Pinkpop 2016

58.500 euro is niks voor een festival als Pinkpop, relatief gezien dan. Stel het wordt een dag 27 graden en mensen drinken allemaal 1 consumptie meer, is dat weer 67.000×2,50= €167.500 extra..

Daarom zei ik ook, 'even' wakker liggen ;)
Natuurlijk is dat op het budget een zakcentje, misschien maar 0,5 procent van de de rest van de inkomsten.
Wat ik bedoelde was, als ze de kaarten niet weggeven aan sponsors en gasten (zoals ze aangeven), is dit eigenlijk niet zo een vreemde oplossing.
Ik vraag me af of ze alle 300 er uit gaan deze week, iedereen die wil gaan heeft al heel veel mogelijkheden gehad om aan kaarten te komen, lijkt me.
Heb je er geen, heb je geen enkele moeite gedaan om een klein beetje informatie verstrekking over Pinkpop te volgen en dan wil je ook niet echt, toch??

eloelo wrote:
58.500 euro is niks voor een festival als Pinkpop, relatief gezien dan. Stel het wordt een dag 27 graden en mensen drinken allemaal 1 consumptie meer, is dat weer 67.000×2,50= €167.500 extra..

Daarom zei ik ook, ‘even’ wakker liggen
1f609.png

Natuurlijk is dat op het budget een zakcentje, misschien maar 0,5 procent van de de rest van de inkomsten.
Wat ik bedoelde was, als ze de kaarten niet weggeven aan sponsors en gasten (zoals ze aangeven), is dit eigenlijk niet zo een vreemde oplossing.
Ik vraag me af of ze alle 300 er uit gaan deze week, iedereen die wil gaan heeft al heel veel mogelijkheden gehad om aan kaarten te komen, lijkt me.
Heb je er geen, heb je geen enkele moeite gedaan om een klein beetje informatie verstrekking over Pinkpop te volgen en dan wil je ook niet echt, toch??

Gewoon 100 van die kaarten weggeven via allerlei last minute sponsoracties. Gratis toegang maar wel betalend consumeren is nog altijd beter dan tickets die naar niemand gaan. En mensen die gratis binnen mogen consumeren altijd een beetje meer, niet onlogisch.

vrijdag 15:45 ?
Nog precies 1 week mensen.....
Nog precies 1 week.....
...precies 1 week.....
...1 week...
nog maar 7 hele dagen
nog 168 uur
JJJAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

( ja, ik ben rustig!!!!! )

Weekje overleven en dan mogen we weer, hopelijk draait het weer nog een beetje bij. Wel prima temperatuurtjes!!

Het weer is prima toch? Alleen zondag wat regen als we even weeronline aanhouden.. Zaterdag en vrijdag 23 graden en droog, voor wat het waard is..

Het weer is prima toch? Alleen zondag wat regen als we even weeronline aanhouden.. Zaterdag en vrijdag 23 graden en droog, voor wat het waard is..

Ik kijk het weer altijd pas 2-3 dagen van tevoren. Nu is het een prima indicatie voor temperatuur maar neerslag... ik durf nog niet te kijken.

eloelo wrote:

Ik kijk het weer altijd pas 2-3 dagen van tevoren. Nu is het een prima indicatie voor temperatuur maar neerslag… ik durf nog niet te kijken.

Klopt zeker, woensdag zul je langzaam kunnen zien of het een beetje droog blijft of dat we toch een pakje regen krijgen.

Stage 4 staat al een tijdje, reed net langs en zag de tent ook al klaarliggen om binnenkort opgezet te worden. Backstage area ligt er ook al helemaal.

Ik loop morgen eens een blokje om. Trapje op en een paar foto's maken. Elk jaar opbouw pottekijken, leuk...

@coldplay: Coldplay will headline next year's Rock Werchter, Pinkpop and Rock In Rio festivals http://cldp.ly/3xfests A

Hopen dat dit een grap is.

@coldplay: Coldplay will headline next year’s Rock Werchter, Pinkpop and Rock In Rio festivals http://cldp.ly/3xfests A

Pagina is al weg. Lol Maar Coldplay...altijd goed

http://www.1limburg.nl/jan-smeets-bliksem-nachtmerrie-voor-festivalorganisatie?context=topstory

"Smeets vindt het goed dat Rock am Ring vrijdagavond ondanks de gebeurtenissen is doorgegaan. Ook als er doden vallen moet je volgens de Pinkpopdirecteur doorgaan."

Weer een lekker onhandige uitspraak van Mr. Pinkpop. Of verkeerd geciteerd, dat kan natuurlijk ook.

De tent staat, mainstage ligt klaar, moet de lucht in worden getild. 3FM stage staat het geraamte ook al van. Net even wezen joggen rondom "de berg". Kan nu toch echt niet meer wachten!

Ps; brand krat staat ook al voor een deel.

Hoi, ik zie dat hier een paar mensen actief zijn die de regio goed kennen. Hoe bereik je het beste de Kiss en Ride bij mondo verde. Mijn vriendin moet zondag eerder weg dus is het meest praktisch als we hier parkeren, dan kan zij hier afgehaald worden. De laatste twee keer volgden we gewoon de Pinkpopborden en stonden we 3 uur in de file om bij Parkeren van Mondo Verde te komen. We komen uit het midden van het land en ik heb het idee dat je nog even kunt doorrijden op de snelweg en een andere route kunt pakken i.p.v. de Pinkpoproute via de borden. Voor halen en brengen in de file staan is niet zo lekker....Maar er zijn ook veel wegen afgesloten hoor ik.
Het is alleen bereikbaar via de Mensheggerweg zie ik op de site, maar het is voor ons steeds weer een crime om hier te komen.
Mocht iemand een idee hebben, graag!!! THX!

Users who are viewing this thread