Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.303
882
Bij mij roept het een beetje het gevoel op dat hij kickt op aandacht en publiciteit. Het begint ook een beetje sneu te worden. Vooral in de wetenschap dat hij niet eens betrokken is bij de programmering. En dat is jammer, want hij mag trots zijn op wat hij gerealiseerd heeft als festivaldirecteur.

Smeets is vrij narcistisch en mediageil inderdaad. Zoveel is duidelijk. Ik roep al jaren dat ze hem totaal buiten de media moeten houden en enkel moeten inzetten als uithangbord tijdens de 3 festivaldagen. Wat dingen vanaf het podium roepen, handjes schudden en zonnebrandcrème uitdelen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
935
104
Ik heb helemaal niks toe te voegen aan Raskolnikov .
Alles wat die zegt ben ik het mee eens. Ik begrijp ook gewoon niet waarom Smeets dit doet.

Het kan alleen maar tegenvallen, kan je toch beter als je zo iemand vast heb gelegd het van de daken schreeuwen ;-)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Eigenlijk zou smeets moeten zeggen dat ie kensington al zo goed als binnen heeft als headliner in 2019. Kan t alleen maar mee vallen ipv tegen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
941
355
Eigenlijk zou smeets moeten zeggen dat ie kensington al zo goed als binnen heeft als headliner in 2019. Kan t alleen maar mee vallen ipv tegen.

En ik denk Drake als tweede headliner.
Wie wordt dan derde ?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
superginger wrote:
Eigenlijk zou smeets moeten zeggen dat ie kensington al zo goed als binnen heeft als headliner in 2019. Kan t alleen maar mee vallen ipv tegen.


En ik denk Drake als tweede headliner.
Wie wordt dan derde ?

Drake, hij komt vast die eerste dag niet opdagen.
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
In juni sprak Jan nog over Adele en Neil Young op Pinkpop 2019. Dat vind ik maar iets roepen.
Nu vind ik ook eens leuk dat hij aangeeft wat er geprobeerd wordt met The Police. Dat iedereen dan weer verwachtingen heeft... Ik vind het wel eens fijn die openheid. En Golden Earring en Rowwen Heze vind ik wel zekerheden voor die editie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
In juni sprak Jan nog over Adele en Neil Young op Pinkpop 2019. Dat vind ik maar iets roepen.
ja dat was ook nog.... eerder had hij het al over The Police en Dire Straits in één adem met Young.

Ik vind het wel eens fijn die openheid.
Vind ik ook. Geeft ook weer genoeg gesprekstof en ijzers waar je je eerste geruchten aan kan hangen.

Golden Earring en Rowwen Heze vind ik wel zekerheden voor die editie.
Volledig eens... Had ik al eerder terug verwacht. Dan nog maar een jaartje of wat extra wachten voor het jubileum.


Kunnen we na gisteren avond Ed Sheeran ook verwachten voor de 2018 festivals?
Zet hem vast op mijn Pinkpop2018-lijstje, met Pearl Jam en Metallica.
Pearl Jam kan de komst niet blijven uitstellen, die komen toch nog eens een keer naar Europa zou men verwachten.
Metallica verwacht ik wel op de festivals in 2018, te starten denk ik voor de Australische festivals begin van het jaar.
Misschien dat Metallica zelfs de eerste naam voor de eerste Australische editie van Download Festival is, dan staan ze vast ook op de festivals in europa in juni 2018.

...ik ga binnenkort toch maar het Pinkpop 2018 topic openen...
Dus, stay tuned!! Wordt Vervolgd ! !
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.294
4.462
Metallica staat tot mei 2018 in Europa eigen concerten te geven (nadat ze in sept - nov ook al in Europa staan). Kans dat ze in juni dan weer in Europa op de festivals staan lijkt mij toch wat minder groot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Metallica staat tot mei 2018 in Europa eigen concerten te geven (nadat ze in sept – nov ook al in Europa staan). Kans dat ze in juni dan weer in Europa op de festivals staan lijkt mij toch wat minder groot.

Ik meen dat er in maart / april 2018 geen data in Nederland en bijvoorbeeld UK zijn. Dus zijn festivals in de landen die in 2018 nog geen data hebben, lijken mij nog een mogelijkheid.
Duitsland, Italie, Hongarije, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Zweden en FInland, lijken niet tot verdere mogelijkheden te behoren.
Ik zie ze best nog naar festivals in Nederland, Belgie, Frankrijk en Engeland gaan in 2018.

We zullen zien.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.012
168
is de opkomst van allerlei festivals in Noord-Amerika en Zuid en Oost-Europa niet ook een steeds groter wordend probleem voor Pinkpop.
Die festivals houden steeds meer hele grote headliner-acts maar ook subheadliners weg uit de Benelux, festivals als BKS en DTRH hebben dan opeens een groter bestaansrecht, want die geven subhaedliners een groter podium dan ze kunnen krijgen bij megalomane festivals als Pinkpop en RW..
Misschien verklaart dat de boekingen bij Pinkpop dit jaar al.....met festivals als Primavera Sound en Governors Ball die al zo'n beetje het hele hippe Indie-segment hebben geboekt samen.
Ik hoop dat ik volgend jaar weer gewoon op Pinkpop sta en kan luisteren naar alle waargemaakte beloftes van Jan.

 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
Ed sheeran dan maar opschrijven als headliner voor volgend jaar nu die in de Ziggodome see you next Year heeft gezegd? Met hem trekt pinkpop dan een keer z'n lijn door, naar mijn mening alleen niet de goede maar dat terzijde.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Dan zijn we klaar voor volgend jaar, de headliners liggen allemaal vast: Pearl Jam / Metallica / Ed Sheeran ;-);-)

Zouden veel mensen blij van worden denk ik. We zullen het zien.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
614
458
Ik denk dat Ed Sheeran ondertussen ook al wel de Arena kan vullen..
Maar zeker een goede kanshebber voor 2018
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
769
486
Op zaterdag 3 juni is het programma met de komst van Ronnie Flex & Deuxperience Band en ALMA op Stage 4 en Lotte Walda in de Garden of Love compleet. Voor zondag 4 juni is het programma volledig met de laatste aanvullingen op Stage 4: BOMBA ESTEREO, Amber Run en Undeclinable Ambuscade. Op maandag 5 juni staat Gerson Main in de Garden of Love.

Er is ook een programmawijziging te melden; in verband met conflicterende tourschema’s ruilt Sum 41 van plek met Biffy Clyro, hierdoor staat Biffy Clyro nu op zondag 4 juni en Sum 41 op maandag 5 juni op de 3FM Stage.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.369
4.730
Heel fijn dat Biffy en Liam nu niet meer clashen! Over de toevoegingen begin ik maar niet eens.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Op zaterdag 3 juni is het programma met de komst van Ronnie Flex & Deuxperience Band en ALMA op Stage 4 en Lotte Walda in de Garden of Love compleet. Voor zondag 4 juni is het programma volledig met de laatste aanvullingen op Stage 4: BOMBA ESTEREO, Amber Run en Undeclinable Ambuscade. Op maandag 5 juni staat Gerson Main in de Garden of Love.

Er is ook een programmawijziging te melden; in verband met conflicterende tourschema’s ruilt Sum 41 van plek met Biffy Clyro, hierdoor staat Biffy Clyro nu op zondag 4 juni en Sum 41 op maandag 5 juni op de 3FM Stage.
http://festileaks.com/2017/04/nieuw-pinkpop-2017-ronnie-flex-gerson-main-en-meer/
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Ed Sheeran als headliner in 2018 dat geloof ik wel.

In ieder geval heeft hij meer talent in zijn pink dan die hele Biebert
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken