Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Net weer een nieuw Ten filmpje voor Mad Cool.

Die zijn gewoon aan het opbouwen naar de climax op 4 december.
ja, daar zijn ze boel aan het opnaaien.
Mad Cool en LiveNation Spanje "knoeien" er flink op los en laten het niet meer aan het toeval over.
LiveNation ES al helemaal niet met die facebook hints van ze.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja hahahaha comment bij RW moest hier ook staan....voordat je mijn edit had gezien had je daar al gereageerd.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Ik vind The Cure ook een iets vettere band (en ze hebben een pak meer bekende nummers dan PJ, but let's nog go there ;-)).

Maar zoals Indiaantje hierboven; ik gun Pinkpop eindelijk de kans om PJ te verwelkomen. Is al een hele tijd geleden, en ze zetten bijna altijd een meer prima show neer, vol verrassingen uit hun back catalogue en lekker lange 'marathon'sets (hebben ze dan weer gemeen met The Cure).

 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.658
1.175
Na vorig jaar voor het eerst een dagje naar Pinkpop gegaan te zijn (en niet meteen de neiging hebben om terug te gaan). Zou ik het ronduit hilarisch vinden moest PJ naar Europa komen en Pinkpop er weer naast grijpt!

Moest PJ niet naar Europa komen ben ik gewoon bummed.

 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
@Land Graaf ;) die namen werden eerder genoemd in dit forum door andere personen dus ik dacht ik voeg ze toe.
Vond het ook geen typische Pinkpop namen maar aangezien ze hier genoemd werden...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Laten we eens kijken naar andere namen...
Misschien zitten er wat acts in onze Gouden Tips.
De Gouden Tip zal na dit weekend wel starten voor Pinkpop.

Wat kunnen de 3 namen zijn (of bij twijfel voorlopig iets meer) die jullie gaan invullen?

Zelf denk ik aan:
- Francis and the Lights
- The Preatures
- Damian Wilson & Adam Wakeman of Maiden uniteD

twijfel nog aan acts als:
- Tash Sultana
- The Slow Show
- The War On Drugs
- Hollywood Vampires
- Call it Off
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Mijn gouden tip wordt:
1: Hollywood Vampires
2: OneRepublic
3: James Bay

Wat zou NERD doen komende zomer?
Komt een nieuw album aan.. ?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Voor mij zullen t echt acts worden die zouden kunnen passen op Pinkpop en hier ook nooit gestaan hebben, waar het voor bedoelt is, zodat ze nieuwe acts leren kennen.
- Call It Off
- Enter Shikari (vgm alleen op RaR/RiP bevestigd)
- Bullet For My Valentine (nog geen NL show tijdens het festivalseizoen)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
- Future Islands; het liefst als afsluiter van de tent voor Bruno Mars. Geweldig bandje dat ik ben gaan luisteren nadat ik zag dat zij op Lowlands zouden staan. Gaven misschien wel het gaafste optreden van Lowlands, om een paar weken terug dit in Paradiso dunnetjes over te doen.

- Kasabian; ook een paar weken terug nog in Amsterdam gezien. Misschien niet de beste of meest cleane band aller tijden, maar blijft heerlijk Brits rocken. Ik denk dat de sfeer, voornamelijk gemaakt door een ruime meerderheid aan Britten, ook van groot belang is, maar het lijkt me een heerlijke band om alvast in de stemming te komen voor de Foo's.

- Fleet Foxes; zeer fijne band die eigenlijk telkens erg goed materiaal aflevert, maar volgens mij net niet radiovriendelijk genoeg om de aandacht te krijgen die ze verdienen. Betwijfel ook of zij echt op Pinkpop passen, maar mag van mij zeker naar Pinkpop komen. Vind het verder moeilijk in te schatten op welke plek eventueel. Afsluiter tent of hoog (wellicht afsluiter) op 3fm-stage?
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
608
311
Greta van Fleet is imo een echte act voor stage 4.

Topbandje inderdaad. Ik heb al kaartjes voor hun show in Doornroosje in maart, waar ik me erg op verheug.

Verder zouden wat mij betreft Manchester Orchestra en Amber Run wel twee leuke namen kunnen zijn om het programma mee te vullen
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
@Land Graaf
1f609.svg
die namen werden eerder genoemd in dit forum door andere personen dus ik dacht ik voeg ze toe.
Vond het ook geen typische Pinkpop namen maar aangezien ze hier genoemd werden…

Prima hoor. Maar je vroeg om 'edits'. :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Hurricane heeft blijkbaar Arcade Fire .. zou zomaar een sub kunnen zijn. Als ze daar nog genoegen mee nemen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hurricane heeft blijkbaar Arcade Fire .. zou zomaar een sub kunnen zijn. Als ze daar nog genoegen mee nemen.

Ik gok dat dat LL gaat worden. Die willen headlinen
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
521
Hurricane heeft blijkbaar Arcade Fire .. zou zomaar een sub kunnen zijn. Als ze daar nog genoegen mee nemen.

Ik gok dat dat LL gaat worden. Die willen headlinen
Dat idee had ik eerst ook, maar het gat tussen Hu/So en LL is best groot (bijna twee maanden)...
Zou het nog de derde headliner van DTRH kunnen zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken