Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik zie Macklemore, Prophets of Rage, SOAD, Biffy Clyro, Alter Bridge best als sub langskomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Een van de twee los als headliner zou ik een zwaktebod vinden, maar de combinatie lijkt mij meer dan prima voor Pinkpop om een dag te kunnen dragen. Benieuwd of ze op de andere twee dagen ook met een sterke sub kunnen komen.

Idd zou dat een sterke dag zijn. SOAD als sub en LP als Headliner....RW heeft flink de portemonnee getrokken dit jaar geloof ik
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik zie Macklemore, Prophets of Rage, SOAD, Biffy Clyro, Alter Bridge best als sub langskomen.

POR mag wegblijven...de rest vind ik ok
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.964
2.037
erik90 wrote:
kunnen we linkin park ondertussen al verwachten of zijn ze nu afgeschreven nu ze ook zijn aangekondigd voor RW?


Staan hoog op mijn headliner lijstje

Ik vind ze zeker niet headlinerwaardig maar dat is mijn mening. Je zal er zeker nog wat heel goeds moeten bijzetten zoals SOAD maar ik weet niet of dat mogelijk is. Alleen kan LP toch geen dag (meer) dragen?? Zijn ze op RW aangekondigd als headliner???
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Het gaat bij Prophets of Rage ook enkel om de oude nummers.
Ze hebben maar twee ‘eigen’ PoR nummers ‘Prophets of Rage’ en ‘The Party’s Over’ de rest is alleen maar het beste van Rage Against The Machine, Public Enemy en Cypress Hill.
De ep die ze uitgebracht hebben ‘The Party’s Over’ staan die 2 nummers op en enkele live-tracks.
Je moet dat toch echt anders zien dan bijvoorbeeld Them Crooked Vultures.

Ik vind het een veredelde coverband…wel met hele leuke covers daar niet van maar goed. Ze zouden geen sub mogen zijn. Ze hebben zich ALS band nog niet voldoende bewezen.

Maar goed dan pleit ik Snowpatrol ook weer als headliner als POR sub kan zijn.

Precies mijn mening, het is een nieuwe band die 'hun eigen nummers covert' om het zo maar eens te verwoorden. De status die ze hebben zou geleidelijk moeten ontstaan door op te treden, niet door de namen.

Lekker trouwens de combi LP/SOAD op werchter, allebei als headliner net-niet, de combi is natuurlijk prima. Benieuwd waar ze bij PP mee aankomen, beide bands zouden prima Alter Bridge of het inmiddels beruchte Rage als sub kunnen hebben op Pinkpop
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Zoals verwacht Foo Fighters ook op Open'er.

als je het kaartje bekijkt lijkt het wel op of alle wat grotere lichtpuntjes meegepakt worden, maar dit kunnen ze nooit volhouden als je die puntjes gaat tellen. geen idee of we iets aan dit kaartje af kunnen leiden. Als ze op RW staan zien jullie me daar!
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Volgens mij heb jij het niet helemaal begrepen PinkpopSinds2008… ( lees nog eens goed )

Dat begrijp ik niet. Ik denk nu te snappen dat er 'kon' wordt gezegd waar dat 'kende' had moeten zijn. A, okee. No sweat, ik ben hier zeker niet om de taalgestapo uit te hangen, maar denk dat ik het daarom niet begreep. Helder!
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
On topic:

Ik ben ZO benieuwd wat Giel morgenvroeg gaat aankondigen. Giel zou Giel niet zijn als hij met wat HEEL groots komt. Ik ben nu wellicht (te) enthousiast, maar hij zal toch niet met een slap handje als Kensington o.i.d. uit de hoek komen? (Slap handje als-in... je verwacht U2, je krijgt Kensington, begrijp me niet verkeerd).

Wat jullie?
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
On topic:

Ik ben ZO benieuwd wat Giel morgenvroeg gaat aankondigen. Giel zou Giel niet zijn als hij met wat HEEL groots komt. Ik ben nu wellicht (te) enthousiast, maar hij zal toch niet met een slap handje als Kensington o.i.d. uit de hoek komen? (Slap handje als-in… je verwacht U2, je krijgt Kensington, begrijp me niet verkeerd).

Wat jullie?

Als je als geste van Pinkpop, gezien de toch op zn minst leuke relatie tussen onze Jan en Giel, de mogelijkheid krijgt om tijdens je laatste show wat aan te mogen kondigen, mag je hopen dat het geen afsluiter van de Brand Stage is bijvoorbeeld (met alle respect, zou er zelf graag staan met de band). Echter is Giel afhankelijk van wat er daadwerkelijk geboekt is, stel nou dat Kensington al vastligt en er verder écht niets noemenswaardigs geboekt is (of naar buiten gebracht mag worden) op het moment zal Giel het moeten doen met wat er beschikbaar is. Ook ik ben benieuwd!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.964
2.037
On topic:

Ik ben ZO benieuwd wat Giel morgenvroeg gaat aankondigen. Giel zou Giel niet zijn als hij met wat HEEL groots komt. Ik ben nu wellicht (te) enthousiast, maar hij zal toch niet met een slap handje als Kensington o.i.d. uit de hoek komen? (Slap handje als-in… je verwacht U2, je krijgt Kensington, begrijp me niet verkeerd).

Wat jullie?

Ik verwacht er niet te veel van. LP is het hoogst haalbare en gezien die veel festivals doen komende zomer lijkt me dat wel een inkoppertje voor PP en ook om deze morgen bekend te maken.....Ik vind het zelf geen hoogvlieger en denk ook niet dat het dak eraf gaat in de studio maar goed we zullen zien.........
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Linkin Park zou idd voor de hand liggend zijn als volgende headliner. PoR lijkt me idd ook een goede kanshebber. Ook denk ik dat Simple Plan en Twenty One Pilots een goede kans maken. En Biffy Clyro zou ik ook wel vet vinden. Ook verwacht ik nog een singersongwriter. John Mayer (trio) zou erg tof zijn.
Acts als Indian Askin, Rondé zijn denk ik ook wel namen om rekening mee te houden.
En een echte popact zal er nog wel bij komen. Bruno Mars zou ik heel vet vinden, maar denk dat hij niet op festivals gaat spelen. Een act a la Sia zou ook kunnen, maar die heeft nog geen tourplannen volgens mij
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Ben benieuwd. Giel gaat zo bellen zegt hij. En gaat nog steeds uit van de belofte van Jan om een naam bekend te maken.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Dit vind ik wel erg sterk van pinkpop, gewoon een Internationale headliner als sub. Mogen ze trots op zijn dat ze dit zo geregeld hebben
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
SOAD als sub...dat is knap. LP er na zou heel goed kunnen.

Mooie boeking. Zet de circlepit maar klaar
 

M.E.

Randprogramma
20 jan 2015
126
0
SOAD: totaal niet mijn kopje thee maar kennelijk worden veel mensen enthousiast hiervan. Objectief gezien dus een goede boeking maar als dit een sub is maakt het mij vooral benieuwd naar wie ze dan wèl als headiners hebben geboekt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken