Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Ik ben hier nieuw, maar wil me hier ook in mengen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Kings Of Leon headliner wordt met een goed dagprogramma. Ik denk aan Macklemore en Ryan Lewis.
Ook heb ik een gevoel dat Sleeping With Sirens en Sum41 wel een goede kans maken, maar weet niet of ze dan al ergens anders spelen. Het blijft inderdaad nog even afwachten. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
na mijn redelijke blunder mbt Editors durf ik weer van me te laten horen...

zullen we de RW/PP battle maar laten varen? ik denk dat ieder z'n voordelen en nadelen heeft, ik moet zeggen dat ik bij allebei ben geweest en ik me bij allebei prima vermaakt heb.

ik heb de naam John Mayer al eerder laten vallen, deze maakt vandaag bekend dat volgende week zijn nieuwe single uitkomt en in 2017 waarschijnlijk het nieuwe album. Dit nieuws komt na de verkiezingen, naar mijn mening is John Mayer een grote naam in de pop, maar of dit nu de 'grote Amerikaanse band' is die na de verkiezingen van zich zou laten horen...
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Een met Dennis: zinloze discussie. Net als LL vs PP. Elk groot festival heeft z'n eigen plus- en mispunten, die meestal niet eens echt met elkaar te vergelijken zijn. Zelf ben ik de afgelopen 4 jaar naar Pinkpop geweest en de afgelopen 3 jaar naar Werchter. Bevalt beide (op een andere manier) uitstekend.

On-topic: Wat zou het geweldig zijn als Giel morgen GnR aankondigt, maar ik verwacht het niet. Eerder een sub.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik ben hier nieuw, maar wil me hier ook in mengen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Kings Of Leon headliner wordt met een goed dagprogramma. Ik denk aan Macklemore en Ryan Lewis.
Ook heb ik een gevoel dat Sleeping With Sirens en Sum41 wel een goede kans maken, maar weet niet of ze dan al ergens anders spelen. Het blijft inderdaad nog even afwachten. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Hallo Bram...

Kings of Leon zit idd hoog in de verwachting naar mijn idee, staan ook op mijn headliner lijstje.
Macklemore en Ryan Lewis, staan in Pinkpop weekend op RaR/RiP, lijkt me wel een sub voor Pinkpop idd, evenals Prophets of Rage overigens.
Ben wel bang Macklemore op Main en PoR op 3FM-stage...

Afwachten idd...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
ik heb de naam John Mayer al eerder laten vallen, deze maakt vandaag bekend dat volgende week zijn nieuwe single uitkomt en in 2017 waarschijnlijk het nieuwe album. Dit nieuws komt na de verkiezingen, naar mijn mening is John Mayer een grote naam in de pop, maar of dit nu de ‘grote Amerikaanse band’ is die na de verkiezingen van zich zou laten horen…
Het was Hellfest die dit bericht de lucht in slingerde, lijkt me stug dat John Mayer daar staat... ;-)
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
ik heb de naam John Mayer al eerder laten vallen, deze maakt vandaag bekend dat volgende week zijn nieuwe single uitkomt en in 2017 waarschijnlijk het nieuwe album. Dit nieuws komt na de verkiezingen, naar mijn mening is John Mayer een grote naam in de pop, maar of dit nu de ‘grote Amerikaanse band’ is die na de verkiezingen van zich zou laten horen…


Het was Hellfest die dit bericht de lucht in slingerde, lijkt me stug dat John Mayer daar staat… ;)

Ik zie hem daar al Daughters of Half of my Heart inzetten ? Ok dan JM wellicht niet de band waar daar op gehint wordt, hoop hen evengoed wel te zien op PP2017 (dat was ondertussen wel duidelijk denk ik..)

Overigens verbaasd het me altijd hoe 'supergroepen' als Prophets of Rage uit het niets als Sub/Headliner op festivals tevoorschijn komen. Natuurlijk, de muzikanten hebben zich bewezen, maar feitelijk hebben ze in de samenstelling nog niet veel bewezen toch?
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Maandag bij Biffy Fucking Clyro geweest! Jeetje wat was dat strak zeg! mogen zeker terugkomen.


Hoorde Simon denk ik zeggen ''See you another day'', zou dat gaan over de show van 013 of toch hintten naar Pinkpop? Anders had die ook kunnen zeggen: ''See you at 013'' ofzo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Overigens verbaasd het me altijd hoe ‘supergroepen’ als Prophets of Rage uit het niets als Sub/Headliner op festivals tevoorschijn komen. Natuurlijk, de muzikanten hebben zich bewezen, maar feitelijk hebben ze in de samenstelling nog niet veel bewezen toch?

Oei Oei Oei...
Veel voorkomend misverstand hoor.
Prophets of Rage is Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real en DJ Lord.
Van de 'legendarische' 80's en 90's acts Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Bands die op eigen houtje hoog op een affiche zouden komen.
Nu, vertolkt Prophets of Rage de beste nummers live van de leden van de band, dus van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Kijk, en dat maakt dat deze act zo hoog op de affiche's terecht komt.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Bram wrote:
Ik ben hier nieuw, maar wil me hier ook in mengen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Kings Of Leon headliner wordt met een goed dagprogramma. Ik denk aan Macklemore en Ryan Lewis.
Ook heb ik een gevoel dat Sleeping With Sirens en Sum41 wel een goede kans maken, maar weet niet of ze dan al ergens anders spelen. Het blijft inderdaad nog even afwachten. Ben erg benieuwd wat het gaat worden.


Hallo Bram…

Kings of Leon zit idd hoog in de verwachting naar mijn idee, staan ook op mijn headliner lijstje.
Macklemore en Ryan Lewis, staan in Pinkpop weekend op RaR/RiP, lijkt me wel een sub voor Pinkpop idd, evenals Prophets of Rage overigens.
Ben wel bang Macklemore op Main en PoR op 3FM-stage…

Afwachten idd…
Ik hoop dan wel als dit gebeurt dat PoR niet op de dag van Green Day staat. Want ben fan van ze beide maar wil zo ver mogelijk vooraan komen bij GD. Maar ik verwacht ze inderdaad beide op Pinkpop.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Pieperke wrote:
Overigens verbaasd het me altijd hoe ‘supergroepen’ als Prophets of Rage uit het niets als Sub/Headliner op festivals tevoorschijn komen. Natuurlijk, de muzikanten hebben zich bewezen, maar feitelijk hebben ze in de samenstelling nog niet veel bewezen toch?


Oei Oei Oei…
Veel voorkomend misverstand hoor.
Prophets of Rage is Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real en DJ Lord.
Van de ‘legendarische’ 80’s en 90’s acts Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Bands die op eigen houtje hoog op een affiche zouden komen.
Nu, vertolkt Prophets of Rage de beste nummers live van de leden van de band, dus van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Kijk, en dat maakt dat deze act zo hoog op de affiche’s terecht komt.

Ho ho ho, begrijp me niet verkeerd, ik ken de samenstelling van de groep, ben zelf ook wel van de RatM en Audioslave dus ken de meerderheid van de leden wel. Echter, is het op enkele (?) nieuwe nummers na teren op succes van vroegâh, zeker in het geval van Cypress Hill en Public Enemy.

Ik snap dat het stuk voor stuk top muzikanten zijn die, zoals aangegeven, hun sporen hebben verdiend. Maar ze gooien zich bij elkaar en zijn instant sub/headliner, daar kan ik niet bij. Zelfs een Chickenfoot en Them Crooked Vultures stonden niet zo hoog op festivals, die leden heb ik persoonlijk hoger zitten dan deze samenstelling. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, vind het tof wat ze doen en zou ze zelf graag zien, maar de status als band leunt me iets te zeer op 'die gasten van die band toen'
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
DennisvdBr wrote:
Pieperke wrote:
Overigens verbaasd het me altijd hoe ‘supergroepen’ als Prophets of Rage uit het niets als Sub/Headliner op festivals tevoorschijn komen. Natuurlijk, de muzikanten hebben zich bewezen, maar feitelijk hebben ze in de samenstelling nog niet veel bewezen toch?


Oei Oei Oei…
Veel voorkomend misverstand hoor.
Prophets of Rage is Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real en DJ Lord.
Van de ‘legendarische’ 80’s en 90’s acts Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Bands die op eigen houtje hoog op een affiche zouden komen.
Nu, vertolkt Prophets of Rage de beste nummers live van de leden van de band, dus van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Kijk, en dat maakt dat deze act zo hoog op de affiche’s terecht komt.


Ho ho ho, begrijp me niet verkeerd, ik ken de samenstelling van de groep, ben zelf ook wel van de RatM en Audioslave dus ken de meerderheid van de leden wel. Echter, is het op enkele (?) nieuwe nummers na teren op succes van vroegâh, zeker in het geval van Cypress Hill en Public Enemy.

Ik snap dat het stuk voor stuk top muzikanten zijn die, zoals aangegeven, hun sporen hebben verdiend. Maar ze gooien zich bij elkaar en zijn instant sub/headliner, daar kan ik niet bij. Zelfs een Chickenfoot en Them Crooked Vultures stonden niet zo hoog op festivals, die leden heb ik persoonlijk hoger zitten dan deze samenstelling. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, vind het tof wat ze doen en zou ze zelf graag zien, maar de status als band leunt me iets te zeer op ‘die gasten van die band toen’

Het gaat bij Prophets of Rage ook enkel om de oude nummers.
Ze hebben maar twee 'eigen' PoR nummers 'Prophets of Rage' en 'The Party’s Over' de rest is alleen maar het beste van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
De ep die ze uitgebracht hebben 'The Party's Over' staan die 2 nummers op en enkele live-tracks.
Je moet dat toch echt anders zien dan bijvoorbeeld Them Crooked Vultures.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
kunnen we linkin park ondertussen al verwachten of zijn ze nu afgeschreven nu ze ook zijn aangekondigd voor RW?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het gaat bij Prophets of Rage ook enkel om de oude nummers.
Ze hebben maar twee ‘eigen’ PoR nummers ‘Prophets of Rage’ en ‘The Party’s Over’ de rest is alleen maar het beste van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
De ep die ze uitgebracht hebben ‘The Party’s Over’ staan die 2 nummers op en enkele live-tracks.
Je moet dat toch echt anders zien dan bijvoorbeeld Them Crooked Vultures.

Ik vind het een veredelde coverband...wel met hele leuke covers daar niet van maar goed. Ze zouden geen sub mogen zijn. Ze hebben zich ALS band nog niet voldoende bewezen.

Maar goed dan pleit ik Snowpatrol ook weer als headliner als POR sub kan zijn.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
misschien dat Giel die morgen wel mag aankondigen, lijkt me best aannemelijk met de hoeveelheid linkin park die 3fm de laatste tijd draait en de vage hints van paul rabbering gister
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Linkin Park en SOAD spelen op dezelfde dag op RW

Svp doorschuiven naar PP...en ook op dezelfde dag.

Goede boeking van RW..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Linkin Park en SOAD spelen op dezelfde dag op RW
Ja, maar in het Pinkpop weekend speelt SOAD op RaR/RiP.
Daar staat Linkin Park niet, volgens mij zelfs nog geen data voor 9 juni Download Frankrijk.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.648
1.968
Een van de twee los als headliner zou ik een zwaktebod vinden, maar de combinatie lijkt mij meer dan prima voor Pinkpop om een dag te kunnen dragen. Benieuwd of ze op de andere twee dagen ook met een sterke sub kunnen komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken