Graspop Metal Meeting 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ze hebben een duidelijke wachtrij. Een ware slang.
Opvallend onder de touwtjes wat het enige gras dat nog fel groen was en fier overeind stond.
Vraag mij af waarom ze het Werchter systeem niet kunnen invoeren. QR code en online bestellen en je kan het even later afhalen. Geen wachtrijen, amper aanschuiven en je kan makkelijk je t-shirts bestellen.

Nu goed, er is al iets aangepast, we zullen dat maar als positief beschouwen. Hopelijk realiseren ze zich over een paar jaar dat het bijna 2030 is.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Vraag mij af waarom ze het Werchter systeem niet kunnen invoeren. QR code en online bestellen en je kan het even later afhalen. Geen wachtrijen, amper aanschuiven en je kan makkelijk je t-shirts bestellen.

Nu goed, er is al iets aangepast, we zullen dat maar als positief beschouwen. Hopelijk realiseren ze zich over een paar jaar dat het bijna 2030 is.
Het is leuker om naar een gigantische muur shirtjes te kijken dan om op een telefoon te scrollen en te bestellen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: won666
Vraag mij af waarom ze het Werchter systeem niet kunnen invoeren. QR code en online bestellen en je kan het even later afhalen. Geen wachtrijen, amper aanschuiven en je kan makkelijk je t-shirts bestellen.

Nu goed, er is al iets aangepast, we zullen dat maar als positief beschouwen. Hopelijk realiseren ze zich over een paar jaar dat het bijna 2030 is.

Dat is wel het geval voor de merchandise van Graspop zelf. Ik weet niet waarom ze dat niet met de band-shirts doen, maar dat lijkt me precies ook allemaal slecht geregeld. Mijn zus was geïnteresseerd in een Babymetal shirt, maar het duurde tot zaterdagavond voor die effectief ophing. Je zou denken dat ze 's morgens toch meteen alle zaterdag bands zouden ophangen. Moeten ze wachten tot de bands toekomen of zo? 😅
 
Dat is wel het geval voor de merchandise van Graspop zelf. Ik weet niet waarom ze dat niet met de band-shirts doen, maar dat lijkt me precies ook allemaal slecht geregeld. Mijn zus was geïnteresseerd in een Babymetal shirt, maar het duurde tot zaterdagavond voor die effectief ophing. Je zou denken dat ze 's morgens toch meteen alle zaterdag bands zouden ophangen. Moeten ze wachten tot de bands toekomen of zo? 😅
Hangt er vanaf, sommige (vooral grotere bands) sturen 't vooruit, anderen nemen het mee en dan is het pas beschikbaar na aankomst van de band. En met name van kleinere bands zie je regelmatig helemaal niets hangen. Ik vermoed dat laatste vanwege kosten (fee)/baten (opbrengst)/gedoe. Zo had ik zelf graag een (tour)shirt van Gaerea gekocht maar dat was er gewoon niet helaas.
 

Users who are viewing this thread