Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In datzelfde interview zou Smeets gezegd hebben dat er een verrassing is tijdens het optreden van Paul.
Het gonst inmiddels van de geruchten dat dat om Bruce zou gaan, die heeft immers een week vrij voordat het concert in DH is

Er was niet echt iets over een verrassing in dat interview, toch...
Dat is dit interview (video) :
NPO2 SPIJKERS MET KOPPEN Felix Meurders 28 mei 2016

Het is wel sporadisch eens voorbij gekomen dat Springsteen wel eens zou kunnen komen bij het optreden van Macca op Pinkpop.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat Bruce extra voor 1 a 2 nummers even naar Landgraaf gaat komen, of hij moet het met een bezoek aan z'n paardenhandelaar in Guttecoven.
Aan de andere kant, stel er Paul breekt de dagen er voor een been (laten we hopen van niet) heb je wel een aardige backup backstage lopen.
Maar maak je zelf geen illusies, laat je verrassen.
Misschien is de grootste verrassing wel of All You Need Is Love live gebracht zal worden, maar aangezien het een Lennon-nummer is verwacht ik het totaal niet.
Zit ook nog geen enkele keer in de setlist.
Helaas ook, Helter Skelter is deze tour pas 1 maal gespeeld (van de eerdere 17 gigs)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Zolang de regen die nu op Megaland valt, over 2 weken wegblijft, vind ik het allemaal prima.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Weeronline zegt voor regen tijdens het Pinkpop weekend :( hopen dat dat wat beter wordt naarmate het festival dichterbij komt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
eloelo wrote:
Zolang de regen die nu op Megaland valt, over 2 weken wegblijft, vind ik het allemaal prima.


precies een ding is zeker wat nu valt valt dan niet hahaha
1f61b.png
ben het een beetje in de gaten aan het houden.

staat nu voor vrijdag 22 graden, windkrachtje 2 en 1mm regen, zaterdag 21 graden, windkrachtje 2 en 2mm regen en zondag 20 graden, windkrachtje 2 en 4mm regen.
Ik geloof niet dat dat slecht uit ziet, vooralsnog...
Als het zo blijft mogen we zeker niet klagen, over 11 dagen en 2 uurtjes ;)

edit, ik kijk op http://www.weerplaza.nl/nederland/landgraaf/12285 ipv weeronline , stan-the-man
edit, iets aangepast....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Zou ik inderdaad voor tekenen. Al blijft het onmogelijk om dat nu al te voorspellen. Komend weekend is het al iets makkelijker te voorspellen, maar 2 weken is erg lang.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Weeronline zegt voor regen tijdens het Pinkpop weekend
frownie.png
hopen dat dat wat beter wordt naarmate het festival dichterbij komt

De grootste fout die je kan maken is al kijken naar het weer als een festival nog meer dan 5 dagen van je verwijderd is. Ik ben daar toch mee gestopt. Wat je nu ziet zal zeker nog veranderen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.

https://www.youtube.com/watch?v=JlxhhF17_kU

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.
Oei Oei Oei...
Ik maar denken dat Years & Years live bagger slecht was, maar dit was onverwacht???

Toch, liever naar BMTH dan naar Tom Odell ;) we zien wel...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.

Je moet wel toegeven dat ze toegewijd zijn. Ze kopiëren niet alleen de muziek van Linkin Park, maar ook hun livereputatie.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.511
4.845
mattman wrote:
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.


Je moet wel toegeven dat ze toegewijd zijn. Ze kopiëren niet alleen de muziek van Linkin Park, maar ook hun livereputatie.

Nou Linkin Park vind ik toch een stuk beter. Komt ook minder zang van band af.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/JlxhhF17_kU?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid88591"></iframe>

Ja je weet dat het op Radio1big weekend allemaal wat strikter, hij mag niet schelden etc.

Verder is Olly's stem aardig verkracht geraakt voor ze het album Sempetirnal opnamen o.a. door verkeerde technieken en drugsgebruik. Verder is het bij hem gewoon echt de vorm van de dag, soms fenomenaal en soms echt zoals je dus zag net.. Zorg gewoon op pinkpop dat er een XXL pit ontstaat dan komt alles wel goed met de band.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
mattman wrote:
Oké. Het festivalseizoen moet nog beginnen en we hebben al een dieptepunt.

<iframe src=”https://www.youtube.com/embed/JlxhhF17_kU?feature=oembed” frameborder=”0″ allowfullscreen=”” id=”fitvid88591″></iframe>

Ja je weet dat het op Radio1big weekend allemaal wat strikter, hij mag niet schelden etc.

Verder is Olly’s stem aardig verkracht geraakt voor ze het album Sempetirnal opnamen o.a. door verkeerde technieken en drugsgebruik. Verder is het bij hem gewoon echt de vorm van de dag, soms fenomenaal en soms echt zoals je dus zag net.. Zorg gewoon op pinkpop dat er een XXL pit ontstaat dan komt alles wel goed met de band.


ik zal team moshpit even bellen hahahah |-/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken