Pinkpop 2016

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
ik schrok even van de setlist van de rhcp. bij de intro zie je john fruscianti , maar dat moeten oude beelden zijn :cool:
zou toch leuk zijn als hij een keer mee op tour zou gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
ik schrok even van de setlist van de rhcp. bij de intro zie je john fruscianti , maar dat moeten oude beelden zijn
1f60e.png

zou toch leuk zijn als hij een keer mee op tour zou gaan.

Dit zijn redelijk nieuwe beelden, van NOJ/Heritage'16
Ook leuk om te checken...
 

gino gelati

Campingartiest
5 feb 2014
78
0
nice,
mooi om te zien. al lijkt de stem van anthony wat minder..... kan mss ook aan het geluid liggen daar.
heb er zin in !!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Ik verwacht dat we bij Rammstein een ‘Made in Germany’ setlist krijgen, zolang ze Mein Teil inclusief act spelen ben ik een gelukkig mens :)

Ik ga ze nog op de Waldbuhne zien...dus dit is een voorafje :)
 

Tara

Playlistbediener
5 nov 2015
22
0
Gaaf!! @bcmrmaybe Mag ik uit je profielfoto opmaken dat ik je ook vooraan kan verwachten bij Rammstein? :D
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Ik ga alleen de zaterdag maar zo ziet mijn spoorboekje er uit:

Lucas Hamming - Parquet Courts - Skillet - Ghost - Rammstein
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.188
4.343
De grootste clash was eigenlijk De Staat en Major Lazer…Gelukkig kaarten voor de Dauwpop de 28ste mei dus dan kan ik rustig de Staat zien en ML op Pinkpop

Over die clash hoef ik geen seconde na te denken. Dan nog eerder 2x De Staat.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.599
660
Over die clash hoef ik geen seconde na te denken. Dan nog eerder 2x De Staat.

De Staat kan ik nog wel op andere plaatsen zien in Nederland. ML wil ik graag een keer meemaken dus vandaar
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Ik kan nu al niet wachten. En het duurt nog 19 dagen…


precies en dan kunnen we weer genieten van (hopelijk) een zonnetje een pilsje en muziek en een relaxte sfeer.


(en nog maar 19 dagen tot ik jarig ben hahahaha!!!!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Goed nieuws voor 10 juni.
RHCP stonden gisteren terug op het podium op Rock On The Range
( setlist http://www.setlist.fm/setlist/red-hot-chili-peppers/2016/mapfre-stadium-columbus-oh-33fea021.html )
Rock On The Range
Red Hot Chili Peppers are bringing down the house for the 10 year anniversary of ‪#‎RockontheRange‬ ‪#‎ROTR10‬ Photo: Scott Uchida


Zanger Red Hot Chili Peppers gaat beter letten op gezondheid

Anthony Kiedis is aan het herstellen van een ernstige griep. Door de ziekte is de zanger van Red Hot Chili Peppers beter op zijn gezondheid gaan letten.
"Ik denk dat zo'n griep goed voor mij is geweest. Nu ga ik wat meer op mijzelf letten. Ik moest erachter komen wat ervoor zorgde dat ik ziek werd", vertelt 53-jarige frontman van de band in gesprek met Entertainment Tonight.

De zanger werd een week geleden met spoed opgenomen in het ziekenhuis. De band moest verschillende optredens afzeggen door de ernstige griep bij Kiedis.

"Het was ontzettend pijnlijk om enkele concerten af te zeggen. Zelfs als ik doodziek ben wil ik graag optreden. Gelukkig krijg ik nu hulp en kan ik werken aan mijn herstel."

Hernia
Kiedis denkt dat de bijwerkingen van een herniaoperatie eraan hebben bijgedragen dat hij ernstig ziek werd. "Daarnaast heb ik mij nooit zorgen gemaakt om mijn gezondheid, omdat ik mij altijd sterk heb gevoeld. Mijn lichaam heeft echter een week geleden aan de noodrem getrokken", besluit hij.
http://www.nu.nl/muziek/4265448/zanger-red-hot-chili-peppers-gaat-beter-letten-gezondheid.html
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Zal de setlist van de Peppers eerder zolang zijn als op Rock on The Range? Of langer zoals bij Jazz Fest?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Zal de setlist van de Peppers eerder zolang zijn als op Rock on The Range? Of langer zoals bij Jazz Fest?
Ze hebben bij beide 90 minuten gespeeld.
Verschil is 15 tegen 16 nummers, dus langer is het niet echt.
Afhankelijk of ze nog wat nieuwe nummers uitbrengen verwacht ik niet veel verandering meer aan de laatste setlist.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Baas wrote:
Zal de setlist van de Peppers eerder zolang zijn als op Rock on The Range? Of langer zoals bij Jazz Fest?


Ze hebben bij beide 90 minuten gespeeld.
Verschil is 15 tegen 16 nummers, dus langer is het niet echt.
Afhankelijk of ze nog wat nieuwe nummers uitbrengen verwacht ik niet veel verandering meer aan de laatste setlist.

Oh, maar dan verschillen de setlists best wat, dat is ook wel leuk!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Oh, maar dan verschillen de setlists best wat, dat is ook wel leuk!

Beide setlists begonnen met Can't Stop en Dani California.
Laatste 7 nummers Higher Ground, Under the Bridge, Suck My Kiss, Californication en By the Way, waarvan encore Around the World en Give It Away.
Verder zaten Snow ((Hey Oh)), The Adventures of Rain Dance Maggie en Right on Time er beide keren tussen.
Dark Necessities zal zeker wel er bij komen.
Dus deze 13 zijn denk ik wel zekerheidjes denk ik.
Dus dan komen er nog 2 a 3 bij.
Ik hoop zelf op Scar Tissue, Aeroplane, Otherside, The Zephyr Song, Pretty Little Ditty of Fight Like a Brave zou leuk zijn.
Maar lijkt me dat de laatste toevoegingen best nieuwe nummers kunnen zijn??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken