Daarnaast is dit bericht geen nieuws: dat Police en Dire Straits verhaal vertelt ‘ie al 2 jaar
ik heb het idd al eens eerder gezien.
Jan heeft zijn verwachtingen weer veeeels te hoog liggen.
Eigenlijk zou Jan ook perfect binnen dit forum passen dus.
Hoge verwachting? Noem het ambitieus...
Al moet je bij een reunie van The Police wel denken aan niet enkel Pinkpop.
Neem van mij aan dat in 2019 ook een terugkeer na een jaar afwezigheid Glastonbury is.
Maar dat er ook een verbond is tussen festivals, met bijvoorbeeld een festival als Roskilde.
Neem dan aan dat zo'n grote reunie te verwachten kan zijn om minstens deze festivals.
(
btw, fyi, overigens het mislopen van Pearl Jam en Foo Fighters is , neem van mij aan, een geheel ander verhaal. )
Overigens heeft drummer Stewart Copeland de opkomst op Pinkpop 1979 genoemd als de Europese doorbraak van de band.
Zonder Pinkpop was het waarschijnlijk anders gelopen, wie weet. Maar het geeft Jan Smeets wel een beetje credit.
Daarbij, The Police heeft al eerder een reunie tour gedaan in 2007 / 2008.
Circa 10 jaar later (ca 40 jaar na de 'europese doorbraak') nog een reunie is zo gek nog niet imo,
In het artikel ook genoemd, zijn Rowwen Heze en Golden Earring, dat lijkt me heel aannemelijk hoor.
Reunie van Dire Straits lijkt idd moeilijker zo lijkt, zie eerder Mark Knopfler solo...
Dan niet te vergeten de 'wens van Jan' om Young te halen. Volgens mij is dat eerder een inkopper voor een Pinkpop Classic in 2019 als het 'grote' Pinkpop dan niet lukt..... ( en Neil nog leeft

)