Coldplay geeft wellicht alleen melding van stadium en veldoptredens. Ik gok Werchterterrein voor Belgie en festivaloptredens volgen wellicht later
Coldplay treedt op op 8 juli in Croke Park in Ierland. Dat samen met de geruchten in België en Italië lijkt het alsof dat gifje over gewone optredens gaat. Hoop dat ze op Pinkpop staan heb ik nog steeds
Coldplay treedt op op 8 juli in Croke Park in Ierland. Dat samen met de geruchten in België en Italië lijkt het alsof dat gifje over gewone optredens gaat. Hoop dat ze op Pinkpop staan heb ik nog steeds
ik ben op internet gaan zoeken naar GnR en heb gevonden dat ze waarschijnlijk op het Download festival in UK dat van 9-11 juli is. het is een festival in europa en het zal dus vast niet het enige festival zijn. pinkpop is ervoor dus qua planning zou het moeten kunnen.
pp2017 wrote:
ik ben op internet gaan zoeken naar GnR en heb gevonden dat ze waarschijnlijk op het Download festival in UK dat van 9-11 juli is. het is een festival in europa en het zal dus vast niet het enige festival zijn. pinkpop is ervoor dus qua planning zou het moeten kunnen.
Er circuleert een lijst met mogelijke data van GnR voor Europa volgend jaar. De link naar die lijst is hier ook vermeld. Daarop stonden ook enkele festivals waaronder PP.
Al was dat nog met een vraagteken. Maar dat GnR volgend jaar juni juli augustus door Europa touren kun je eigenlijk wel zeker van zijn.
Vanwaar Editors?Tja die derde naam zou best wel eens wat minder ‘groot’ kunnen zijn dan Radiohead, U2 of GNR en meer iets als The Killers, Editors of zelfs KOL??
Je bedoelt zwarte artiesten? Zou het festival misschien eens een boost geven ivb een breder publiek aan te spreken en dan bedoel ik niet qua leeftijd.. Maar daar zullen we denk ik nog even moeten op wachten denk ik– ‘Nieuwe headliners’ als Rihanna, Beyoncé, Kanye West en dat spul. (hopelijk werkt het vertrek van Mutsaerts bij MOJO hierbij in het voordeel)
Hoe wou je dat een normale DJ dan een 'live-element' in z'n show steekt bij het draaien van z'n hits, kun je niet op elk festival een guest meebrengen hoor? Ofwel speel je een live-set zoals Kygo of Kalkbrenner, ofwel een dj-set zoals Martin Garrix en company ofwel doe je een live act met band zoals Rudimental en Sigma.. De mannen waar jij naar graait spelen soms 3-4 shows per weekend, geloof je dan echt dat die telkens opnieuw hun set kunnen aanpassen met bijbehoorende visuals?– (Te) dure EDM-acts (vooral Diezjies die hun eigen hits vanaf een USB-stick afdraaien zonder enig live-element in de show)
Vanwaar Editors?
Ik verwacht niet dat ze gaan/blijven touren. Het was meer om de ‘grootte’ (in hoeverre je dat aan kan geven) van de derde headliner aan te geven.
Persoonlijk lijkt me een jaartje zonder Stones- of Sir Paul taferelen ook wel weer eens lekker.
PJ wrote:
pp2017 wrote:
Er circuleert een lijst met mogelijke data van GnR voor Europa volgend jaar. De link naar die lijst is hier ook vermeld. Daarop stonden ook enkele festivals waaronder PP.
Al was dat nog met een vraagteken. Maar dat GnR volgend jaar juni juli augustus door Europa touren kun je eigenlijk wel zeker van zijn.
die lijst ben ik niet tegengekomen maar ik vertrouw op je woord. ik ben blij dat ze gaan touren en dat ze misschien op pp komen is fantastisch
De lijst
http://www.gnrevolution.com/viewtopic.php?id=14103
Zie ook:
http://forum.festileaks.com/forums/topic/guns-nroses/page/5/
Ik denk dat Metallica in VS zit en Green Day niet.Coldplay heeft tourdata bekend gemaakt, mogen dus ook geschrapt worden.
min Metallica
min Gorillaz
min Coldplay
En we zijn 3 mogelijke headliners armer.
Natuurlijk kunnen ze nog een losse datum eraan toevoegen hé. Mathematisch gezien, haha.