Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Biffy was inderdaad een reden van mij om een maandag kaart te halen best wel zuur dit, ook al kan ik leven met Sum 41. Dit is toch wel een rare actie van pinkpop ben benieuwd naar de reden daarachter.
Weinig bijzonders, maar Sum 41 voor Biffy komt me eigenlijk nog goed uit omdat ik Biffy ook al bij Guns N' Roses zie. Maar idd lullig voor de mensen die daar hun kaartje voor gekocht hebben.
Sum 41 treed de 4de juni al op in Frankrijk, daarmee dat ze deze verwisseld hebben... Spijtige actie van Pinkpop, zeker voor degene die Sum 41 voor Green Day wilden zien....
Ik was hoe dan ook naar Liam gegaan, maar had Biffy wel een groot gemis gevonden dan. Sum41 was leuk geweest "als ik niks beters te doen had", maar niet meer dan dat. Dus voor mij persoonlijk komt het heel fijn zo.
Heel zuur natuurlijk (en ook erg slecht van de organisatie) voor de mensen bij wie het juist averechts werkt. Kan me voorstellen dat beide bands doorslaggevend hebben kunnen zijn bij de keuze van een dagticket.