Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

De woorden van Jan Smeets hebben volgens mij echt te maken met maandag 4 december. Alleen I-days triggert of het niet al vrijdag wordt...

De woorden van Jan Smeets hebben volgens mij echt te maken met maandag 4 december. Alleen I-days triggert of het niet al vrijdag wordt…
Kan zomaar gebeuren tussen nu en maandag.
Kunnen ook niets anders dan allemaal hints komen tot door het weekend naar maandag.
Maar, die hints van gisteren zijn wel zo overdreven duidelijk, geen twijfel dat het over Pearl Jam gaat (zeker Barcelona) en dat er dus iets aan komt.
Zal niet over de vertoning van Let's Play Two gaan.
Uitgaande van de banner op de Pearl Jam pagina van Ticketmaster Spanje laatst, is het wel 1 + 1 = 3

Rock In Roma heeft net een paar namen naar buiten gegooid:
Macklemore & Ryan Lewis, Hollywood Vampires, Parkway Drive, Thy Art Is Murder, Emmure en Coez
Dit is allemaal in verschillende berichten gebeurd, misschien komt er nog meer?
Vooral aangezien de site van RiR net nog alleen Macklemore en Parkway Drive aangaf.

Pearl Jam mag deze week wel bekend worden gemaakt! Super naam....
Queens Of The Stone Age staat op DTRH betekent dat dan dat ze definitief niet naar Pinkpop komen?
Ik weet dat Lowlands soms zelfde boekingen heeft als Pinkpop. Zou dit ook bij DTRH en Pinkpop kunnen of is dit onwaarschijnlijk?

Pearl Jam mag deze week wel bekend worden gemaakt! Super naam….
Queens Of The Stone Age staat op DTRH betekent dat dan dat ze definitief niet naar Pinkpop komen?
Ik weet dat Lowlands soms zelfde boekingen heeft als Pinkpop. Zou dit ook bij DTRH en Pinkpop kunnen of is dit onwaarschijnlijk?
als headliner DTRH... lijkt me dat ze dan keuze naar daar gemaakt hebben in tegenstelling tot keuze sub.
Nee, afschrijven QOTSA helaas.

Pearl Jam mag deze week wel bekend worden gemaakt! Super naam….
Lowlands en Pinkpop zit ongeveer 2 maanden tussen en DTRH en Pinkpop zit nog geen maand tussen. LL en Pinkpop kunnen best wat grotere namen delen, aangezien er toch wat tijd tussenin zit. DTRH en Pinkpop misschien wat kleinere namen, grotere namen zal niet snel gebeuren.

Hmmm....ja inderdaad...jammer hoor ! Had Queens Of The Stone Age graag wel gezien maar snap wel dat ze voor een headliner positie kiezen in dit geval.

Macklemore & Ryan Lewis, Hollywood Vampires, Parkway Drive, Thy Art Is Murder, Emmure en Coez
Dit is allemaal in verschillende berichten gebeurd, misschien komt er nog meer?
Vooral aangezien de site van RiR net nog alleen Macklemore en Parkway Drive aangaf.
Het is Macklemore (zonder Ryan Lewis) tegenwoordig (waarschijnlijk tijdelijk). Zou ook zomaar eens naar Landgraaf kunnen komen.

(...)
euhm... valt me ineens op, ze zouden toch pas maandag (lundi) met nieuws komen?
wat the f... is er aan de hand mensen, er is iets flink aan de kook?
?

Nu hebben ze Macklemore ook weer van de site afgehaald...
Ik heb echt geen idee meer waar die mee bezig zijn ahahaha

Nu hebben ze Macklemore ook weer van de site afgehaald…

Ik zie Macklemore gewoon nog staan als ik de site open.
Niet naar line-up gaan maar meteen op de front pagina staat die nog.

Misschien is het handig voor overzicht van nog enkele geruchten voor Pinkpop:
Edits zijn heel erg welkom....

Sterke geruchten:
Pearl Jam, The Script, Khalid,Oscar And The Wolf, Volbeat, Ghost, Editors, Thirty Seconds To Mars, Stereophonics, Hollywood Vampires, Marilyn Manson, Parkway Drive, Bullet For My Valentine, Rise Against, Babymetal, Alexisonfire, Black Veil Brides, Asking Alexandria, Neck Deep , Gorillaz, Jessie J, The Killers, James Bay, Franz Ferdinand, Portugal The Man, Kaleo, Milky Chance, Nothing But Thieves, Stone Sour, Jack Johnson, Tïesto, Axwell^Ingrosso, Kygo, Hardwell, Alan Walker, Walking On Cars, Courteeners, The Prodigy, A Perferct Circle, The Offspring, Triggerfinger, Borsato,Chainsmokers, Tash Sultana, Cold War Kids, Galantis, LIl Kleine en Boef,Jimmy Eat World, Black Label Motorcycle Club, Hurts, Rudimental, Slaves, David Byrne, Alanis Morissette, First Aid Kid, Royal Blood,Paramore,Racoon,Lucas & Steve,Charli XCX , Di-Rect,Alice Merton, Phantogram,Lucas Hamming, Rondé,Indian Askin ,Wolf Alice

Vage/afgezwakte geruchten:
Florence And The Machine, Eric Clapton, P!nk, Limp Bizkit, Alt-J, Astrid S, The Cure, The Rolling Stones

Out:
Queens Of The Stone Age, Bodycount,Satyricon, Alestorm, Igorr, Taylor Swift

@Indiaantje89 ja Macklemore is momenteel nieuwe muziek het maken zonder Ryan Lewis. Vooral samenwerkingen met vrouwelijke artiesten waaronder Kesha en Skylar Grey. Zie hem wel naar Pinkpop komen.

Pim wrote:
Nu hebben ze Macklemore ook weer van de site afgehaald…

Ik zie Macklemore gewoon nog staan als ik de site open.
Niet naar line-up gaan maar meteen op de front pagina staat die nog.
Die kreeg ik niet geladen met mijn langzaam internet. En hij stond eerst ook op de line up pagina. Maar nu niet. Dat bedoel ik

Florence And The Machine, Eric Clapton, P!nk, Limp Bizkit, Alt-J, Astrid S, The Cure, The Rolling Stones
ik denk dat The Rolling Stones ongeveer maart Nieuw Zeeland en Australië bezoeken, pas begin juli in Europa touren (misschien wel enkele festivals aandoen)

onder andere Therapy? er bij op Rockavaria.
weet niet of het een band is voor Pinkpop, maar niet onmogelijk

Misschien is het handig voor overzicht van nog enkele geruchten voor Pinkpop:
Edits zijn heel erg welkom….

Sterke geruchten:
Pearl Jam, The Script, Khalid,Oscar And The Wolf, Volbeat, Ghost, Editors, Thirty Seconds To Mars, Stereophonics, Hollywood Vampires, Marilyn Manson, Parkway Drive, Bullet For My Valentine, Rise Against, Babymetal, Alexisonfire, Black Veil Brides, Asking Alexandria, Neck Deep , Gorillaz, Jessie J, The Killers, James Bay, Franz Ferdinand, Portugal The Man, Kaleo, Milky Chance, Nothing But Thieves, Stone Sour, Jack Johnson, Tïesto, Axwell^Ingrosso, Kygo, Hardwell, Alan Walker, Walking On Cars, Courteeners, The Prodigy, A Perferct Circle, The Offspring, Triggerfinger, Borsato,Chainsmokers, Tash Sultana, Cold War Kids, Galantis, LIl Kleine en Boef,Jimmy Eat World, Black Label Motorcycle Club, Hurts, Rudimental, Slaves, David Byrne, Alanis Morissette, First Aid Kid, Royal Blood,Paramore,Racoon,Lucas & Steve,Charli XCX , Di-Rect,Alice Merton, Phantogram,Lucas Hamming, Rondé,Indian Askin ,Wolf Alice

Vage/afgezwakte geruchten:

Out:
Queens Of The Stone Age, Bodycount,Satyricon, Alestorm, Igorr, Taylor Swift

Satyricon en Igorr zijn geen bands voor Pinkpop dus ik vraag me af hoe die tussen de geruchten kwamen.
Wat betreft de andere geruchten die je noemt kan een streep door Parkway Drive. Te 'hard' voor PP en staat op FR als afsluiter vrijdag.
Asking Alexandria heeft als metal core band in tegenstelling tot Bring Me The Horizon een paar jaar geleden geen 'airtime' en ook Bullet For My Valentine
zie ik niet op PP verschijnen. Neck Deep vind ik meer een band voor Jera.

Users who are viewing this thread