Wat te denken van Florence+The Machine als headliner? Het verbaasde me echt dat RW haar niet doorschoof maar FNM haalde, FNM kwam nog niet voor 50% in de buurt van haar act! Ik ken beiden niet erg goed, maar Florence had ik wel op Youtube opgezocht wat betreft Live materiaal, maar als je erbij staat betoverd het je helemaal! Ze heeft de hits, de live act, en het belangrijkste: Een gouden stem!
Ik zou het absoluut niet onterecht vinden als ze headliner word, alleen ben ik bang dat alle meisjes van 16 het geen bal aan vinden omdat het te weinig bekend is in NL
Oei, dat zal zeker mooi zijn. Dit is zeker iets om te volgen idd.http://www.wroclaw.pl/en/david-gilmour-in-poland-2016-wroclaw-live
Ik drop het hier maar even. Hij is in ieder geval op Tour in juni 2016 in Europa.
<div class="d4p-bbt-quote-title">Erwin wrote:</div>
http://www.wroclaw.pl/en/david-gilmour-in-poland-2016-wroclaw-live
Ik drop het hier maar even. Hij is in ieder geval op Tour in juni 2016 in Europa.
Oei, dat zal zeker mooi zijn. Dit is zeker iets om te volgen idd.
Eens zien of Gilmour echt naar Polen gaat eind juni en of er meer komt.
Dan is dat best een mooie kans om hem neer te zetten als bijvoorbeeld Plant in 2014.
Maar, de man is niet echt een festival artiest, ik gok eerlijk gezegd eerder op zaalshows. Misschien zelfs geen grote zalen maar “intiem” als Carré of zo…
Wat te denken van Florence+The Machine als headliner? Het verbaasde me echt dat RW haar niet doorschoof maar FNM haalde, FNM kwam nog niet voor 50% in de buurt van haar act! Ik ken beiden niet erg goed, maar Florence had ik wel op Youtube opgezocht wat betreft Live materiaal, maar als je erbij staat betoverd het je helemaal! Ze heeft de hits, de live act, en het belangrijkste: Een gouden stem!
Ik zou het absoluut niet onterecht vinden als ze headliner word, alleen ben ik bang dat alle meisjes van 16 het geen bal aan vinden omdat het te weinig bekend is in NL
Ja. Dat laatste is ook mijn persoonlijke mening.Kan prima dat ze na die show in de Ziggodome juist wordt aangekondigd, zie haar alleen nog niet headlinen op Pinkpop. Sub of afsluiter op de 3FM stage lijkt mij waarschijnlijker.
Florence zou wel kunnen headlinen op een festival van het formaat pinkpop. heb haar op werchter gezein en was echt heel goed, gister ook gelijk maar kaarten gekocht voor ziggodome denk alleen dat pinkpop iets te mainstream is om haar te laten headlinen.
WeckoJ wrote:
Het komt vast weer precies niet uit voor Pinkpop. Aan de andere kant zou je denken dat het toch niet altijd tegen kan zitten. Foo Fighters en Pearl Jam zou een aardig begin zijn al zijn het niet persee echt mijn favorieten. Maar met Bruce er bij vind ik het prima
De vraag is of Pinkpop ze al vast heeft liggen toch?
Ik kan me herinneren dat Jan Smeets in het slotinterview zei dat als de FF komen ze de 3 headliners al hadden (toch?). Het zal toch niet zo zijn dat Pinkpop alle headliners al heeft en nu geen plek meer heeft voor Pearl Jam ><.
WeckoJ wrote:
Het komt vast weer precies niet uit voor Pinkpop. Aan de andere kant zou je denken dat het toch niet altijd tegen kan zitten. Foo Fighters en Pearl Jam zou een aardig begin zijn al zijn het niet persee echt mijn favorieten. Maar met Bruce er bij vind ik het prima
De vraag is of Pinkpop ze al vast heeft liggen toch?
Ik kan me herinneren dat Jan Smeets in het slotinterview zei dat als de FF komen ze de 3 headliners al hadden (toch?). Het zal toch niet zo zijn dat Pinkpop alle headliners al heeft en nu geen plek meer heeft voor Pearl Jam ><.
Het is even filteren wat headliner opties voor Pinkpop kunnen zijn, er worden hier en daar al wat dingen genoemd??
Voornamelijk denk ik aan:
Foo Fighters, terugkeer naar o.a. Pinkpop, Werchter en Glasto, mogelijk toevoeging van enkele buitenlandse festivals? Meteen na de afzegging kwam de belofte dat de Foo Fighters volgend jaar alsnog naar Landgraaf komen. “Dan zijn er nog twee headliners over, maar daar ga ik geen mededelingen over doen. Ze zijn wel heel interessant”, zei Smeets.
Pearl Jam, geruchten stapelen zich op en er gaat zelfs toch al gewerkt worden aan een nieuw album. Maar voor Europa nog geen duidelijke tour aanwijzing. Vorige tour door verschuivingen Pinkpop misgelopen en denk dat RaR/RiP ze deze keer ook willen boeken. Uit de mond van Smeets via 1Limburg na PP15: “Ik hoor nu al acht jaar achter elkaar dat Pearl Jam komt, maar altijd was er iets. Ik wacht nu lijdzaam af, wetende dat Eddie Vedder steeds ouder wordt.”
Iron Maiden, nieuw album en tour komt in Europa eind mei tot begin augustus, FortaRock, losse show of Pinkpop past allemaal in die tourtijd. Ik geef o.a. Rock im Revier/Rockavaria en Download een grote kans, dan zelfde route als Muse dit jaar in feite?
Springsteen, naam gaat inmiddels ook in buurlanden rond, toch zie ik zo’n snelle terugkeer niet zitten hoe fantastisch ik Springsteen ook wel vind.
Van Halen, zouden wel eens Sonisphere of Download kunnen gaan doen, geruchten gaan. De VS-tour is al reeds van start gegaan, volgt Europa?
Bon Jovi, Bullet For My Valentine, Volbeat, Editors, Red Hot Chili Peppers en Snow Patrol, met nieuw album en met promotietour langs festivals is dat een optie?
Verdere tourgeruchten die misschien kunnen, Guns n Roses, Black Sabbath, Linkin Park of Kings of Leon, maar daar durf ik eerlijk gezegd niet een komst naar Pinkpop voor te voorspellen voor volgend jaar…
Tool, Coldplay en U2 lijken mij inmiddels niet meer een mogelijke optie.
We hebben volgend jaar geen last van Firefly VS, juni 16 – 19, 2016, maar wel Bonnaroo VS exact in hetzelfde Pinkpop weekend.
We moeten dus zeker zijn van een Europese tour met aanwezigheid in Europa voor 10 juni strekkend over 2 weekenden.
Rock am Ring / Rock im Park helpt hier enorm bij 3 – 5 juni een week eerder.
Ook een terugkeer van Rock im Revier en Rockavaria zal een goede hulp kunnen zijn als die weer extreem vroeg zitten.
Download en Isle of Wight in UK zijn weer met dezelfde dagen. NovaRock (Oostenrijk) en Greenfield (Zwitserland) zijn 9 – 11 juni, dag verschoven.
Ik zou zeggen, schiet maar los!
Roept u maar….