Vraag mij af waarom ze het Werchter systeem niet kunnen invoeren. QR code en online bestellen en je kan het even later afhalen. Geen wachtrijen, amper aanschuiven en je kan makkelijk je t-shirts bestellen.Ze hebben een duidelijke wachtrij. Een ware slang.
Opvallend onder de touwtjes wat het enige gras dat nog fel groen was en fier overeind stond.
Nu goed, er is al iets aangepast, we zullen dat maar als positief beschouwen. Hopelijk realiseren ze zich over een paar jaar dat het bijna 2030 is.