Pinkpop 2016

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
464
167
Valt mij ook vies tegen eerste vond ik wel erg goed! Over 14 dagen 23 graden in landgraaf :p dus het ziet er prima uit! Nieuwe single van skunk anansie al beluisterd?! Ook skillet heeft nieuw werk
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Sjun!!” Mooi hoor, lekker dit… Hoopte eigenlijk op ‘Waidmanns Heil‘ nog, misschien een aftrap met ‘Rammstein‘ of ‘Rammlied‘ verwacht.
Maar hier kan ik wel een avondje schor mee schreeuwen hoor
1f609.png

Nieuwe nummer heet Ja, Nein, Rammstein. Denk dat het dus gewoon in dezelfde lijn als Rammstein en Rammlied zal liggen ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Nou, Nou, dat schreeuwlelijk van Beyonce hoeft voor mij niet zo... Veel act met onzin en bla bla en (naar mijn mening) weinig met muziek te maken... imo...
http://www.1limburg.nl/ook-beyonce-en-kanye-west-horen-op-pinkpop
'Ook Beyoncé en Kanye West horen op Pinkpop'

Pinkpop moet de komende jaren meer kleur op het podium krijgen. Ook zwarte wereldtoppers als Beyoncé en Kanye West horen in Landgraaf te staan.
Dat zegt Wilbert Mutsaers, directeur van concertorganisator Mojo, vrijdag in de Volkskrant.

Missies
Mutsaers, die vorig jaar aantrad als baas bij Mojo, noemt het één van zijn missies. "Ik ga mij er sterk voor maken dat bijvoorbeeld Beyoncé en Kanye West ook eens op Pinkpop staan."
De popwereld verandert, en dat zal op termijn leiden tot andere headliners, verwacht Mutsaers.
"Pinkpop is een echt headlinerfestival en daar hou ik van. The Stones, Bruce Springsteen. Maar op een gegeven moment heb je het rijtje een paar keer gehad."

Bier halen
De directeur van Mojo ziet nog wel wat haken en ogen. "Dit zijn heel dure artiesten. Als het dan niet goed uitpakt omdat het Pinkpop-publiek bij Beyoncé massaal een biertje gaat halen, dan denkt zo'n agent van Beyoncé: bedankt voor het geld, maar dat doen we dus niet meer."

Mojo is de grootste organisator van concerten en festivals in Nederland, waaronder dus Pinkpop.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Laat ze dat alsjeblieft niet doen, alhoewel aan de andere kant als de rest van de line-up net zo treurig is als dit jaar en vorig jaar doe het dan maar ook. Dan hoef ik er toch niet bij te zijn. Ik denk alleen dat het niet goed uit gaat pakken maar wie niet waagt wie niet wint. Ik zou dan zelf eerder een apart festival organiseren.

Overigens vind ik maar weinig overeenkomsten tussen Kanye West en Beyonce. Heel andere muziek.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
464
167
Wel grappig dat hij zegt dat je het rijtje dan wel een paar keer hebt gehad! En vervolgens bij het bier halen verhaal is hij bang dat Beyoncé haar agent dan zegt dat doen we niet meer! Sinds 2014 is pinkpop niet meer wat het is.. Imo
Er word veel te veel gehypt, hartstikke leuk de stones op pinkpop maar het trok met de name stones fans en niet het festival (pinkpop) publiek, dit was vorig jaar ook het geval met avicci robbie Williams pharrel etc. Als je dit jaar op jaar doet ben ik bang dat het pinkpop gevoel weg raakt en dat krijg je ook niet meer terug er zijn al enkele trouwe pinkpop gangers afgehaakt. Zal wel veel shit over mij heen krijgen maar mojo maakt pinkpop kapot! Als ook Beyoncé kanye en al die flut artiesten komen haak ik ook af en laat ik mijn pinkpop tattoo weglaseren. Achterlijke mojo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Zo, ik blijf onder de indruk van dit jochie...
Hulp gahad van een aantal uitstekende drummers bij de opname.
Naar mijn idee een HELE goede reden om vrijdag 10 juni (over 14 dagen / 2 weken) op tijd aanwezig te zijn, voor Storksky 15:45 Brand bier stage.
Zoek een vakje voor "klinkt als", past goed op Pinkpop....
https://open.spotify.com/album/4hRYymrSotUWmsT00xzr8N
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Zo, ik blijf onder de indruk van dit jochie…
Hulp gahad van een aantal uitstekende drummers bij de opname.
Naar mijn idee een HELE goede reden om vrijdag 10 juni (over 14 dagen / 2 weken) op tijd aanwezig te zijn, voor Storksky 15:45 Brand bier stage.
Zoek een vakje voor “klinkt als”, past goed op Pinkpop….
<iframe src="https://embed.spotify.com/?uri=spotify:album:4hRYymrSotUWmsT00xzr8N" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true"></iframe>

Ik vind m ook heel goed, en ik zal zeker een stuk gaan kijken. Maar het hele optreden zal niet lukken ivm The Struts;)
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
DennisvdBr wrote:
Zo, ik blijf onder de indruk van dit jochie…
Hulp gahad van een aantal uitstekende drummers bij de opname.
Naar mijn idee een HELE goede reden om vrijdag 10 juni (over 14 dagen / 2 weken) op tijd aanwezig te zijn, voor Storksky 15:45 Brand bier stage.
Zoek een vakje voor “klinkt als”, past goed op Pinkpop….
<iframe src=”https://embed.spotify.com/?uri=spotify:album:4hRYymrSotUWmsT00xzr8N” width=”300″ height=”380″ frameborder=”0″ allowtransparency=”true”></iframe>


Ik vind m ook heel goed, en ik zal zeker een stuk gaan kijken. Maar het hele optreden zal niet lukken ivm The Struts;)


percies wij gaan zeker kijken maar niet de hele show
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Baas wrote:
DennisvdBr wrote:
Storksky 15:45 Brand bier stage.

Ik vind m ook heel goed, en ik zal zeker een stuk gaan kijken. Maar het hele optreden zal niet lukken ivm The Struts;)


percies wij gaan zeker kijken maar niet de hele show
Dat redden jullie makkelijk. Storksky speelt tot 16.25 en The Struts beginnen om 16.30 in Stage 4. Daar ben je nog binnen 5 minuten vanuit de Brand tent tot Stage 4 ;)
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Net langs megaland gereden en het begint al langzaam wat te worden! Stage 4 staat zo goed als klaar wat ik zo kon zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Net langs megaland gereden en het begint al langzaam wat te worden! Stage 4 staat zo goed als klaar wat ik zo kon zien.
De tent van Stage 4 idd.
Ook het backstage deel achter mainstage begint vorm te krijgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Plattegrond is bekendgemaakt.
Er komt een Brand bier bijzondere bieren terras, kijk op de plattegrond naast de brandtoren staat een Brand-bier "B"-logo.

Download de plattegrond van het festivalterrein, inclusief de campings en de looproute vanaf het station (PDF)
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.659
820
Paul McCartney komt met privévliegtuig naar Pinkpop

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" src="http://festileaks.com/2016/05/paul-mccartney-privevliegtuig/embed/#?secret=E6howNt61u" data-secret="E6howNt61u" width="600" height="547" title="WordPress bericht ingevoegd" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

In datzelfde interview zou Smeets gezegd hebben dat er een verrassing is tijdens het optreden van Paul.
Het gonst inmiddels van de geruchten dat dat om Bruce zou gaan, die heeft immers een week vrij voordat het concert in DH is
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.620
682
Zaterdag De Staat gezien op Dauwpop......als ze zo in vorm zijn als zaterdag dan gaat het dak er af op Pinkpop......wat een optreden en wat een energie
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Zaterdag De Staat gezien op Dauwpop……als ze zo in vorm zijn als zaterdag dan gaat het dak er af op Pinkpop……wat een optreden en wat een energie
Ik ga het zien dan... Ben van plan De Staat mee te pakken, moet er wel een goed plekje voor RHCP voor inleveren. Maar dan wring ik me nog wel ergens tussen, denk dat ik na De Staat probeer naar links (andere zijde Mainstage) te gaan, meestal is daar nog wel een plek te vinden, misschien beetje tijdig aanlopen om niet alles wat wegkomt bij Brand-tent en 3FM-stage ook nog in de weg te hebben ;)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Klopt het dat de Kalm Aan Laan langer is geworden?

Overigens weer twee geluidstorens ipv één, heb ik best wat commentaar over gehoord maar ik vind het juist fijn.
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Klopt het dat de Kalm Aan Laan langer is geworden?

Overigens weer twee geluidstorens ipv één, heb ik best wat commentaar over gehoord maar ik vind het juist fijn.


viel mij ook al op dat de kalm aan laan langer is geworden maar weet het ook niet zeker. ik vind de 2 torens ook fijner kun je recht voor het podium staan tenminste en is ook fijner met de schermen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.331
4.262
Is niet langer geworden als je hem vergelijkt met de plattegrond van 2015. Het Brand speciale bierterras lomt op de plek van Oxfam Novib volgensmij
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.306
6.444
Baas wrote:
Klopt het dat de Kalm Aan Laan langer is geworden?

Overigens weer twee geluidstorens ipv één, heb ik best wat commentaar over gehoord maar ik vind het juist fijn.


viel mij ook al op dat de kalm aan laan langer is geworden maar weet het ook niet zeker. ik vind de 2 torens ook fijner kun je recht voor het podium staan tenminste en is ook fijner met de schermen

Is niet langer geworden als je hem vergelijkt met de plattegrond van 2015. Het Brand speciale bierterras lomt op de plek van Oxfam Novib volgensmij

Kalm aan laan zal iets gewijzigd zijn, maar de lengte is het zelfde als in 2015 idd dat was al.
en idd eloelo, Brand Bier terras is op de plek waar vorig jaar Oxfam Novib stand stond bovenaan het heuveltje...

De shermen met de 2 duiventillen is naar mijn idee een positieve ontwikkeling, naar mijn idee beter zicht vanaf meer posities.

btw de oplaadpunten staan ook op de plattegrond, nr 14 = KPN Oplaadservice
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken