Marco Poloo wrote:
Ik vind dat zowieso onzin,waarom wachten tot die verkiezingen. Wat hebben die nou met een bandje te maken, die in Europa wil gaan touren.. Grootheidswaanzin, maar goed.
Ik ben benieuwd op dhr. Smeets vrijdag nou wel met nieuws komt, eerst iets beloven aan Giel, vervolgens zoals zo vaak weer de kuttel terug trekken. *zucht*
Zie deze reactie van Thomas, dus ik denk dat Giel kan fluiten naar nieuws.
Daarbij wilde hij het eerste nieuws ontlokken bij Smeets, het eerste nieuws is er al in de vorm van Green Day, dus bij kans al verkeken.
Thomas wrote:
(…)
Overigens wist hij nog niet of er vrijdag bij Giel Beelen iets ging gebeuren. Ze wouden niet dat alle aandacht ging naar Giel’s laatste radioprogramma waardoor de Pinkpop-naam minder belangrijk zou zijn.
Wat betreft de touraankondiging na de verkiezingen, lijkt me aan de ene kant toeval en aan de andere kant juist ook na dat nieuwswaardig met het eigen nieuws komen door een Amerikaanse band. Zeg maar het nieuws niet verwaterd in het verkiezinggeweld. Ik denk daarom dat het om meer gaat dan alleen Hellfest. Ik verwacht een bak aan tourdata van deze Amerikaanse band, met een hoop gedoe #hype