Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

Dan mag Pinkpop als eerste verdwijnen

Waarom neem je elke gelegenheid aan om je negatief over dit festival uit te laten maar val je daarnaast wel iedereen lastig met die rommel waar jij naar luistert? Hou het lekker voor jezelf. Ieder zijn keuze.

Black Lies wrote:
Dan mag Pinkpop als eerste verdwijnen
Waarom neem je elke gelegenheid aan om je negatief over dit festival uit te laten maar val je daarnaast wel iedereen lastig met die rommel waar jij naar luistert? Hou het lekker voor jezelf. Ieder zijn keuze.

Sorry maar dit is toch wel een geniale reactie, hihi.
Niet zo mokken op elkaar...

Sorry maar dit is toch wel een geniale reactie, hihi.
Niet zo mokken op elkaar…

BL is gewoon een trolletje met een superieure eigenzinnige fantastisch ontwikkelde muzieksmaak.

Ok, voor de 3dagen Pinkpoppers, op welke gezellige camping gaan jullie staan?
Dit jaar sta ik op B
Ik heb voor het eerst via Festitent een tent incl. luchtbed gehuurd.
Heb eerder een keer op A gestaan, dus hoe is B ?! En wie gaat daar ook voor :-o

Hoi iedereen op het forum! Na maanden meelezen toch maar een keer een bericht posten. Dit jaar wordt mijn eerste jaar pinkpop. Mijn vriendin wil graag wat rust in de nachturen en mij lijkt het wel leuk om nog wat te kunnen drinken na het festival. Ben ik verplicht naar camping C te gaan als ik haar de rust wil gunnen? Of wat raden jullie mij aan?

@Bianca: heb altijd op camping B gelegen, het is er ontzettend gezellig en er hangt een hele goede sfeer de hele dag/nacht... Het enige nadeel kan zijn dat je 's morgens wat langer in de rij staat om te douchen (1 uur)... Maar met een koffie (of iets anders) kun je gezellig buurten en sta je zo onder de douche ?

@Max: op camping C in geen campingtainment en daar zal het een stuk rustiger zijn dan op A/B. Volgens mij gaat de muziek in de feesttenten op A/B om 3u uit... maar oordoppen kunnen ook helpen...

@maxj ik sta altijd op A, je hoort uiteraard wel wat maar met goede oordoppen kom je al een heel eind. Vind de sfeer op a dikke prima en jij kan lekker de hal in als je vriendin wil pitten. Zorg er wel voor dat je optijd komt en ga niet aan hek ten hoogte van de benzinepomp staan want dan slaapt je vriendin niet ivm de bands die daar 's nachts spelen. Voor de totale rust indd C, maar dat is ten eerste een pokke eind lopen vanaf het terrein en ten tweede is daar niks voor jou bij, aangezien daar geen enkele vorm van entertainment is.

@Bianca: heb altijd op camping B gelegen, het is er ontzettend gezellig en er hangt een hele goede sfeer de hele dag/nacht… Het enige nadeel kan zijn dat je ’s morgens wat langer in de rij staat om te douchen (1 uur)… Maar met een koffie (of iets anders) kun je gezellig buurten en sta je zo onder de douche ?

...

@Cootje
Weet je een beetje wat de "stille" douche tijden zijn?
Is dat eigenlijk 24 uur per dag open?

Hoelang blijft trouwens de banner bovenin het forum staan?

2 uur sluit het VoorSpel
EXTRA MELDING!!! Vandaag laatste kans in het VoorSpel. Het VoorSpel zal geheel sluiten vandaag, 7 maart om ca 12 uur. link : http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-pinkpop-voorspel-2017-maart/ link : http://forum.festileaks.com/forums/topic/het-rock-werchter-voorspel-2017-maart/

De duur van de optredens zoals ze in het blokkenschema staan van RW, kunnen we die ook aanhouden voor Pinkpop? SOAD staat daar bijvoorbeeld 1,5 uur.. Imagine Dragons 1 uur en een kwartier..

@Btje:
Of 's morgens heel vroeg (7u), begin vd middag of 's avonds tussen 23-1. Bij mijn weten zijn er geen 24-uurs douches op B...

De duur van de optredens zoals ze in het blokkenschema staan van RW, kunnen we die ook aanhouden voor Pinkpop? SOAD staat daar bijvoorbeeld 1,5 uur.. Imagine Dragons 1 uur en een kwartier..

Pinkpop geeft buiten de headliner eigenlijk nooit acts 1,5 uur de tijd als ik me niet vergis. Zelfs een sets van 1 uur en een kwartietje zijn niet altijd even voor de hans bij Pinkpop. Maar laten we het hopen!

Nieuw album Snow Patrol in 2017. https://www.facebook.com/SnowPatrol/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

Vast met potlood opschrijven voor 2018

Code Orange is het voorprogramma op de "headline dates" van hun tour. Zou Pinkpop daar ook onder vallen? Lijkt me wel redelijk naam voor stage 4.

Nieuw album Snow Patrol in 2017. https://www.facebook.com/SnowPatrol/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
Vast met potlood opschrijven voor 2018

Hier zit ik nou echt niet op te wachten Ik kirjg een beetje een Kings of Leon of Kensingtom gevoel bij Snowpatrol. Absoluut geen hoofdact materiaal en alle CD's behalve de eerste zijn niet goed genoeg.
Daarbij 2018 ? PP 2017 moet nog plaatsvinden of hebben de mensen in dit forum deze jaargang al opgegeven ?

Users who are viewing this thread