Dus als Geert Wilders hier de politiek wint, dan stopt Kensington met touren.. schei uit joh
Mmm, je zou bijna in de verleiding komen om op Wilders te gaan stemmen...
Dus als Geert Wilders hier de politiek wint, dan stopt Kensington met touren.. schei uit joh
Ik denk dat het vooral met Glastonbury te maken heeft. Het is blijkbaar een recente beslissing alsnog naar Europa te komen, tel er bij op dat in 2018 geen Glastonbury is. Om de inhaal gig niet al te lang te laten wachten tot pas in 2019 zal het dus aankomende editie worden verwacht ik. Dan doen ze een korte tour van enkele weken / dagen. Hebben ze blijkbaar NOS en naar verwachting Mad Cool Madrid er nog bij. Reken dan van het Glastonbury weekend tot het weekend met NOS en Mad Cool, 2 weken...Ik denk dat FF dit jaar te duur zijn, niet dat Pinkpop ze niet kan betalen , maar dat ze in combinatie met de andere twee headliners te duur zouden zijn. En dan denk ik niet aan Green Day maar aan Guns.
Normaal zou FF wel moeten kunnen, maar in combinatie met Guns te duur zijn.
Van FF vind ik het niet netjes. Dat ze twee jaar geleden door een ongeval de fans met lege handen hebben laten staan, die misschien alleen voor FF een ticket hadden gekocht. Op een festival krijg je je geld niet terug. Wel als dit een los concert was geweest. Voor dit goed te maken , dan de hoofdprijs durven te vragen. ?????
Marco Poloo wrote:
Ik vind dat zowieso onzin,waarom wachten tot die verkiezingen. Wat hebben die nou met een bandje te maken, die in Europa wil gaan touren.. Grootheidswaanzin, maar goed.
Ik ben benieuwd op dhr. Smeets vrijdag nou wel met nieuws komt, eerst iets beloven aan Giel, vervolgens zoals zo vaak weer de kuttel terug trekken. *zucht*
Zie deze reactie van Thomas, dus ik denk dat Giel kan fluiten naar nieuws.
Daarbij wilde hij het eerste nieuws ontlokken bij Smeets, het eerste nieuws is er al in de vorm van Green Day, dus bij kans al verkeken.
Thomas wrote:
(…)
Overigens wist hij nog niet of er vrijdag bij Giel Beelen iets ging gebeuren. Ze wouden niet dat alle aandacht ging naar Giel’s laatste radioprogramma waardoor de Pinkpop-naam minder belangrijk zou zijn.
Wat betreft de touraankondiging na de verkiezingen, lijkt me aan de ene kant toeval en aan de andere kant juist ook na dat nieuwswaardig met het eigen nieuws komen door een Amerikaanse band. Zeg maar het nieuws niet verwaterd in het verkiezinggeweld. Ik denk daarom dat het om meer gaat dan alleen Hellfest. Ik verwacht een bak aan tourdata van deze Amerikaanse band, met een hoop gedoe #hype
Marco Poloo wrote:
Mmm, je zou bijna in de verleiding komen om op Wilders te gaan stemmen…
Ik denk dat FF dit jaar te duur zijn, niet dat Pinkpop ze niet kan betalen , maar dat ze in combinatie met de andere twee headliners te duur zouden zijn. En dan denk ik niet aan Green Day maar aan Guns.
Normaal zou FF wel moeten kunnen, maar in combinatie met Guns te duur zijn.
Van FF vind ik het niet netjes. Dat ze twee jaar geleden door een ongeval de fans met lege handen hebben laten staan, die misschien alleen voor FF een ticket hadden gekocht. Op een festival krijg je je geld niet terug. Wel als dit een los concert was geweest. Voor dit goed te maken , dan de hoofdprijs durven te vragen. ?????
Dat begrijp ik.Als je FF fan bent en je wilt ze zoveel mogelijk zien.
Maurice wrote:
Als je FF fan bent en je wilt ze zoveel mogelijk zien.
Dat begrijp ik.
Voor mij is het een voordeel als er een favoriete band op Pinkpop komt, zie dat als een win win situatie…
Over naar een stadion gaan moet ik héél hard nadenken en mijn kostenplaatje goed in de gaten houden, zitten naast de kosten van het stadionkaartje(s) toch best nog wat bijkomende kosten bij door benzine en parkeren en soms wat verlof-aftrek door vaak van die lekkere dagen en tijden. Vanuit Landgraaf toch bijvoorbeeld al dik 2,5 uur naar Amsterdam bijvoorbeeld, zit je voor een concert meer in de auto te knikkebollen dan dat je bij een concert bent. Openbaar vervoer is ’s avonds al helemaal geen optie.
Noem Pinkpop voor mij maar gewoon een win win win situatie als er al minstens 1 favoriete band komt…
Helemaal met Dennis eens. Overdag wel vaker goede en soms zelfs verrassende bands gezien, die ik voor de perspresentatie niet eens kon.Dus natuurlijk zijn er wel heel veel mensen die vooral voor de hoofdact komen, zeker op pinkpop, want daar is meestal niet zon geweldige randprogramma
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben van mening dat het randprogramma goed is. Zeker nu met ook Stage 4 er bij breed aanbod.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk…
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen PinkpopSinds2008... ( lees nog eens goed )Helemaal met Dennis eens. Overdag wel vaker goede en soms zelfs verrassende bands gezien, die ik voor de perspresentatie niet eens kon.
@rolo: je kon ze nog niet? Waarderen? Begrijp het niet helemaal.
Als je ‘waarderen’ bedoelt: Vintage Trouble is in NL niet zo bekend, maar zette de 3FM stage in vuur en vlam (ondanks de regen). Om maar een voorbeeld te noemen van een topper in de dagprogrammering. Wat een vies woord trouwens, ‘randprogrammering’.
Dus natuurlijk zijn er wel heel veel mensen die vooral voor de hoofdact komen, zeker op pinkpop, want daar is meestal niet zon geweldige randprogramma
Dat ben ik niet met je eens. Ik ben van mening dat het randprogramma goed is. Zeker nu met ook Stage 4 er bij breed aanbod.
DennisvdBr wrote:
Dus natuurlijk zijn er wel heel veel mensen die vooral voor de hoofdact komen, zeker op pinkpop, want daar is meestal niet zon geweldige randprogramma
Iets met een roze bril denk ik zo… Ik denk dat de meeste mensen hier het dagprogramma van Rock Werchter over het algemeen velen malen beter vinden. Maar goed, iedereen zijn mening natuurlijk
En ik ben inderdaad ook erg benieuwd waar we GNR gaan zien. Ik wil ze namelijk best graag zien, maar eigenlijk liever niet bij een solo-concert. Ik weet namelijk niet of ik dan wel mensen mee ga krijgen. Niet dat ik zeker weet dat dit wel lukt op een festival maar heb naar mijn gevoel dan net wat meer kans.