Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Coldplay heeft een Gifje geplaatst op twitter met een aantal vlaggen van Europese landen waar ze in 2017 gaan optreden, zit de Nederlandse vlag echter niet bij. Misschien dan toch geen Pinkpop?
Coldplay heeft een Gifje geplaatst op twitter met een aantal vlaggen van Europese landen waar ze in 2017 gaan optreden, zit de Nederlandse vlag echter niet bij. Misschien dan toch geen Pinkpop?
Dat kan ook duiden op "nog geen' nederlandse aankondiging
Afwachten welke data er komen.
Als rond Pinkpop nog open is en frankrijk is idd 8 juni Lyon, dan komt Pinkpop misschien nog (of stadion whatever...)
thnx Rick, dat zijn dus van Stone (Pearl Jam) en Thayil (Soundgarden) ivm Temple of the Dog die afzonderlijk van elkaar aangeven dat Pearl Jam op tour is in 2017. Des te meer bevestiging...
Ik had toch wel hoog ingezet op Coldplay als headliner. Dat moet ik dan maar gaan herzien als ik de berichten hier lees.
Ik vermoed dat de headliners nu komen uit het rijtje Pearl jam Radiohead GnR Green Day Arcade Fire en U2. Die laatste is misschien helemaal niet realistisch maar ik zou het geweldig vinden.....
Gevaarlijke outsiders die ook (nog) kunnen maar voor mij niet hoeven: Robbie Williams, Bon Jovi
Andere die ook kunnen maar minder waarschijnlijk: Roger Waters, Metallica.