Ik kan helaas niet bij de meeting zijn dit jaar, erg druk programma!
Dennisvdbr waar kan ik het beste mijn auto parkeren als ik op camping B sta en wat kost het voor een weekend om er te staan?
Zag vlakbij Camping B een maar geen idee hoe ik daar moet komen!
@stofferLangs camping B ligt idd de parkeerplaats mondo verde.
Dit is de dichtst bijzijnde parkeerplaats voor canmping B.
Gewoon bordjes volgens camping B of vragen naar mondo verde parkeerplaats.
Kost 10.- per dag volgens mij……weet niet meer zeker.
Langs camping C kan je ook parkeren aan de Delleweg-Vijfbunderweg, op deze locatie is ook parkeertoezicht en is iets groter.
De parkeertarieven zijn op deze locatie zijn gelijk dit jaar met Mondo Verde: je betaalt bij aankomst op vrijdag 30 euro per auto. Bij aankomst op zaterdag 20 euro per auto en bij aankomst op zondag 10 euro per auto.
Indien je langs route 69 komt zal dit de eerst aangegeven parkeerplaats zijn, kom je via Heerlen afslag Kerkrade-West (stadion) A2/A76/N281 dan zal de parkeerplaats Mondo Verde denk ik eerst aangegeven worden.
Stel op je navigatie bijvoorbeeld Mondo Verde in, dan ga je al de goeie richting op.
Anders is het Heerlen aanhouden op A2 ( vanuit Eindhoven of vanaf A73), kan je bij Born (na Echt) de keuze maken die afrit Born/Brunssum te nemen (aangegeven route 69) via Brunssum, of doorrijden op A2 tot knooppunt Kerensheide en hier Heerlen/Landgraaf aanhouden via A76 en Kerkrade/Landgraaf via N281.