- Future Islands; het liefst als afsluiter van de tent voor Bruno Mars. Geweldig bandje dat ik ben gaan luisteren nadat ik zag dat zij op Lowlands zouden staan. Gaven misschien wel het gaafste optreden van Lowlands, om een paar weken terug dit in Paradiso dunnetjes over te doen.
- Kasabian; ook een paar weken terug nog in Amsterdam gezien. Misschien niet de beste of meest cleane band aller tijden, maar blijft heerlijk Brits rocken. Ik denk dat de sfeer, voornamelijk gemaakt door een ruime meerderheid aan Britten, ook van groot belang is, maar het lijkt me een heerlijke band om alvast in de stemming te komen voor de Foo's.
- Fleet Foxes; zeer fijne band die eigenlijk telkens erg goed materiaal aflevert, maar volgens mij net niet radiovriendelijk genoeg om de aandacht te krijgen die ze verdienen. Betwijfel ook of zij echt op Pinkpop passen, maar mag van mij zeker naar Pinkpop komen. Vind het verder moeilijk in te schatten op welke plek eventueel. Afsluiter tent of hoog (wellicht afsluiter) op 3fm-stage?