DennisvdBr wrote:
Pieperke wrote:
Overigens verbaasd het me altijd hoe ‘supergroepen’ als Prophets of Rage uit het niets als Sub/Headliner op festivals tevoorschijn komen. Natuurlijk, de muzikanten hebben zich bewezen, maar feitelijk hebben ze in de samenstelling nog niet veel bewezen toch?
Oei Oei Oei…
Veel voorkomend misverstand hoor.
Prophets of Rage is Tom Morello, Tim Commerford, Brad Wilk, Chuck D, B-Real en DJ Lord.
Van de ‘legendarische’ 80’s en 90’s acts Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Bands die op eigen houtje hoog op een affiche zouden komen.
Nu, vertolkt Prophets of Rage de beste nummers live van de leden van de band, dus van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
Kijk, en dat maakt dat deze act zo hoog op de affiche’s terecht komt.
Ho ho ho, begrijp me niet verkeerd, ik ken de samenstelling van de groep, ben zelf ook wel van de RatM en Audioslave dus ken de meerderheid van de leden wel. Echter, is het op enkele (?) nieuwe nummers na teren op succes van vroegâh, zeker in het geval van Cypress Hill en Public Enemy.
Ik snap dat het stuk voor stuk top muzikanten zijn die, zoals aangegeven, hun sporen hebben verdiend. Maar ze gooien zich bij elkaar en zijn instant sub/headliner, daar kan ik niet bij. Zelfs een Chickenfoot en Them Crooked Vultures stonden niet zo hoog op festivals, die leden heb ik persoonlijk hoger zitten dan deze samenstelling. Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, vind het tof wat ze doen en zou ze zelf graag zien, maar de status als band leunt me iets te zeer op ‘die gasten van die band toen’