Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Heel fijn dat Biffy en Liam nu niet meer clashen! Over de toevoegingen begin ik maar niet eens.

Tja, nu clashen Sum41 en Liam. Ook niet echt geweldig.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Dus helemaal geen Belgen daar hm, dan ook geen Nederlanders op Werchter Nah! :lol:
 

Arctic

Campingartiest
8 jun 2015
75
6
Hahah lekker sneu dit als je een dagkaart voor (o.a) Biffy of Sum hebt gehaald.

Biffy was inderdaad een reden van mij om een maandag kaart te halen best wel zuur dit, ook al kan ik leven met Sum 41. Dit is toch wel een rare actie van pinkpop ben benieuwd naar de reden daarachter.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.553
5.398
Weinig bijzonders, maar Sum 41 voor Biffy komt me eigenlijk nog goed uit omdat ik Biffy ook al bij Guns N' Roses zie. Maar idd lullig voor de mensen die daar hun kaartje voor gekocht hebben.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ik had laatst Amber Run ontdekt, zijn nog redelijk onbekend. Ben dus erg blij dat ze nu opeens op Pinkpop komen!
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Sum 41 treed de 4de juni al op in Frankrijk, daarmee dat ze deze verwisseld hebben... Spijtige actie van Pinkpop, zeker voor degene die Sum 41 voor Green Day wilden zien....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.286
4.454
Dan zijn we klaar voor volgend jaar, de headliners liggen allemaal vast: Pearl Jam / Metallica / Ed Sheeran ;-);-)

Zouden veel mensen blij van worden denk ik. We zullen het zien.

Ik durf wel te wedden dat deze drie er niet staan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
JB. wrote:
Oasiss wrote:
Heel fijn dat Biffy en Liam nu niet meer clashen! Over de toevoegingen begin ik maar niet eens.


Tja, nu clashen Sum41 en Liam. Ook niet echt geweldig.


Die keuze is misschien makkelijker
1f609.svg

Ik was hoe dan ook naar Liam gegaan, maar had Biffy wel een groot gemis gevonden dan. Sum41 was leuk geweest "als ik niks beters te doen had", maar niet meer dan dat. Dus voor mij persoonlijk komt het heel fijn zo.

Heel zuur natuurlijk (en ook erg slecht van de organisatie) voor de mensen bij wie het juist averechts werkt. Kan me voorstellen dat beide bands doorslaggevend hebben kunnen zijn bij de keuze van een dagticket.
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Echt jammer dat Sum 41 niet meer op zondag speelt, Rancid en Sum 41 waren mijn hoogtepunten.
Undeclinable Ambuscade is wel nice erbij.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Undeclinable is geweldig, vorige week hun eerste reunie show gezien en misschien wel de beste clubshow in jaren voor mij.

Ze hebben mij overtuigd om toch een dagje te gaan (in combinatie met Rancid, Biffy Clyro en een beetje Green Day is dat een mooie dag)
 

Spdrlnd

Playlistbediener
4 apr 2017
16
1
Undeclinable is geweldig, vorige week hun eerste reunie show gezien en misschien wel de beste clubshow in jaren voor mij.

Ze hebben mij overtuigd om toch een dagje te gaan (in combinatie met Rancid, Biffy Clyro en een beetje Green Day is dat een mooie dag)

Biffy speelt dus niet meer op die dag, je moet het met sum41 gaan doen....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken