maar het blijft gewoon een goede band, en het blijft Pinkpop. Prima boeking!
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Rick wrote:
Persoonlijk zie ik de Editors meer als (toekomstig) headliner dan de Arctic Monkeys

AM ìs al headliner en zal die status ook nooit meer verliezen. Al is voor Pinkpop in een minder jaar Editors een goed alternatief. Maar de status van AM of welke andere headliner dan ook die dit jaar op pinkpop staat, gaan ze nooit bereiken. Die gasten zijn alleen in Belgie en Nederland groot. En terecht trouwens, want er zijn zoveel betere bands uit die hoek.

Editors zet wel altijd een goede show neer en de bandleden zijn gewoon sympathiek als ze optreden. Die krijgen het publiek beter mee dan AM, die er maar als een paar arrogante zakken bij staan. Editors headliner op Pinkpop was denk ik wel te vroeg geweest dit jaar, ze hebben nu voor het eerst de Ziggo Dome uitverkocht. Als het nieuwe album (9 maart) goed ontvangen wordt dan zie ik ze over 2 jaar wel als mogelijke Pinkpop headliner!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken