Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Quote uit het artikel: ‘Artiesten als Neil Young kunnen we geen podium meer bieden op Pinkpop.’

Toch wel jammer dit. 2016 headliner op Roskilde, Mad Cool Festival… In 2013 normaal gezien headliner op Pukkelpop, in 2009 nog op Glastonbury, in 2008 op Rock Werchter… Dit zijn zo de dingen waar ik meteen op kom.

Zo’n naam geeft juist heel veel allure aan de affiche én het betekent een enorme kwaliteitsinjectie. Dit is helemaal geen oubakken act hoor!

Ik lees hier de voorbije weken ook dikwijls de naam van The Who. Heb ze de voorbije jaren twee keer gezien: ongelooflijk sterke liveband, nog altijd! Wat een energie, nog altijd!
(...)
Ben het volledig met je eens.
Had zelf in bovenstaand bericht Neil Young omwille van die uitspraak eruit gelaten nu bij mijn lijstje headliners voor Pinkpop.
Maar Young zou echt niet verkeerd zijn idd, na Stones en Macca ook niet gek hoor.
Maar wij zien het blijkbaar verkeerd...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
DennisvdBr wrote:
Maar goed, ook bij RaR/RiP nog 1


ik heb het rar nieuws niet meegekregen welke namen zijn al bekend? (zowel headliners als gewone namen)
Hier zijn de namen die daar staan op RaR/Rip in Duitsland (zelfde weekend), nog 1 headliner spot over dus...


edit: haha, Pim was me voor...
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
ah ik zie het ja dankjulliewel. ik denk dat ik dan nog eens naar mijn voorspel spel straks eens moet kijken en hier en daar wat moet aanpassen
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Zoals verwacht geen echt nieuws vanuit Jan.
Het feit dat er twee headliners nog niet vastliggen, geloof ik werkelijk geen bal van.
Neil Young heb ik eerder genoemd als mogelijke headliner, aangezien dit een wens is van Jan. Goede impuls voor Classic. En wellicht na Macca verstandig om niet weer een artiest op leeftijd als headliner te noteren.
En moet wel lachen als Giel dat jaar ook weer geen primeur krijgt. Mocht hij er toch een krijgen, verwacht ik niet meer dan een Kensington of zo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Misschien dat PJ nu juist weer heel graag naar Europa komt…
1f609.svg

beste mensen, voor dit soort berichten hebben we een Slowchat. Zodat dat niet hier in een Pinkpop topic hoeft.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
beste mensen, voor dit soort berichten hebben we een Slowchat. Zodat dat niet hier in een Pinkpop topic hoeft.

[/quote]
Sorry Dennis even een lolletje tussendoor gerelateerd aan de band die iets bekend maakt na de verkiezingen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
beste mensen, voor dit soort berichten hebben we een Slowchat. Zodat dat niet hier in een Pinkpop topic hoeft.

Sorry Dennis even een lolletje tussendoor gerelateerd aan de band die iets bekend maakt na de verkiezingen.



aaaahhhh, oké.... dat had ik er niet uitgehaald ;)

Maar goed. Dat gaat bina gebeuren ja, nog niets te zien.
Ben echt benieuwd welke het gaat zijn, wat denken julie? Ik verwacht GnR...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.512
795
Rolo wrote:
beste mensen, voor dit soort berichten hebben we een Slowchat. Zodat dat niet hier in een Pinkpop topic hoeft.


Sorry Dennis even een lolletje tussendoor gerelateerd aan de band die iets bekend maakt na de verkiezingen.


aaaahhhh, oké…. dat had ik er niet uitgehaald ;)

Maar goed. Dat gaat bina gebeuren ja, nog niets te zien.
Ben echt benieuwd welke het gaat zijn, wat denken julie? Ik verwacht GnR…
GnR zou ik helemaal geen probleem mee hebben, maar eerlijk gezegd verwacht ik een stadion show in Nederland maar dat ze wel op Graspop zullen staan. Maar we zullen het zien. Ben benieuwd hoe lang 't duurt.
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
DennisvdBr wrote:
Rolo wrote:
beste mensen, voor dit soort berichten hebben we een Slowchat. Zodat dat niet hier in een Pinkpop topic hoeft.


Sorry Dennis even een lolletje tussendoor gerelateerd aan de band die iets bekend maakt na de verkiezingen.


aaaahhhh, oké…. dat had ik er niet uitgehaald ;)

Maar goed. Dat gaat bina gebeuren ja, nog niets te zien.
Ben echt benieuwd welke het gaat zijn, wat denken julie? Ik verwacht GnR…


GnR zou ik helemaal geen probleem mee hebben, maar eerlijk gezegd verwacht ik een stadion show in Nederland maar dat ze wel op Graspop zullen staan. Maar we zullen het zien. Ben benieuwd hoe lang ’t duurt.

Ik vind dat zowieso onzin,waarom wachten tot die verkiezingen. Wat hebben die nou met een bandje te maken, die in Europa wil gaan touren.. Grootheidswaanzin, maar goed.
Ik ben benieuwd op dhr. Smeets vrijdag nou wel met nieuws komt, eerst iets beloven aan Giel, vervolgens zoals zo vaak weer de kuttel terug trekken. *zucht*
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.653
Het zou een tour kunnen zijn in de VS ofwel een aantal festivals/concerten in de EU met wel gemeende fuck you naar de mensen die stemden op Trump in de VS als protest. Mumford & Sons lastte al eerder concerten af in staten waar LGBTQ mensen niet gelijk werden behandeld als andere mensen ofzoiets dus ik kan ze wel degelijk verstaan en dat heeft niks met grootheidswaanzin te maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Ik vind dat zowieso onzin,waarom wachten tot die verkiezingen. Wat hebben die nou met een bandje te maken, die in Europa wil gaan touren.. Grootheidswaanzin, maar goed.
Ik ben benieuwd op dhr. Smeets vrijdag nou wel met nieuws komt, eerst iets beloven aan Giel, vervolgens zoals zo vaak weer de kuttel terug trekken. *zucht*

Zie deze reactie van Thomas, dus ik denk dat Giel kan fluiten naar nieuws.
Daarbij wilde hij het eerste nieuws ontlokken bij Smeets, het eerste nieuws is er al in de vorm van Green Day, dus bij kans al verkeken.
(...)
Overigens wist hij nog niet of er vrijdag bij Giel Beelen iets ging gebeuren. Ze wouden niet dat alle aandacht ging naar Giel’s laatste radioprogramma waardoor de Pinkpop-naam minder belangrijk zou zijn.

Wat betreft de touraankondiging na de verkiezingen, lijkt me aan de ene kant toeval en aan de andere kant juist ook na dat nieuwswaardig met het eigen nieuws komen door een Amerikaanse band. Zeg maar het nieuws niet verwaterd in het verkiezinggeweld. Ik denk daarom dat het om meer gaat dan alleen Hellfest. Ik verwacht een bak aan tourdata van deze Amerikaanse band, met een hoop gedoe #hype
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken