Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Nog 75 dagen!

Zaterdag was deel 3 te zien van de prachtige documantaire.
L1-serie over Pinkpop: hoe festival een podium krijgt
Deze keer een blik in de promo-shoot, hoofdrolspeelsters Henriëtte Tol en Suzan Seegers, de regenmachine ivm storm.
Maar uiteraard ontbreekt deze aflevering Jan Smeets niet.
Ik moet zeggen, het kwam even dichtbij, voelde me ook echt het ‘gevoel voor Pinkpop’….

Nogmaals, zeer interessant voor de festival/muziek-liefhebber en zeker een must-see voor de Pinkpop-fans!!

https://l1.bbvms.com/view/video/2776718.html


En dit deel kan ik wel zien.
Dus gelijk weer even naar aflevering 2 gegaan maar helaas, nog steeds niet zichtbaar ivm rechten.
Snap er niks van
 

Marco Poloo

Randprogramma
10 okt 2016
173
0
DennisvdBr wrote:
Nog 75 dagen!

Zaterdag was deel 3 te zien van de prachtige documantaire.
L1-serie over Pinkpop: hoe festival een podium krijgt
Deze keer een blik in de promo-shoot, hoofdrolspeelsters Henriëtte Tol en Suzan Seegers, de regenmachine ivm storm.
Maar uiteraard ontbreekt deze aflevering Jan Smeets niet.
Ik moet zeggen, het kwam even dichtbij, voelde me ook echt het ‘gevoel voor Pinkpop’….

Nogmaals, zeer interessant voor de festival/muziek-liefhebber en zeker een must-see voor de Pinkpop-fans!!

https://l1.bbvms.com/view/video/2776718.html


En dit deel kan ik wel zien.
Dus gelijk weer even naar aflevering 2 gegaan maar helaas, nog steeds niet zichtbaar ivm rechten.
Snap er niks van

Youtube.. staan ze gewoon op
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
Bianca wrote:
DennisvdBr wrote:
Nog 75 dagen!

Zaterdag was deel 3 te zien van de prachtige documantaire.
L1-serie over Pinkpop: hoe festival een podium krijgt
Deze keer een blik in de promo-shoot, hoofdrolspeelsters Henriëtte Tol en Suzan Seegers, de regenmachine ivm storm.
Maar uiteraard ontbreekt deze aflevering Jan Smeets niet.
Ik moet zeggen, het kwam even dichtbij, voelde me ook echt het ‘gevoel voor Pinkpop’….

Nogmaals, zeer interessant voor de festival/muziek-liefhebber en zeker een must-see voor de Pinkpop-fans!!

https://l1.bbvms.com/view/video/2776718.html


En dit deel kan ik wel zien.
Dus gelijk weer even naar aflevering 2 gegaan maar helaas, nog steeds niet zichtbaar ivm rechten.
Snap er niks van


Youtube.. staan ze gewoon op
Heb je een linkje... Ik kan ze niet vinden...

Hé toch nog gevonden, hier staan de YouTube linkjes van "Pinkpop: hoe festival een podium krijgt" :
https://www.youtube.com/playlist?list=PL43-bqhGONdVUy2T58tHy2mnqlV-pKZ59
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Prachtig voor Dennis, ik kan het wel waarderen je liefde voor Pinkpop en voor de band. Het is niet helemaal mijn ding, maar ik vind het mooi om te zien dat iemand zo blij kan zijn met zoiets :). Tof man!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.597
660
Mooi inderdaad, leuk stukje ook! Hoogtepunt van die middag
Is een blijvende rubriek?

"Dennis ontmoet Kensington en rent meteen hard weg."
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Is een blijvende rubriek?
Yes! Met mooie, vette, hilarische of schokkende persoonlijke verhalen van festivalgangers. Zoals deze van Dennis, maar ook dit verhaal van Rolf (http://festileaks.com/2017/02/rolf-was-the-xx-amsterdam-bewezen-zich-perfecte-headliner-lowlands/) of deze van Niels (http://festileaks.com/2016/08/ik-vond-michael-op-lowlands/).

Als je zelf iets hebt, stuur gerust een PM!
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
https://www.artiestennieuws.nl/67347/broederliefde-geen-bevrijdingsfestivals

Volgende stap, van de mainstage af....


Sorry.... ik heb echt niks met deze gasten/muziek :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
https://www.artiestennieuws.nl/67347/broederliefde-geen-bevrijdingsfestivals

Volgende stap, van de mainstage af….

Sorry…. ik heb echt niks met deze gasten/muziek
1f606.svg

Het is uiteraard een gevoelige situatie. Maar, het zal meer impact hebben op bevrijdingsfestival's dan op de 'echte' festivals.
Het is wel zo, indien dit nog meer escaleert... Dan zie ik idd ook nog gebeuren dat er een verschuiving kan plaatsvinden, maar eerder een verschuiving dan een afzegging.

Eens denken wat dan logisch kan zijn op dat middag-tijdslot.
Misschien dat Sum 41, Rancid of misschien Birdy daar in stapt, vanuit de late spots 3FM-stage / Brand-bier-stage.
Sean Paul lijkt mij juist wel nog logisch als 3FM-stage afsluiter.
Wat ik ongeveer zou verwachten is een switch tijdslot Clean Bandit / Broederliefde.

Maar zoals gezegd, het is een andere situatie dan voor een bevrijdingsfestival.
Al is het voor Pinkpop, met de sterke band met bijvoorbeeld Amnesty International in strijd voor vrijheid, wel iets om over na te denken....
 

Kevin1617899569

Playlistbediener
2 feb 2017
16
0
Kon er op wachten, gisteren of eergisteren zag ik al op Instagram dat ze hen volgden. Volgens mij hebben ze daar wel eens vaker foutjes mee, ook met artiesten die nog niet zijn aangekondigd, iets wat ik in de gaten ga houden dus. :)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="844834866411651073"></twitterwidget>
<script async="" src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

zo vet sander ruijters!!! is mijn oude muziek docent!!! echt een geweldige man! heeft al op pinkpop gestaan met madi en presenteerd kunstbende en breakfest. maar ben benieuwd hoe ze dit verdelen ieder een eigen podium ofzo... en bovendien geen marco roelofs hint dat hij met zijn nieuwe band op stage 4 staat?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
Kon er op wachten, gisteren of eergisteren zag ik al op Instagram dat ze hen volgden. Volgens mij hebben ze daar wel eens vaker foutjes mee, ook met artiesten die nog niet zijn aangekondigd, iets wat ik in de gaten ga houden dus.
1f642.svg
ze stonden al op de poster... dus echt nieuw nieuws was het al niet.
Het is nu 'zeg maar' een offcieel 'pers'-bericht.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
DennisvdBr wrote:
<twitterwidget class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” id=”twitter-widget-0″ style=”position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”844834866411651073″></twitterwidget>
<script async=”” src=”//platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>


zo vet sander ruijters!!! is mijn oude muziek docent!!! echt een geweldige man! heeft al op pinkpop gestaan met madi en presenteerd kunstbende en breakfest. maar ben benieuwd hoe ze dit verdelen ieder een eigen podium ofzo… en bovendien geen marco roelofs hint dat hij met zijn nieuwe band op stage 4 staat?
die ja... 'oude docent' en 'geweldige man'... oei, voel ik me ineens oud. Hij is ongeveer 5 jaar jonger :(

maar, idd. Stavast zal een aardige toevoeging zijn voor Stage 4. Maar ik weet niet of hetgeen dat Roelofs niet mee presenteerd, direct die link is...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
DennisvdBr wrote:
<twitterwidget class=”twitter-tweet twitter-tweet-rendered” id=”twitter-widget-0″ style=”position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;” data-tweet-id=”844834866411651073″></twitterwidget>
<script async=”” src=”//platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>


zo vet sander ruijters!!! is mijn oude muziek docent!!! echt een geweldige man! heeft al op pinkpop gestaan met madi en presenteerd kunstbende en breakfest. maar ben benieuwd hoe ze dit verdelen ieder een eigen podium ofzo… en bovendien geen marco roelofs hint dat hij met zijn nieuwe band op stage 4 staat?


die ja… ‘oude docent’ en ‘geweldige man’… oei, voel ik me ineens oud. Hij is ongeveer 5 jaar jonger
1f641.svg


maar, idd. Stavast zal een aardige toevoeging zijn voor Stage 4. Maar ik weet niet of hetgeen dat Roelofs niet mee presenteerd, direct die link is…

hahaha zo oud ben je dan ook nog niet had 2 jaar geleden nog les van hem. maar ik zie stavast er wel staan. had van paar vrienden gehoord dat jan smeets een paar keer was komen kijken maar dat wil niks zeggen weten we.
 

COLO

Playlistbediener
13 mrt 2017
18
1
Jan Smeets was zojuist bij BNR nieuwsradio, Hemmen. Hij vertelde dat er 30.000 van de 40.000 weekendkaarten zijn verkocht. Voor zondag en maandag zijn er nog 'voldoende' kaarten beschikbaar. Op de vraag wat hij hij van Bieber vind antwoorde hij 'vind ik niks'...

Daarnaast nog wat gepraat over de politiek.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.102
Jan Smeets was zojuist bij BNR nieuwsradio, Hemmen. Hij vertelde dat er 30.000 van de 40.000 weekendkaarten zijn verkocht. Voor zondag en maandag zijn er nog ‘voldoende’ kaarten beschikbaar. Op de vraag wat hij hij van Bieber vind antwoorde hij ‘vind ik niks’…

Daarnaast nog wat gepraat over de politiek.

thnx, hier is een link naar het artikel en er zit een geluidfragment van het interview in...
https://twitter.com/BNR/status/844903066344280069
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken