Dirk wrote:
bcmrmaybe wrote:
Nieuw album Snow Patrol in 2017.
https://www.facebook.com/SnowPatrol/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Vast met potlood opschrijven voor 2018
Hier zit ik nou echt niet op te wachten Ik kirjg een beetje een Kings of Leon of Kensingtom gevoel bij Snowpatrol. Absoluut geen hoofdact materiaal en alle CD’s behalve de eerste zijn niet goed genoeg.
Daarbij 2018 ? PP 2017 moet nog plaatsvinden of hebben de mensen in dit forum deze jaargang al opgegeven ?
Uiteraard mag je geen fan zijn van Snow Patrol, dat is je goed recht maar ze vergelijken met Kings of Leon en Kensington slaat echt nergens op. Kings of Leon maken hele andere muziek en zijn live een stuk minder goed dan Snow Patrol, tenminste kwa show of beter het gebrek daar aan bij KoL. Kensington is ook andere muziek en daarnaast zijn die bij lange na niet zo groot als Snow Patrol. En wat betreft CD’s sla je de plank ook volledig mis. Ten eerste zeg je dat alleen de eerste CD goed is, de eerste CD van Snow Patrol is ‘Songs for Polar Bears’ en die wordt nu niet bepaald gezien als het beste werk van Snow Patrol. Ik gok dat jij bedoelde te zeggen dat alleen ‘Eyes Open’ een goede CD is en dat is de vierde cd van Snow Patrol. Ik ben groot fan dus ja niet zo gek dat ik het daar niet mee eens ben, ik vind alle vier hun laatste CD’s goed. En Indiaantje zei het al, ze hebben aardig wat hits en dan vergeet hij nog ‘In the End’ om aan te geven dat ook op de laaste CD nog een hit stond.
Of ze nog headlinermaterial zijn weet ik niet. Uiteraard zou ik als fan daar wel blij mee zijn, maar ze zijn denk ik te lang weggeweest daarvoor maar wie weet als de nieuwe CD het goed doet… dan zie ik het zomaar gebeuren. En alles is beter dan Justin Bieber, toch?