Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Bij FortaRock hebben we reeds ingespeeld op de befaamde Festileaks-Meetings...

Hoe is de stemming hier?
Wat zijn voor jullie goede momenten??
Niet iedereen is elke dag beschikbaar of aanwezig.
Zelf ben ik elke dag op het festivalterrein, waarschijnlijk al vroeg bij opening tot na de headliners, dus kan wel e.e.a. inschikken...
Kan me ook voorstellen vrijdag voor Storksky (maar voor Storksky voor de ingang van de Brandtent), of tijdens Common Linnets / The Struts of tijdens Years Years / Bears Den??
Zaterdag eventueel, vroeg voor of tijdens Imelda May/MIAMIGO, tijdens James Morrison/ Marquet Courts, of tijdens Lianna La Havas/Lucky Fons??
Zondag mogelijk, Vroeg voor Jungle By Night / Harts, tijdens Douwe Bob/Walking on Cars, of tijdens John Newman / Slaves??
Laten we eens zien wanneer de meeste mensen kunnen?
( btw, Zoals het er nu uit ziet start ik elke dag in de Brand-stage-tent, dus links achterin / meteen links bij de ingang van de tent (achter doek of bij een paal) zal ik mogelijk wel te vinden kunnen zijn.)
De locatie bekijken we later wel.
Het voorstel om bij de eerste P van het Pinkpop-logo af te spreken is wel oke, maar misschien is een overzichtelijkere en minder drukke locatie makkelijker.
Dacht voor het nieuwe Brand-bier-terras, direct bovenaan het heuveltje randje asfalt/gras. Overzichtelijk, voor iedereen te vinden, centraal, bier in de buurt en nog uitzicht op een afstand op Mainstage ook.
Laat jullie ideeën eens stromen...

Roept u maar...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
ik zou het niet kunnen zeggen maar wil wel meeten maar ligt aan de groep ik kijk wel als jullie wat hebben afgesproken.
 

BG

Playlistbediener
17 mrt 2015
49
0
Uit hoeveel nummers zal de setlist van Paul Mccartney bestaan aangezien hij op Pinkpop minder tijd zal krijgen dan bij zijn reguliere optredens?
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
De weekendkaarten gaan nu al voor € 119 op Ticketswap. De uitverkoop begint bizarre vormen aan te nemen.
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Goedemiddag mensen...


Even een vraagje hoe serieus moeten we het gerucht nemen dat evt bruce Springsteen een gast optreden komt doen bij het concert van sir Paul ?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Uit hoeveel nummers zal de setlist van Paul Mccartney bestaan aangezien hij op Pinkpop minder tijd zal krijgen dan bij zijn reguliere optredens?
Dat is uiteraard afhankelijk van welke nummers (qua tijdsduur) hij gaat schrappen.
Van de ca 40 nummers op de setlist nu, zal hij denk ik een 5 a 10 nummers schrappen? Geen idee...
Voorbeeld:
In Dusseldorf was " 18:00 Uhr Einlass, 20:00 Uhr Paul McCartney, ca. 22:30 Uhr Ende der Veranstaltung" circa 2 en half uur speeltijd dus.
Pinkpop 2 uur dus dan half uur minder, reken op het encore gedeelte na 23:30 ongeveer.
Setlist Düsseldorf was 38 nummers, half uur minder is misschien 4 a 8 nummers.
Wie het weet mag het zeggen...



Goedemiddag mensen…

Even een vraagje hoe serieus moeten we het gerucht nemen dat evt bruce Springsteen een gast optreden komt doen bij het concert van sir Paul ?
Gisteren schreef ik dit er over :
Het is wel sporadisch eens voorbij gekomen dat Springsteen wel eens zou kunnen komen bij het optreden van Macca op Pinkpop.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat Bruce extra voor 1 a 2 nummers even naar Landgraaf gaat komen, of hij moet het met een bezoek aan z’n paardenhandelaar in Guttecoven.
Aan de andere kant, stel er Paul breekt de dagen er voor een been (laten we hopen van niet) heb je wel een aardige backup backstage lopen.
Maar maak je zelf geen illusies, laat je verrassen.
Misschien is de grootste verrassing wel of All You Need Is Love live gebracht zal worden, maar aangezien het een Lennon-nummer is verwacht ik het totaal niet.
Zit ook nog geen enkele keer in de setlist.
Helaas ook, Helter Skelter is deze tour pas 1 maal gespeeld (van de eerdere 17 gigs)
Dus, stel je er niet te veel van voor, maar hopen mag...
 

El Nino

Nieuw lid
31 mei 2016
3
0
Helaas kan 1 van ons niet mee vogend weekend. Daarom 1 weekendkaart over. Het is een collector ticket dat weg kan voor normale prijs. Ticket kan opgestuurd worden.
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Nog tien dagen: ik raad aan dat iedereen die gaat (en nog niet begonnen is) vandaag begint met zich insmeren.

Doe Jan een plezier en begin op tijd!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Nog tien dagen: ik raad aan dat iedereen die gaat (en nog niet begonnen is) vandaag begint met zich insmeren.

Doe Jan een plezier en begin op tijd!

Ik zou ook alvast op tijd naar bed gaan, alles na 24:00 is onacceptabel!
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Nog tien dagen: ik raad aan dat iedereen die gaat (en nog niet begonnen is) vandaag begint met zich insmeren.

Doe Jan een plezier en begin op tijd!

en op tijd slapen want op de camping is savonds niks te doen he :p
 

El Nino

Nieuw lid
31 mei 2016
3
0
Helaas kan 1 van ons niet mee volgend weekend, daarom 1 collector weekendkaart over. Kaart kan weg voor normale prijs. Ticket kan opgehaald of opgestuurd worden.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Zoals al aangegeven kom je ze onder de 150 volgensmij niet meer kwijt. Ticketswap gaat één dezer dagen nog zakken tot 100 euro denk ik..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ticketswap gaat één dezer dagen nog zakken tot 100 euro denk ik..

Zekers, ze hebben nog meer dan 300 weekendkaarten op Ticketswap staan. Hier zullen er ongetwijfeld nog velen bijkomen. Daarnaast ook nog honderen dagkaarten voor elke dag, vooral veel voor de zondag...
Als je ze kwijt wil zorg dan dat je niet te hoog gaat zitten met je prijs want die zal nog flink gaan zakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Zwarte Pinkpop-hoedje en Poster Pinkpop 2016 zijn binnengekomen vandaag. Dat is fijn thuiskomen :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
*NOG 9 DAGEN * ‪#‎PP16‬
Geen zin om te lopen volgende week? Tussen het station en het festivalterrein rijden pendelbussen. Een ritje kost €1,50. Er rijden ook pendelbussen tussen de campings en het festivalterrein. Deze dienst is GRATIS. Kijk op www.pinkpop.nl/2016/nl/festival-informatie/vervoer/ voor meer informatie over pendelbussen en vervoer.

Kleine tip van mijn kant.
Voor diegene die (kan lopen) wil lopen.
Bespaar jezelf het gedoe van de pendelbus en loop aan de voorzijde van het station van landgraaf direct links af langs de Dr Calsstraat, kom je ( na 5 minuten) onderaan bij de spoorbrug in de bocht sta je bij de ingang van Camping B en C, (zie plattegrond links boven).
Wil je naar Camping A, volg de borden met voetganger na oversteken aan voorzijde station (de blauwe stippen vanaf het station op de plattegrond), het zal 10 a 15 minuten lopen zijn.
Neem dit in overweging t.o.v. wachten op de pendelbus of instappen in de pendelbus die eerst een tour rondom Landgraaf maakt door de drukte. Je staat waarschijnlijk langer te wachten en voordat je je goed en wel hebt ingepropt in de bus kan je bij uitgang camping B en C al er uit. Voor de laatkomers rijdagmiddag, houdt er rekening mee dat Camping A al volzet 'kan' zijn.
(De route van de pendelbus zijn de kleine zwarte pijltjes die vanuit station, langs Dr Calsstraat, Einsteinstraat, Minckelersstraat, Voltastraat, Hoofdstraat en Stationsstraat.)


Gewoon ff ter info...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
@dennisvdbr Wij zitten in een Airbnb in Kerkrade..Is dat nog een beetje te doen op de fiets. Qua route
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik kan helaas niet bij de meeting zijn dit jaar, erg druk programma!

@Dennisvdbr waar kan ik het beste mijn auto parkeren als ik op camping B sta en wat kost het voor een weekend om er te staan?

Zag vlakbij Camping B een maar geen idee hoe ik daar moet komen!
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
Langs camping B ligt idd de parkeerplaats mondo verde.
Dit is de dichtst bijzijnde parkeerplaats voor canmping B.
Gewoon bordjes volgens camping B of vragen naar mondo verde parkeerplaats.
Kost 10.- per dag volgens mij......weet niet meer zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken