Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
The Who lijkt me ook alles behalve vervelend.

The Who lijkt me ook niet wervelend......:)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
Green Day weer een datum in juli er bij op BST.
Ziet er naar uit dat ze voor Pinkpop toch te laat in Europa zijn.
Laten we NovaRock afwachten waar ze mee komen morgen.
Als ze ook Green Day aankondigen komt het in de buurt, maar ik verwacht een andere naam eerlijk gezegd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
Hellfest komt voor start voorverkoop (6 oktober) nog niet met de eerste namen?
Ze willlen niet dat 'Fame' van de headliners de doorverkopers een kans nemen.
Dan is er de afweging de mensen die voor de headliner een kaart kopen of de mensen voor het festival.
Ze hebben gekozen voor de eigen fans en ze verwachten dat ook zij de gewilde kaarten zelfs zonder bekende naam in 10 dagen kunnen uitverkopen.
Aldus een behoorlijke long-read statement op facebook van Hellfest.
Wat hebben ze dan, dat vraag ik me af...

Wel al met al, een aardig gebaar naar de vaste bezoekers van het festival ( Buro Pinkpop leest u mee ? )

Het zal misschien om een andere headliner gaan dan NovaRock morgen denk ik dan.
Ook BBK zal met de eerste nieuwtjes gaan komen, daarnaast verwacht ik niet al te lang meer stilte bij Download en Rock Werchter?
Afwachten
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.232
8.921
Van Rock Werchter verwacht ik deze week of anders zeker volgende week een eerste naam. Gewoon een gevoel. It's just a feeling.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
Kondigen ze bij Rock Wercher Maroon 5 aan ?
LOL :mrgreen:

ik snap wel dat je die Belgen wat wil plagen na al het gezeur over de Pinkpop line-up van 2016 maar ze Maroon 5 toewensen....dat vind ik te ver gaan :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.232
8.921
Kondigen ze bij Rock Wercher Maroon 5 aan ?
LOL
mrgreen.png


ik snap wel dat je die Belgen wat wil plagen na al het gezeur over de Pinkpop line-up van 2016 maar ze Maroon 5 toewensen….dat vind ik te ver gaan
simple-smile.png

Dus jij zou Coldplay wel zien zitten en Maroon 5 niet? Dat volg ik niet, aangezien beide groepen nogal blauwdrukken zijn van elkaar anno 2016.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
Dus jij zou Coldplay wel zien zitten en Maroon 5 niet? Dat volg ik niet, aangezien beide groepen nogal blauwdrukken zijn van elkaar anno 2016.

Ik ben niet geinteresseerd in Maroon 5. Coldplay vind ik wel leuk Maroon 5 niet. Jij mag het blauwdrukken vinden. Ik niet. Als je nou Snow Patrol zou opnoemen..dat lijkt op elkaar.

En ik gun Werchter ook gewoon hun niet kwalitatieve, onechte muziek :).....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.286
4.172
Over onecht gesproken..

Dan kun je Coldplay even hard doorsturen naar Werchter.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Dus jij zou Coldplay wel zien zitten en Maroon 5 niet? Dat volg ik niet, aangezien beide groepen nogal blauwdrukken zijn van elkaar anno 2016.

Ik ben niet geinteresseerd in Maroon 5. Coldplay vind ik wel leuk Maroon 5 niet. Jij mag het blauwdrukken vinden. Ik niet. Als je nou Snow Patrol zou opnoemen..dat lijkt op elkaar.

En ik gun Werchter ook gewoon hun niet kwalitatieve, onechte muziek :)…..

Kan me hier wel in vinden. Zou Coldplay & Maroon 5 niet in dezelfde categorie willen plaatsen, met dat mislukte zeikstemmetje van die Adam Levine, ik hou er niet van. Stuur maar lekker door naar onze zuiderburen.
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Hoe groot schatten we de kansen in voor Noël gallaghers high flying birds? Of Liam gallagher die dit jaar nog zijn solo album uitbrengt?
En THE xx gaan weer op Tour, zou dat meer best kept secret stijl zijn of lowlands of toch Pinkpop?
Noël verwacht ik niet. Dat is één van de gemiste kansen van afgelopen editie. (naast Last Shadow Puppets, Courtney Barnett, The National etc.)
Liam zou kunnen en van mij ook zeker mogen, maar misschien komt die beter tot zijn recht op een 'gerichter' festival als BKS.
Waarschijnlijk heeft hij ook nog wel wat eisen qua spot, en bij Pinkpop zou hij hoogstens sub zijn op 3FM(?)

The XX zou ik ook graag zien. Zou zomaar kunnen. (Maar BKS of Lowlands ook...)
Het leuke van Pinkpop is dat het allemaal kán, maar je kan er geen peil op trekken of het ook gebeuren gaat.
We kunnen weer een 3FM / Nederlandse gehypte acts-editie krijgen, maar het kan ook opeens weer zoals 2014 zijn.
Daarom staat dit forum ook zo vol. :)
 

S.O.S.

Playlistbediener
29 sep 2016
37
14
Ik kan trouwens niet de enige zijn die dit echt jeuk en maagkrampen krijg bij het zien van dit ‘leuke’ promofilmpje… Hoe zoetsappig wil je het hebben?
Misschien kan Buro Pinkpop contractueel bedingen dat ze alleen nummers van de albums t/m Viva la Vida mogen spelen? In dat geval ben ik akkoord met Coldplay. :p
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.616
678
Over onecht gesproken..

Dan kun je Coldplay even hard doorsturen naar Werchter.

Commercieel ja, onecht niet. Radiohead valt ook in die categorie bijvoorbeeld. Zijn ook erg goed in het opbouwen van een hype.
 

pp2017

Randprogramma
2 okt 2016
141
0
Ik kan trouwens niet de enige zijn die dit echt jeuk en maagkrampen krijg bij het zien van dit ‘leuke’ promofilmpje… Hoe zoetsappig wil je het hebben?

Misschien kan Buro Pinkpop contractueel bedingen dat ze alleen nummers van de albums t/m Viva la Vida mogen spelen? In dat geval ben ik akkoord met Coldplay.
1f61b.png

dit ben ik met je eens, als ze komen vind ik het goed zelfs als ze de meest recente liedje niet spelen. ik hoop dat ze toch nog festivals gaan doen en dat ze dat dan als verrassing doen
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
Roger Waters start eind mei volgend jaar met zijn nieuwe tour. Het zal wel een andere opzet zijn dan de korte tour die hij momenteel doet waarin hij enkel Pink Floyd nummers brengt. Onbekend nog in welk continent de tour start.

http://www.brain-damage.co.uk/index.php

 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.791
1.934
En als dit bericht nog klopt zou U2 ook deze maand met meer info komen.

http://www.irishcentral.com/culture/entertainment/u2-confirms-2017-world-tour-fall-2016-album-launch




 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
Weet niet of dit klopt, afwachten??
https://twitter.com/BRITISHROCKcc/status/783541207674880001
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.279
6.373
http://www.novarock.at/jart/prj3/novarock/main.jart?artikel_id=1465386548841&content-id=1262873609301&page=1&rel=de&reserve-mode=active
https://twitter.com/NovaRock_at/status/783550067395465216
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken