Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.804
1.936
De tour die Coldplay nu bekend heeft gemaakt start op dinsdag 6 juni. Ik lach me kapot als straks blijkt dat ze ook een paar dagen eerder op PP staan.....................
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Ja, de tweede wave kan ook eind juli / begin augustus zijn toch? ?

Yep dat kan ook lol maar goed Rammstein maakte ook data tussen de andere optredens bekend. Het kan wat mij betreft alle kanten nog op.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ja, de tweede wave kan ook eind juli / begin augustus zijn toch?
1f609.png


Yep dat kan ook lol maar goed Rammstein maakte ook data tussen de andere optredens bekend. Het kan wat mij betreft alle kanten nog op.
Kan, kunnen zo 2 dagen vooraf Pinkpop doen... in principe...
Maar ik denk dat we al veel festivals hebben afgeschreven die periode, zie ze ook nog nog RW er bij prikken.
Ik weet niet, ik zie Pinkpop niet 'festival exclusief' er bij komen, dan denk ik eerder aan Roskilde waar ook een gaatje voor is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.318
9.045
Ik kan trouwens niet de enige zijn die dit echt jeuk en maagkrampen krijg bij het zien van dit 'leuke' promofilmpje... Hoe zoetsappig wil je het hebben?

https://www.youtube.com/watch?v=gqJ_kyxtKkM

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik kan trouwens niet de enige zijn die dit echt jeuk en maagkrampen krijg bij het zien van dit ‘leuke’ promofilmpje… Hoe zoetsappig wil je het hebben?
nee
+1
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Kan, kunnen zo 2 dagen vooraf Pinkpop doen… in principe…
Maar ik denk dat we al veel festivals hebben afgeschreven die periode, zie ze ook nog nog RW er bij prikken.
Ik weet niet, ik zie Pinkpop niet ‘festival exclusief’ er bij komen, dan denk ik eerder aan Roskilde waar ook een gaatje voor is.

Er zijn nog gaatjes die opgevuld worden, daar ben ik zeker van. Pinkpop als festival exclusief lijkt me inderdaad niet echt waarschijnlijk. Mocht dat wel zo zijn dan vind ik het een hele prestatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Het verlate nieuws van NovaRock zal woensdag worden!
Aldus organisator op forum NovaRock:
HI Leute,

Am Mittwoch ist es soweit und mit dem ersten kleinen Paket bei dem auch bereits ein Headliner dabei sein wird geht das NOVAROCK 2017 in seine erste LIne Up Runde.

Na dann bis Mittwoch.

Gruß,
Ewald
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Hoe groot schatten we de kansen in voor Noël gallaghers high flying birds? Of Liam gallagher die dit jaar nog zijn solo album uitbrengt?

En THE xx gaan weer op Tour, zou dat meer best kept secret stijl zijn of lowlands of toch Pinkpop?
Roept u maar
Als dance act geef ik chase and status grote ogen nieuw album en helemaal hot
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Welkom pp2017 ( @pp2017 ) en Station op Stelten ( @sos1992 ).

dankjewel ik was al langer aan het meelezen en wilde nu ook meepraten. ik lees jammere dingen hier, dat coldplay minder kans heeft op komen. de kansen van GnR en Coldplay blijven dalen wat jammer is want dat waren net de bands waar ik nog speciaal voor zou gaan en ik zal vast niet de enige zijn
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
+1 voor de zoet sappigheid van Coldplay, eerlijk gezegd zou het voor mij geen gemis zijn als ze niet op pp staan.
De overige geruchten die rondgaan is nog allemaal vrij onbekend hoe groot de betrouwbaarheid is.
Persoonlijk verwacht ik PJ ( omdat het nu toch eindelijk eens zou moeten lukken) GNR ( De lijn unieke acts doortrekken) en KOL/GD ( de 'goedkopere').
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
PJ - GNR - Arcade Fire gaat het denk ik worden, helaas ben ik geen fan van de eerste twee.

Afsluiters voor 3FM Stage gok/hoop ik op: Twenty One Pilots - Franz Ferdinand - Oliver Heldens (Ze zullen nou toch eens een keer een goede dance-act op het programma moeten zetten.. ;))

Wat denken jullie hiervan?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
PJ – GNR – Arcade Fire gaat het denk ik worden, helaas ben ik geen fan van de eerste twee.

Afsluiters voor 3FM Stage gok/hoop ik op: Twenty One Pilots – Franz Ferdinand – Oliver Heldens (Ze zullen nou toch eens een keer een goede dance-act op het programma moeten zetten.. ;))

Wat denken jullie hiervan?
Oliver Heldens?
Ik zou meer rekening houden met Martin Garrix aankomend jaar.

Twenty One Pilots zou leuk zijn, maar denk dat ze mainstage zouden kunnen staan als ze komen, met Chef special er voor denk ik dan.
Arcade Fire zie ik niet zo snel headliner op Pinkpop, geef ze eerder een podium op BKS als mogelijkere optie...?
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Ik zou meer rekening houden met Martin Garrix aankomend jaar.

Twenty One Pilots zou leuk zijn, maar denk dat ze mainstage zouden kunnen staan als ze komen, met Chef special er voor denk ik dan.

alle 3 namen die ik ook graag zou willen zien maar dan is martin garrix richting de major lazer van dit jaar dus eig de sub op 3fm stage. het lijkt me ook mogelijk dat je ze alle 3 samen met coldplay ofzo op 1 dag hebt want je hebt als je niet zo precies kijk de dagen verdeeld in 3 soorten: de oude toppers, de nieuwe toppers en de metal/hardrock enz.

je zou dan iets krijgen als: Headliner Coldplay met 21 pilots chef special martin garrix the script (ik denk dat deze gaan komen) en dan nog kensington of iets richting x ambassadors of dua lipa (snow patrol kan als die doen touren weet ik niet)

op de oude toppers dag iets in de richting als: headliner PJ/GNR/U2 (of 1 van deze 3 als een sub) met green day en golden earring en nog zo een paar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Mee doen hé Pinkpop-liefhebbers, festival-liefhebbers, muziek-liefhebbers en allemaal !!!
Ga voor die Ticketmaster Cadeaubon en de roem met stempel "Pinkpop Orakel"!!
Let, op de spelregels en uitleg, dit jaar doen we het iets anders...
Laat je niet verrassen door een plotselinge aankondiging van Pinkpop en ga voor de eerste namen!!!
Mee doen is WINNEN!!!

Zie hier het Pinkpop VoorSpel 2017 !!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
He allemaal, ik lees al een tijdje mee (en verkondig dan heel tof alle nieuwtjes en geruchten bij mijn vrienden dankzij dit forum), dus ik dacht, ik ga me ook maar eens aanmelden. Ik ga volgend jaar voor mijn elfde editie van Pinkpop.

Ik zal ook aan de voorspelcompetitie meedoen, maar alvast een voorproefje. Ik ga voor Coldplay, Radiohead en Pearl Jam als headliners. Het feit dat Nederland niet bij de aankondiging van Coldplay zat, maakt het voor mij juist aannemelijker dat zij op Pinkpop staan (al moet ik heel eerlijk bekennen dat hierbij de wens ook wel een beetje vader van de gedachte is).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Alvast wat headliner tips van mijn kant, voor het Pinkpop VoorSpel 2017.
Zie dit postje van 26 januari 2016 's ochtends....
Nu telefoon.
Mijn samenvatting.
Geen Will and The People in 2016.
[COLOR= red]2017 Radiohead[/COLOR], St Gallen en Primavera in 2016.
James Morrison nog niet getekend had hij gezien

…toen zei hij : “ik ga Paul…” hmhmhhmh.
Zie ook dit bericht van Festileaks, Radiohead op Pinkpop 2017 ?

Heeft iemand een idee wat The Who doet in 2017, blijkbaar zijn ze in 2016 aangeboden aan Pinkpop voor headliner spot?
Ik krijg heel veel vragen over The Who, zij willen alleen headliner zijn en die plek kan ik ze nu niet aanbieden.”

Pearl Jam ligt al vast. "Ja, absoluut. Pearl Jam wil pertinent, die staan al ingepland", vertelt Jan Smeets aan L1 12 juni 2016

Misschien halen jullie wel inspiratie uit dit berichtje van Artiesten Nieuws ?

...succes... ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken