Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
WackoJ en Marco Poloo ik ga niet in discussie of het dagprogramma van Pinkpop versus Rock Werchter.
Beide hebben hun voor en nadelen en dat heeft niets met een roze bril te maken, je opmerking verraad meer anti-Pinkpop dan een heldere blik op de programmering van de festivals.
Daarbij zal een discussie tussen een Pinkpop-liefhebber en een Rock Werchter-liefhebber nooit uitkomen en een altijd durende en terugkerende discussie zijn.
Geen behoefte me daar in te binden.

Giel geeft aan dat ie morgen bij zijn afscheid niet gaat huilen.

“Niet gaat huilen”

Don’t Cry – Guns n Roses ????????

Of is dat te vergezocht?

Leuk bedacht, maar ver gezocht. Maar je kon wel gelijk hebben.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Giel geeft aan dat ie morgen bij zijn afscheid niet gaat huilen.

“Niet gaat huilen”

Don’t Cry – Guns n Roses ????????

Of is dat te vergezocht?
Haha ver gezocht, maar stiekem hoop ik wel met je mee!
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
WackoJ en Marco Poloo ik ga niet in discussie of het dagprogramma van Pinkpop versus Rock Werchter.
Beide hebben hun voor en nadelen en dat heeft niets met een roze bril te maken, je opmerking verraad meer anti-Pinkpop dan een heldere blik op de programmering van de festivals.
Daarbij zal een discussie tussen een Pinkpop-liefhebber en een Rock Werchter-liefhebber nooit uitkomen en een altijd durende en terugkerende discussie zijn.
Geen behoefte me daar in te binden.

bcmrmaybe wrote:
Giel geeft aan dat ie morgen bij zijn afscheid niet gaat huilen.

“Niet gaat huilen”

Don’t Cry – Guns n Roses ????????

Of is dat te vergezocht?


Leuk bedacht, maar ver gezocht. Maar je kon wel gelijk hebben.

Ik ben totaal niet Anti-Pinkpop, verre van zelfs, vermaak mij er altijd meer dan prima. Die discussie hoeft er van mij niet te komen, want ik roze bril of niet, ik kom toch :) dus die discussie hoeven wij samen al niet te voeren. Dus het is totaal geen aanval op iets wat met Pinkpop te maken heeft.
Ik vond alleen toendertijd het afsluiten van Pharrell gewoon echt kut, maar dat kwam meer door hem dan door Pinkpop, snap echt wel dat je dan geen degelijk headliner meer krijgt (een dag van te voren)

No discussion, gewoon lekker genieten, met een gele ridder in de handen, lekker muziekie.. Wat er komt zoals ik al zei, ik ben tevreden en ben er gewoon bij.

heb ik mij nu iets beter verwoord? Was namelijk naar niemand toe een aanval :)
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
bcmrmaybe wrote:
Giel geeft aan dat ie morgen bij zijn afscheid niet gaat huilen.

“Niet gaat huilen”

Don’t Cry – Guns n Roses ????????

Of is dat te vergezocht?


Haha ver gezocht, maar stiekem hoop ik wel met je mee!
Ben inderdaad bang dat het te ver gezocht is, alhoewel met zijn alle mogen we blijven hopen. Alleen zoals als al redelijk vaak besproken, een stadiontour ligt net iets meer voor de hand.
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Wat een lange tenen heeft die Dennis zeg. Terwijl hij zo leuk schrijft over zijn ervaringen op Pinkpop, moet je op dit forum haast over eieren lopen als je een keer kritiek hebt op Pinkpop.

Pinkpop doet gewoon niet meer mee met de grote jongens, klaar. Dat merk je aan dat hulpeloze gebral van Smeets in de media. Zonde, maar voor de meesten van ons zijn er genoeg alternatieven. Tenzij het criterium is dat je alleen op de fiets naar een festival wil. :wink:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Wat een lange tenen heeft die Dennis zeg.
zo zwaar was het ook weer niet bedoeld... Was mijn directe reactie op loze kreten over mijn roze bril, wie de bal kaatst hé.

En zoals ik zo vaak zeg, kritiek mag. Maar ga er vanuit dat er dan een reactie kan komen van iemand die een andere mening heeft
( ter info: Een discussie is er ook om beide meningen te spiegelen en niet om iemand anders een menig op te dringen en dat laatste is in het verleden vaak fout gegaan. Ben daar nogal voorzichtig mee, vandaar dat mij laatste zin was dat ik geen behoefte had aan een Pinkpop / Rock Werchter discussie )
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
@enzo We mogen dan woorden hebben gehad over Bruce.
Ik ben het volledig met je eens; Pinkpop is een grote speler af.
Pinkpop is afhankelijk geworden van wat andere festivals doen en heeft niks meer in de melk te brokkelen.
M.a.w. Pinkpop is absoluut geen Champions League meer, nog net Europa League.
Ik vind dat Pinkpop steeds meer de nek word omgedraaid door Mojo/Livenation
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik vind dat Pinkpop steeds meer de nek word omgedraaid door Mojo/Livenation

Laat nu juist Mojo/LiveNation net de partij zijn die het steeds meer zal overnemen... Net als alle andere festivals
Maar, ik zie het probleem niet. Er staat alleen Green Day op papier en twee populaire festivals kapen Radiohead weg.
Er komt nog zo veel, kom op mensen er moet nog een heel affiche gevuld worden!!
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Dus natuurlijk zijn er wel heel veel mensen die vooral voor de hoofdact komen, zeker op pinkpop, want daar is meestal niet zon geweldige randprogramma

Dat ben ik niet met je eens. Ik ben van mening dat het randprogramma goed is. Zeker nu met ook Stage 4 er bij breed aanbod.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk…

Misschien heb ik me ook niet helemaal goed verwoord, maar ik vind dat pinkpop over het algemeen erg weinig bands heeft staan overdag, en voor mij vallen die bands heel vaak tegen. Hier moet ik bij zeggen dat ik niet zo van de populaire muziek hou, dus dat zal daarbij de grootste rol spelen.
Ik vind het zo als het op graspop gaat, met 150 bands, leuker. Maar dat is inderdaad een mening.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Ik denk dat Dennis ook zelf stiekem wel weet dat Rock Werchter bijna altijd een betere line up heeft in de breedte. Hij zal ongetwijfeld ook wel jammer gevonden hebben dat er vorig jaar geen New Order, Beck, Iggy Pop, Robert Plant, PJ Harvey, Tame Impala, Guy Garvey, Kaiser Chiefs, At The Drive In en The Offspring op Pinkpop stonden.

Daarnaast had ik wel graag Doe Maar eens gezien. En ik ben ervan overtuigd dat we Macca op RW een stuk te danken hebben aan Smeets.
 

IJzeren Rinus

Playlistbediener
19 nov 2014
30
0
Rick wrote:
Ik vind dat Pinkpop steeds meer de nek word omgedraaid door Mojo/Livenation


Laat nu juist Mojo/LiveNation net de partij zijn die het steeds meer zal overnemen… Net als alle andere festivals
Maar, ik zie het probleem niet. Er staat alleen Green Day op papier en twee populaire festivals kapen Radiohead weg.
Er komt nog zo veel, kom op mensen er moet nog een heel affiche gevuld worden!!

Dat is waar, maar de voortekenen zijn niet hoopgevend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik denk dat Dennis ook zelf stiekem wel weet dat Rock Werchter bijna altijd een betere line up heeft in de breedte.
neen, dat ga ik niet zeggen, 'anders' dat zeg ik wel, elk heeft zijn voor en nadelen.
Daarbij, ben ik een voorstander van de settijden van Pinkpop en geen liefhebber van de overlappende settijden van Rock Wercher, maar dat is een algemeen iets.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.773
5.295
Ja Parkcity Live is ook anders, maar we kunnen wel gewoon eerlijk stellen dat Pinkpop een betere line up heeft. Ik denk toch echt dat de bril net iets te roze is.

Zelf ga ik ook al ruim tien jaar naar Pinkpop. Ik kom uit de buurt, maar ikzelf en een hoop vrienden wonen niet meer in de buurt. Pinkpop is een jaarlijks terugkomend iets en ik zal dus ook gewoon blijven gaan, ongeacht de line-up. Ik kan echter wel erkennen dat Rock Werchter, de categorie waarin Pinkpop zichzelf toch wenst te scharen, eigenlijk ieder jaar een sterkere line-up heeft.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
IJzeren Rinus wrote:
Wat een lange tenen heeft die Dennis zeg.

zo zwaar was het ook weer niet bedoeld… Was mijn directe reactie op loze kreten over mijn roze bril, wie de bal kaatst hé.

En zoals ik zo vaak zeg, kritiek mag. Maar ga er vanuit dat er dan een reactie kan komen van iemand die een andere mening heeft
( ter info: Een discussie is er ook om beide meningen te spiegelen en niet om iemand anders een menig op te dringen en dat laatste is in het verleden vaak fout gegaan. Ben daar nogal voorzichtig mee, vandaar dat mij laatste zin was dat ik geen behoefte had aan een Pinkpop / Rock Werchter discussie )

Sorry Dennis, totaal niet de insteek vanaf mijn kant! En discussies zijn prima maar wilde geen oorlog creeeren
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.669
827
Rick wrote:
Ik vind dat Pinkpop steeds meer de nek word omgedraaid door Mojo/Livenation


Laat nu juist Mojo/LiveNation net de partij zijn die het steeds meer zal overnemen… Net als alle andere festivals
Maar, ik zie het probleem niet. Er staat alleen Green Day op papier en twee populaire festivals kapen Radiohead weg.
Er komt nog zo veel, kom op mensen er moet nog een heel affiche gevuld worden!!

Het gaat wat mij betreft om het totaalbeeld wat Pinkpop uitstraalt, FF mislopen kan, Radiohead, (niet mijn band) mislopen is gewoon absolute blunder.
Jan in de media laten verkondigen dat er pas 1 headliner vast ligt, heeft erg de schijn van amateurisme.
Neil Young geen podium willen bieden en McCartney wel, is onbegrijpelijk, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dat is waar, maar de voortekenen zijn niet hoopgevend.

Ik denk dat vooral het amateurisme doordreunt van Pinkpop en Jan Smeets. Vergelijk dat met RW. Die doen dat veel beter, professioneler.

Als Smeets weggaat verwacht ik wel een soort van revolutie, dat dat beter geregeld gaat worden.

En zoals Dennis al zei.....er is nu 1 headliner en voor de rest is het gissen. Dus om nu van alles te beweren. Nou nee.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Dat is waar, maar de voortekenen zijn niet hoopgevend.

Ik denk dat vooral het amateurisme doordreunt van Pinkpop en Jan Smeets. Vergelijk dat met RW. Die doen dat veel beter, professioneler.

Als Smeets weggaat verwacht ik wel een soort van revolutie, dat dat beter geregeld gaat worden.

En zoals Dennis al zei…..er is nu 1 headliner en voor de rest is het gissen. Dus om nu van alles te beweren. Nou nee.
Revolutie in de zin van Kanye West als headliner hoop ik dan weer niet :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
bcmrmaybe wrote:
Dat is waar, maar de voortekenen zijn niet hoopgevend.


Ik denk dat vooral het amateurisme doordreunt van Pinkpop en Jan Smeets. Vergelijk dat met RW. Die doen dat veel beter, professioneler.

Als Smeets weggaat verwacht ik wel een soort van revolutie, dat dat beter geregeld gaat worden.

En zoals Dennis al zei…..er is nu 1 headliner en voor de rest is het gissen. Dus om nu van alles te beweren. Nou nee.


Revolutie in de zin van Kanye West als headliner hoop ik dan weer niet
1f606.svg
Justin Bieber.... ha ha ha ha ha
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
Marco Poloo wrote:
bcmrmaybe wrote:
Dat is waar, maar de voortekenen zijn niet hoopgevend.


Ik denk dat vooral het amateurisme doordreunt van Pinkpop en Jan Smeets. Vergelijk dat met RW. Die doen dat veel beter, professioneler.

Als Smeets weggaat verwacht ik wel een soort van revolutie, dat dat beter geregeld gaat worden.

En zoals Dennis al zei…..er is nu 1 headliner en voor de rest is het gissen. Dus om nu van alles te beweren. Nou nee.


Revolutie in de zin van Kanye West als headliner hoop ik dan weer niet ;)


Justin Bieber…. ha ha ha ha ha
Wacht! Dan moet ik GAAN! :cool:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken