Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Whut? Als het Pinkpop lukt om Florence & The Machine nog te laten subben, dan krijg je een bak bier.

Ik heb liever een flesje vodka :)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het wordt hier echt met de pagina gekker. Fatm niet groot genoeg om te subben? Als Florence komt is het als headliner en niet minder.

Als Florence komt hoef ik het niet te horen.... #metoo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Whut? Als het Pinkpop lukt om Florence & The Machine nog te laten subben, dan krijg je een bak bier.

Ik heb liever een flesje vodka
1f642.svg
Wat kan ik krijgen als P!nk en Clapton toch zouden komen? :lol:
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Met die hint van Mad Cool word de kans op PJ wel erg groot moet ik zeggen. Wat hoop ik toch echt dat die tour die hier wel vaker gepost is klopt. Dan word een kaartje Pinkpop wel zeker en maakt het mij al niet veel meer uit wie er nog komt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Met die hint van Mad Cool word de kans op PJ wel erg groot moet ik zeggen. Wat hoop ik toch echt dat die tour die hier wel vaker gepost is klopt. Dan word een kaartje Pinkpop wel zeker en maakt het mij al niet veel meer uit wie er nog komt

tja Mad Cool hint, kwam hiervoor de dag na de hint met de naam...
i-Days verwijderd de hint van gisteren om over 7 dagen (dus maandag) met namen te komen en plaatst -3 (dus vrijdag).
lijkt wel of er een stroomversnelling is gecreeerd vandaag

De vraag hier is natuurlijk: WANNEER KOMT PINKPOP MET NIEUWS !!

Lijkt er weer op dat we het eerder dan maandag kunnen weten al.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Ik hoop zo hard met jullie mee dat Pearl Jam dit keer daadwerkelijk komt. Vraag me af of sommigen hier de klap te boven zouden komen indien het misgaat.

Maar ik heb er ook wel vertrouwen in hoor ;-)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Nieuwe namen voor Download: Marilyn Manson, Parkway Drive, Bullet For My Valentine, Rise Against, Babymetal, Alexisonfire, Black Veil Brides, Asking Alexandria, Neck Deep
Beetje raad tijdstip voor nieuwe namen. Maar alright. Zitten wat leuke namen tussen. Sommigen van deze kunnen de overstap wel maken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoop zo hard met jullie mee dat Pearl Jam dit keer daadwerkelijk komt. Vraag me af of sommigen hier de klap te boven zouden komen indien het misgaat.

Maar ik heb er ook wel vertrouwen in hoor


Welke klap? :)
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Overmorgen is het vrijdag 1 december. Is het een idee om morgen om 6 uur allemaal even Domien te appen met het verzoek om Ome Jan te bellen?
In december zou Pinkpop met nieuws komen en dat is dus overmorgen .
:wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Morgen is het vrijdag 1 december. Is het een idee om morgen om 6 uur allemaal even Domien te appen met het verzoek om Ome Jan te bellen?
In december zou Pinkpop met nieuws komen en dat is dus morgen .
1f609.svg
overmorgen ;)

edit: en dit maal niet Jan de Hoop !
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Ik hoop zo hard met jullie mee dat Pearl Jam dit keer daadwerkelijk komt. Vraag me af of sommigen hier de klap te boven zouden komen indien het misgaat.

Maar ik heb er ook wel vertrouwen in hoor


Welke klap?
1f642.svg

Ik gok dat ik me om jou geen zorgen hoef te maken ;-)
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Morgen is het vrijdag 1 december. Is het een idee om morgen om 6 uur allemaal even Domien te appen met het verzoek om Ome Jan te bellen?
In december zou Pinkpop met nieuws komen en dat is dus morgen .
1f609.svg
Bij is morgen donderdag 30 november ;)
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Nieuwe namen voor Download: Marilyn Manson, Parkway Drive, Bullet For My Valentine, Rise Against, Babymetal, Alexisonfire, Black Veil Brides, Asking Alexandria, Neck Deep
Beetje raad tijdstip voor nieuwe namen. Maar alright. Zitten wat leuke namen tussen. Sommigen van deze kunnen de overstap wel maken.

Wat mij betreft zouden een paar van deze namen wel over mogen komen naar Pinkpop hoor.
- Bullet for my Valentine
- Babymetal
- Black Veil Brides
- Asking Alexandria

Marilyn Manson ben ik zelf niet z'n fan van maar denk dat hij wel grote kanshebber is samen met eerder genoemd Limp Bizkit ondanks dat ze de AFAS aan gaan doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken