Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Bram16178995621

Playlistbediener
12 jan 2017
17
0
Vandaag verkiezingsdag, mocht Wilders aan de macht komen hebben we mischien wel geluk dat broederliefde niet kan optreden. :lol:
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
@bram

En dan zijn de ticketprijzen in 2018 20 euro duurder omdat er geen geld meer naar cultuur gaat.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
En dan zijn de ticketprijzen in 2018 20 euro duurder omdat er geen geld meer naar cultuur gaat.

De cultuur bedruipt zichzelf maar, linkse hobby.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
@ PJ

Het zou geweldig zijn als Fleetwood Mac en the Eagles zouden komen maar voor Europese begrippen is dit onmogelijk. Vorig jaar op Desert Trip ging het sterke gerucht dat dit jaar deel twee er zou komen met o.a. FM, Eagels, Bruce Springsteen, Van Halen, Rod Steward en Guns and Roses. Een line-up om van te dromen en zal zeker een poging wagen om wederom een kaartje hiervoor te bemachtigen. Het is dezelfde locatie als Coachella en alleen al om daar te zijn is een feest. Absoluut de mooiste entourage voor een festival. Vrijwel altijd mooi weer.

Een heeeeeel groot nadeel: het is bespottelijk veel geld om daar te vertoeven. Een biertje kost $ 14,00!!!!, ja je leest het goed $ 14,00. Je kan er ook maar twee tegelijk bestellen dus als je er drie wilt hebben moet je weer in de rij. Nu viel die gelukkig mee. Wil je afrekenen dan word je gepusht om fooi te geven van resp. 12%, 18% of 25%. We blijven natuurlijk wel Nederlander en je wordt van zelf creatief om op een andere wijze veel goedkoper een drankje te nuttigen. Goedkoopste kaartje voor 3 dagen was $399,00 en duurste $1699,00. Kan mij niet voorstellen of dat dit kan slagen in Europa. Moet wel toegeven dat het geluid van superieure kwaliteit was en het scherm achter podium nog nooit zo groot heb gezien.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
En dan zijn de ticketprijzen in 2018 20 euro duurder omdat er geen geld meer naar cultuur gaat.

De cultuur bedruipt zichzelf maar, linkse hobby.

Jij bent echt niet goed in je hoofd of wel ? Ga weg hier, dit is een cultureel topic over festivals......Festivals zijn cultuur. Muziek is cultuur. "Linkse hobby".....na-kwakert dat je bent !

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Jij bent echt niet goed in je hoofd of wel ? Ga weg hier, dit is een cultureel topic over festivals……Festivals zijn cultuur. Muziek is cultuur. “Linkse hobby”…..na-kwakert dat je bent !

Kun je niet tegen een rechtse mening Dirk? Op je linkse teentjes getrapt?

Ik ben standaard tegen subsidies, waarvoor dan ook, dus ook voor landbouw, kerken, geloof etc..dus ook cultuur.

Wil je het niet lezen Dirk? Je kunt altijd nog bij JOOP terecht.

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Een heeeeeel groot nadeel: het is bespottelijk veel geld om daar te vertoeven. Een biertje kost $ 14,00!!!!, ja je leest het goed $ 14,00. Je kan er ook maar twee tegelijk bestellen dus als je er drie wilt hebben moet je weer in de rij. Nu viel die gelukkig mee. Wil je afrekenen dan word je gepusht om fooi te geven van resp. 12%, 18% of 25%. We blijven natuurlijk wel Nederlander en je wordt van zelf creatief om op een andere wijze veel goedkoper een drankje te nuttigen. Goedkoopste kaartje voor 3 dagen was $399,00 en duurste $1699,00. Kan mij niet voorstellen of dat dit kan slagen in Europa. Moet wel toegeven dat het geluid van superieure kwaliteit was en het scherm achter podium nog nooit zo groot heb gezien.

Ik denk dat zulke prijzen op een gegeven moment tegen je gaan werken. Erg leuk met VIP decks etc maar goed 14 dollar? Een euro is tegenwoordig bijna net zoveel waard als een dollar. Gekkenwerk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.136
Wisten jullie dat je ook op Jan Smeets kan stemmen? PVDA nr. 80
Yep, wist ik...
Link : https://www.1limburg.nl/jan-smeets-weer-op-kandidatenlijst-pvda

Staat laatste man... ;)
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
903
316
Ach, wat dat betreft is Jan Smeets een echte politicus.
Allerlei beloftes doen, maar zich er niet aan houden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.076
6.136
DennisvdBr wrote:
Deel 2 van de docu :
Pinkpop: Hoe het festival een podium krijgt
over Pinkpop herinneringen en Alzheimer.
Leuk om te zien, een must voor de Pinkpopfans!!

https://l1.bbvms.com/view/video/2771572.html


Vreemd.
Ik krijg een melding: Beelden buiten Nederland niet zichtbaar ivm rechten
Heb van de week wel deel 1 bekeken maar daar krijg ik deze melding nu ook
1f615.svg
2753.svg

Oh, dat is jammer.
Probeer het eens via de pagina van L1, https://l1.nl/pinkpop-van-festival-naar-theater-126984/

Helaas kan ik je anders niet helpen... :(
Ik weet wel dat er na laatste deel 3 een gehele documantaire komt, hoop dat deze dan ook via Youtube te zien is...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.910
Met de bekendmaking van de Europese tour van Metallica vraag ik mij of of die volgend jaar festivals doen in Europa. Ze touren dit jaar nog 2 maanden door Europa en volgend jaar vanaf februari tot half mei. Ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren....
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.443
669
T is een flinke tour!
Ben wel blij dat ze op mijn verjaardag in de Ziggo staan! Maar volgens mij hebben ze tussen elke 1e en 2e show in elke stad een vrije dag. Dus dan loopt die al snel uit
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Bedankt voor de tips; the Charms the Fury, James TW en Don Broco toegevoegd aan mijn playlist.

Ik zie ook veel positieve reacties op een bandje met de naam Justin Bieber, is dat wat?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken