Pinkpop leeft dit jaar niet echt heb ik het idee.. niet alleen hier maar ook ander fora en social mdeia heb ik het idee.
Ja idd...
Hetgeen nog een beetje reuring verzorgde was Justin Bieber. Tenminste de geruchten en de gemengde reacties rond de geruchten en de gemengde reacties na de aanknodiging.
Misschien komt er nog wat meer aandacht in de media als 3FM in de weken voor Pinksteren, met oa kaartwin-acties etc
Staan toch wel wat acts bij waarvan ik wel wat meer aandacht uit die hoek verwacht had.
Staat uiteraard genoeg met heel veel airplay hé. Het lijkt me dat het nu nog niet zo relevant is om bij elke Pinkpop-gerelateerde plaat een afkondiging te doen met een 'staan ook op Pinkpop' opmerking, zal nog wel komen in de laatste weken.
Wat mij bevoorbeeld heel erg opvalt is weinig aandacht voor Prophets of Rage, terwijl die supergroup wel wat meer aandacht mag krijgen. Vooral om het vooroordeel "coverband' weg te poetsen

Er zit zoveel aan deze groep om op bijvoorbeeld 3FM aandacht aan te geven, al was het alleen al het uitlichten van de bands waar de bandleden uit komen.
Maar ook LIVE valt de media aandacht enorm tegen. Een van de populaiste bands onder de 3FM-luisteraars in eind 90's en begin 00's, met nog altijd hoge score bij request weekjes.
Daar moet zo'n europees exclusieve reunie toch voer zijn voor zo'n muziekzender?
Ik denk dat de media aandacht pas halverwege mei langzaam op gang komt.
Pinkpop zelf heeft het media-kruit inmiddels verschoten. Alle grote namen waren er met de perspresentatie al uit.
De kleine namen die er bij zijn gekomen waren niet van die aard dat de er nu heel erg gejuiched werd. Misschien dat bij een enkeling de aandacht op Ronnie Flex nog gericht was.
Ondertussen vraag ik me af... Hoe staat het met de voorverkoop???