Pinkpop 2016

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
Ik kan helaas niet bij de meeting zijn dit jaar, erg druk programma!

Dennisvdbr waar kan ik het beste mijn auto parkeren als ik op camping B sta en wat kost het voor een weekend om er te staan?

Zag vlakbij Camping B een maar geen idee hoe ik daar moet komen!

Langs camping B ligt idd de parkeerplaats mondo verde.
Dit is de dichtst bijzijnde parkeerplaats voor canmping B.
Gewoon bordjes volgens camping B of vragen naar mondo verde parkeerplaats.
Kost 10.- per dag volgens mij……weet niet meer zeker.
@stoffer
Langs camping C kan je ook parkeren aan de Delleweg-Vijfbunderweg, op deze locatie is ook parkeertoezicht en is iets groter.
De parkeertarieven zijn op deze locatie zijn gelijk dit jaar met Mondo Verde: je betaalt bij aankomst op vrijdag 30 euro per auto. Bij aankomst op zaterdag 20 euro per auto en bij aankomst op zondag 10 euro per auto.
Indien je langs route 69 komt zal dit de eerst aangegeven parkeerplaats zijn, kom je via Heerlen afslag Kerkrade-West (stadion) A2/A76/N281 dan zal de parkeerplaats Mondo Verde denk ik eerst aangegeven worden.
Stel op je navigatie bijvoorbeeld Mondo Verde in, dan ga je al de goeie richting op.
Anders is het Heerlen aanhouden op A2 ( vanuit Eindhoven of vanaf A73), kan je bij Born (na Echt) de keuze maken die afrit Born/Brunssum te nemen (aangegeven route 69) via Brunssum, of doorrijden op A2 tot knooppunt Kerensheide en hier Heerlen/Landgraaf aanhouden via A76 en Kerkrade/Landgraaf via N281.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
dennisvdbr, Wij zitten in een Airbnb in Kerkrade..Is dat nog een beetje te doen op de fiets. Qua route
@bcmrmaybe
Ligt er aan waar in Kerkrade...
Heb je een straatnaam.
Maar denk dat dat te doen is, terugweg bergje op, dus suc6 ;)

Maar (indien je komt vanaf Kerkrade Centrum) via Kerkradersteenweg (langs GaiaZoo), Strijthagenweg, Tunnelweg (afkorten bij Relim langs Snowworld met fiets) kom je onderaan de Hofstraat uit, deze afrijden tot de rotonde daar is de fietsenstalling. 20 a 25 minuten fietsen gok ik zo.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
@bcmrmaybe
Ligt er aan waar in Kerkrade…
Heb je een straatnaam.
Maar denk dat dat te doen is, terugweg bergje op, dus suc6 ?

Maar (indien je komt vanaf Kerkrade Centrum) via Kerkradersteenweg (langs GaiaZoo), Strijthagenweg, Tunnelweg (afkorten bij Relim langs Snowworld met fiets) kom je onderaan de Hofstraat uit, deze afrijden tot de rotonde daar is de fietsenstalling. 20 a 25 minuten fietsen gok ik zo.


@dennisvdbr Locht is de straatnaam 6466GW Kerkrade
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
bcmrmaybe
Ligt er aan waar in Kerkrade…
Heb je een straatnaam.
Maar denk dat dat te doen is, terugweg bergje op, dus suc6
1f609.png


Maar (indien je komt vanaf Kerkrade Centrum) via Kerkradersteenweg (langs GaiaZoo), Strijthagenweg, Tunnelweg (afkorten bij Relim langs Snowworld met fiets) kom je onderaan de Hofstraat uit, deze afrijden tot de rotonde daar is de fietsenstalling. 20 a 25 minuten fietsen gok ik zo.


dennisvdbr
Locht is de straatnaam 6466GW Kerkrade
@bcmrmaybe
oohh, maar dan is dat niet in de buurt van het Centrum van Kerkrade, maar meer bij het Parkstad Limburg Stadion (Roda JC).
Dan zit je wel met de fietspad-mogelijkheden. Van daaruit kan je niet via de Euregioweg.
Je zal langs de wijken Spekhozerheide en Terwinselen moeten fietsen.
Ik zou zeggen Locht, Heerlenersteenweg, Schaesbergerstraat, Heistraat, linkstaf de Hofstraat in en helemaal uitrijden tot de fietsenstalling, zal ca 20 minuten fietsen zijn (met wat ups en downs).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
@bcmrmaybe
oohh, maar dan is dat niet in de buurt van het Centrum van Kerkrade, maar meer bij het Parkstad Limburg Stadion (Roda JC).
Dan zit je wel met de fietspad-mogelijkheden. Van daaruit kan je niet via de Euregioweg.
Je zal langs de wijken Spekhozerheide en Terwinselen moeten fietsen.
Ik zou zeggen Locht, Heerlenersteenweg, Schaesbergerstraat, Heistraat, linkstaf de Hofstraat in en helemaal uitrijden tot de fietsenstalling, zal ca 20 minuten fietsen zijn (met wat ups en downs).

ondertussen even google opgezocht...ziet er niet lastig uit qua fietsen..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Dat plat Limburgs is echt niet te verstaan. Als rasechte tukker is mijn Duuts wel goed hahahahaha
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
@bcmrmaybe
oohh, maar dan is dat niet in de buurt van het Centrum van Kerkrade, maar meer bij het Parkstad Limburg Stadion (Roda JC).
Dan zit je wel met de fietspad-mogelijkheden. Van daaruit kan je niet via de Euregioweg.
Je zal langs de wijken Spekhozerheide en Terwinselen moeten fietsen.
Ik zou zeggen Locht, Heerlenersteenweg, Schaesbergerstraat, Heistraat, linkstaf de Hofstraat in en helemaal uitrijden tot de fietsenstalling, zal ca 20 minuten fietsen zijn (met wat ups en downs).

ondertussen even google opgezocht…ziet er niet lastig uit qua fietsen..

Vanuit Roda naar pinkpop is het met de auto net 2 straten rijden.
Met de fiets gewoon even voor bereiden en dan stelt het niks voor, klein stukje binnendoor en dan kom je op de grote weg uit naar megaland.
 

pack

Playlistbediener
25 feb 2015
42
0
Gelukkig zijn er nu nog geen opzeggingen.

Nu nog hopen dat het weer mee zit. Tot nu toe regen.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Het valt me net op dat Paul McCartney nu ingepland staat van 21:45 tot 23:45 uur, nog eens een kwartiertje erbij voor de Beatle. Nu wel stukje overlap met Kygo en All Time Low om het allemaal passend te maken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.053
3.744
Gelukkig zijn er nu nog geen opzeggingen.

Nu nog hopen dat het weer mee zit. Tot nu toe regen.

Afzeggingen zul je bedoelen. En welja, ze voorspellen voorlopig (geen pijl op te trekken) een beetje regen, maar ook 23 graden dus dat is prima.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
Het valt me net op dat Paul McCartney nu ingepland staat van 21:45 tot 23:45 uur, nog eens een kwartiertje erbij voor de Beatle. Nu wel stukje overlap met Kygo en All Time Low om het allemaal passend te maken.
Klopt @romanov dat was 19 mei aangepast nadat Jan Smeets reactie gaf over de ophef in de media .
Maar verwacht maar dat het doorgaat tot tegen 24 uur. Overlap bij Kygo, All Time Low of iets anders hoef je niet te verwachten. Bij Pinkpop zijn de slottijden aansluitend en niet overlappend.


Gelukkig zijn er nu nog geen opzeggingen.

Nu nog hopen dat het weer mee zit. Tot nu toe regen.
Nee, laten we hopen dat de afzeggingen uitblijven dit jaar.
Nou was vorig jaar wel een opvallend jaar, vooral Rock Werchter had te maken met veel uitvallers.
Zolang niemand van het podium valt, zal het wel goed komen.


Wat betreft de regen... Geen idee nog, wind draait nog te veel en de drukgebieden schuiven nog te onvoorspelbaar.
Voor Landgraaf ziet het er een 8 dagen voor aanvang wel oké uit nu, toch...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.053
3.744
Het klopt wel dat er overlap is tussen Kygo en ATL. Deze overlappen een kwartiertje. Dit is gedaan zodat Macca een kwartier eerder kan beginnen. Eerst was het 22:00-23:30, na wijziging Jan Smeets 22:00-23:45 en nu is er nog een kwartier aangeplakt, en is de settijd 21:45-23:45. Uiteindelijk zal hij dus uitkomen op zo'n 2uur en 15 minuten settijd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.092
6.173
Het klopt wel dat er overlap is tussen Kygo en ATL. Deze overlappen een kwartiertje. Dit is gedaan zodat Macca een kwartier eerder kan beginnen. Eerst was het 22:00-23:30, na wijziging Jan Smeets 22:00-23:45 en nu is er nog een kwartier aangeplakt, en is de settijd 21:45-23:45. Uiteindelijk zal hij dus uitkomen op zo’n 2uur en 15 minuten settijd.

HEUUH??
was mij nog niet opgevallen. Spelen idd langer door dan Jamie Lawson in Brand Bier stage, is wel een zeldzaam overlapping.
Hé Ja, nu en Macca van 22:00 naar 21:45?

Dat is een recente verschuiving, heb hier recente uitgeprinte versie's waar het nog niet op is namelijk.
Gisteren gebeurd??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
HEUUH??
was mij nog niet opgevallen. Spelen idd langer door dan Jamie Lawson in Brand Bier stage, is wel een zeldzaam overlapping.
Hé Ja, nu en Macca van 22:00 naar 21:45?

Dat is een recente verschuiving, heb hier recente uitgeprinte versie’s waar het nog niet op is namelijk.
Gisteren gebeurd??


Ik denk dat Paultje kenbaar heeft gemaakt dat ie dus niet gaat snijden in zijn setlist.....dus aanpassen Smeets gvd :)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken